Bella's Pov:
§Ένα σπίτι γεμάτο μπαλόνια, όλα τακτοποιημένα και καθαρά. Ο ιδανικός χώρος για την υποδοχή του νέου μέλους. Έτσι απλά κι όμορφα ξεκινάει η είσοδος του βρέφους στη νέα του ζωή.Όλα συνοδεύονται από χαμόγελα και τη συγκίνηση που προκαλεί κάτι μεγαλειώδες κι ιερό, όσο το μωρό βρίσκεται στην «καλαθούνα», όπως συνηθίζεται να την αποκαλούν. Ακούγονται κάποιες μικρές διαμαρτυρίες, τίποτα ανησυχητικό, απλές εκφράσεις. Ο οποιοσδήποτε ήχος απ' το μικρό πλασματάκι είναι ένδειξη πως σε αυτό το σπίτι πλέον υπάρχει ένα μωρό. Τα βλέμματα πλημμυρισμένα από χαρά κι ευτυχία, δεν έχουν ακόμα καταλάβει τη συνέχεια της κατάστασης. Ούτε μπορούν να παραμείνουν στο δικό τους όμορφο σύννεφο, γιατί μια ανάγκη για σίτιση τους ξυπνά -κυριολεκτικά και μεταφορικά. Ένας μικρός πανικός. Είναι διαφορετική η συνήθεια απ' όταν τις πρώτες μέρες οι νοσοκόμες φρόντιζαν γι' αυτό κι η μητέρα ήξερε πως τώρα είναι η στιγμή του θηλασμού. Τώρα δε γνωρίζει, δεν πρόκειται να βγει απ' το διπλανό δωμάτιο εκείνη η γλυκύτατη κυρία με τα άσπρα για να καθοδηγήσει τη νέα μανούλα στα καθήκοντά της. Είναι η απορία κι η άγνοια, η ανησυχία για το τι γίνεται τώρα. Σίγουρα το μητρικό ένστικτο βοηθάει, αλλά και το ίδιο το σώμα έχει τις πρώτες ενοχλήσεις.Ο πατέρας παρακολουθεί, με ένα αθώο βλέμμα, λίγο ανήμπορος να συνεισφέρει.Είναι η χαρά που αναβλύζει από μέσα σου και δεν την ξεθωριάζει καμία κούραση. Τι κι αν υπάρχουν πρησμένα μάτια, μαύροι κύκλοι, ανησυχίες κι οι κινήσεις κάποτε είναι αργές, σχεδόν μηχανικές. Δεν έχει σημασία τίποτα απ' όλα αυτά, γιατί εσωτερική γαλήνη όταν κοιτάζεις κι αγκαλιάζεις το μωρό σου μπορεί και τα ξεπερνάει όλα.Εκείνο το πλάσμα, που κρατάς στην αγκαλιά σου, είναι η ευτυχία που θα επισκιάσει όλες τις προηγούμενες. Εδώ σταμάτησε ο χρόνος κι εδώ ξεκίνησες να ζεις!
"Αλεξ, σηκω. Σειρά σου είναι" μουρμουρισα καθώς άκουγα την μπέμπα να κλαίει από το διπλανό δωμάτιο.
"Σειρα σου είναι"
"Εγώ σηκώθηκα πριν. Γάλα έχει στο μπιμπερό. Σήκω Αλεξ, η κόρη σου σε ζητάει" του απάντησα και τον άκουσα να ξεφυσαει.
"Αχ γιατί με ταλαιπωρείς έτσι βρε μωρό μου, γιατί βρε ψυχή μου" μουρμούρισε καθώς χάθηκε από το οπτικό μου πεδίο.
Alex's Pov :
" Έλα εδώ κουκλαρα μου, γιατί δεν αφήνεις την μαμά και τον μπαμπά να κοιμηθούν ε; Έστω για δύο ώρες βρε ψυχούλα μου" είπα στην πανέμορφη κόρη μου και γέλασε.
أنت تقرأ
Sweet Disaster✔️
أدب المراهقينΠόσο πονο να αντέξει μια 17χρονη ψυχουλα; Πώς να σταθεί στα πόδια της ύστερα από έναν τέτοιο χαμο; Και όμως, το έκανε. H Μπελα Collins άντεξε. Άντεξε τον χαμό των γονιών της μόνο και μόνο για να τους κάνει περήφανους. Πρέπει να τους κάνει. Ύστερα απ...