Bella's Pov :
Έρχεται εκείνη η στιγμή που συναντάς τον μεγάλο σου έρωτα, τον πρώτο και μοναδικό ίσως έρωτα της ζωής σου. Η οικειότητα σε πλημμυρίζει. Ξαφνικά η μυρωδιά του, το βλέμμα του, τα δικά σας αστεία, αλλά και όσα ξέρει για σένα και εσύ για εκείνον τον άνθρωπο, σας οδηγούν αβίαστα στο κρεβάτι. Απενενοποιημενα και χωρίς δεύτερες σκέψεις. Το πιο δύσκολο πράγμα στον κόσμο είναι να κατακτήσεις το μυαλό ενός ανθρώπου. Τη σκέψη του. Να κυριαρχησεις στο κεφάλι κάποιου που να νομίζει ότι ώρες - ώρες θα εκραγεί η εικόνα σου στο μυαλό του που δεν τον αφήνει σε ησυχία και το καλύτερο; Του αρέσει. ΤΟΥ αρέσεις. Εκατοντάδες πράγματα σε απασχολούν και για κάθε ένα από αυτά κάνεις τουλάχιστον μια σκέψη, συνεπώς το μυαλό σου δουλεύει καθημερινά σε τρελούς ρυθμούς. Μέχρι τη στιγμή που κολλάει σε ένα βλέμμα. Σε ένα χαμόγελο, ένα άγγιγμα, δύο υπονοούμενα. Κολλάει σε μορφασμους, σε κουβέντες που βρίσκεις πολύ ενδιαφέρουσες. Για αυτό το << σε σκέφτομαι >> θέλει κότσια να το πεις. Παραδέχεσαι πρώτα στον εαυτό σου και έπειτα σε εκείνον, άλλο ότι μια ύπαρξη έχει καταφέρει να κυριαρχήσει στη σκέψη σου. Εκφράζεις ανοιχτά ότι του έχεις αδυναμία, ότι κατάφερε να κερδίσει την προσοχή σου και την σκέψη σου. Ουσιαστικά του δηλώνεις ότι για σενα διαφέρει. Ότι είναι ξεχωριστός, ότι εκτός από το μυαλό σου, έχει κατακτήσει και το κορμί σου, μαζί με ένα μεγάλο κομμάτι της καθημερινότητας σου. Σε σκέφτομαι, σε σκέφτομαι συνέχεια. Σημαίνεις πολλά για εμένα, πάντα θα σημαίνεις. Ακόμη και αν η μοίρα δεν μας θέλει μαζί, θα είσαι ο πρώτος μου έρωτας. Ο πρώτος άνθρωπος που άγγιξε όχι μόνο το κορμί μου, αλλά και την ψυχή μου την ίδια. Για αυτό σε ερωτεύτηκα, γιατί για εμένα δεν είσαι ένας απλός Άλεξ, είσαι ο δικός μου Άλεξ και είμαι η δική σου Bella.
"Δεσποινίς Bella, όσο περνάει η χρονιά με εκπλησετε με τις επιδόσεις σας στο μάθημα της βιολογίας. ευγε κορίτσι μου , το καλύτερο γραπτό που εχω δει φέτος" είπε ο καθηγητής καθώς μου παρέδιδε το γραπτό μου.
Δεν μπορούσα να βγάλω αυτό το ηλιθιο χαμόγελο από το πρόσωπο μου.
" Συγχαρητήρια μωρό μου "μου ψιθύρισε ο Άλεξ από το πίσω θρανίο.
" Εσύ πόσο πήρες; "τον ρώτησα μόλις γύρισα προς το μέρος του.
"15. Τελικά τα μαθήματα σου, έκαναν δουλειά" είπε χαμογελώντας πονηρά.
"Πάντως αν γράφαμε τεστ στο αναπαραγωγικο σύστημα, σίγουρα θα έγραφες άριστα " του είπα χαζό γελώντας και εκείνη την στιγμή χτύπησε το κουδούνι.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Sweet Disaster✔️
Ficção AdolescenteΠόσο πονο να αντέξει μια 17χρονη ψυχουλα; Πώς να σταθεί στα πόδια της ύστερα από έναν τέτοιο χαμο; Και όμως, το έκανε. H Μπελα Collins άντεξε. Άντεξε τον χαμό των γονιών της μόνο και μόνο για να τους κάνει περήφανους. Πρέπει να τους κάνει. Ύστερα απ...