Alex's Pov :
<<Έχασα την μάχη, παρέδωσα τα όπλα. Με πούλησε Αχιλλέα, ποτέ του δεν με αγάπησε. Ήμουν ένα παιχνιδάκι για τον Άλεξ. Έβαλε σε στοίχημα την παρθενιά μου,και τώρα πλέον το ξέρει και όλο το σχολείο. Συγγνώμη Αχιλλέα αλλά κουράστηκα. Πνίγομαι και είμαι μόνη μου.>>διάβαζα και ξαναδιάβαζα το ίδιο σημείο εγώ και τρεις ώρες.
Ένιωθα έναν τρελό πόνο στην περιοχή της καρδιάς μου και δάκρυα έτρεχαν ανεξέλεγκτα από τα κατακόκκινα ματιά μου. Θεέ μου, τι έκανα; Εξαιτίας μου, η γυναίκα της ζωής μου είναι στο νοσοκομείο και χαροπαλευει για να κρατηθεί στην ζωή. Πως τόλμησα να της το κάνω αυτό; Πληγωσα την μοναδική κοπέλα που κατάφερα ποτέ μου να ερωτευτώ.
Καπνίζω. Καπνίζω με ατελείωτη μανία κι ο καπνός γεμίζει όλο μου το είναι. Πού είσαι να με αποτρέψεις, να με σταματήσεις απ' τη συνήθεια που σιχαίνεσαι τόσο πολύ; Μου έλεγες ότι το τσιγάρο θα με σκοτώσει. Μέγα λάθος. Θέλεις να σου πω εγώ τι σκοτώνει;Σκοτώνει που δεν μπορώ να πάω να την δω, να μάθω αν είναι καλά, αν χρειάζεται να κάνω κάτι για να την βοηθήσω. Με σκοτώνει το γεγονός πως γνωρίζω ότι εγώ ευθύνομαι που βρίσκεται σε αυτή την κατάσταση. Ναι, κάθε χωρισμός είναι μια μικρή απώλεια. Ξέρεις, λοιπόν, πόσες φορές θα πέθαινα για την Bella ; Σιχαίνομαι τον εαυτό μου για το πώς έχω καταντήσει και θα θέλω να ουρλιάξω μέχρι να κλείσει η φωνή μου. Και να τρέξω χωρίς να ξέρω πού να πάω, μόνο να ξεφύγω και να έρθω να σε αγκαλιάσω. Να σε σφιξω στην αγκαλιά μου και να ενώσω όλα τα σπασμένα μας κομμάτια. Να φωνάζω μπροστά σε όλους τι νιώθω για εσένα, τι μου έχεις κάνει εδώ και λίγους μήνες.
~Εδώ και δύο μέρες δεν έχω βγει από το σπίτι,συγκεκριμένα από το δωμάτιο. Έχει τρελαθεί από την αγωνία της η μάνα μου, μα δεν είμαι καλά. Πως να είμαι άλλωστε; Κοντεύω να τρελαθώ, οι δαίμονες μέσα στο κεφάλι μου έχουν ξεκινήσει τον δικό τους πόλεμο. Ευτυχώς έχω και την ξαδέρφη μου να με ενημερώνει για την κατασταση της Bellas. Ως σήμερα δεν έχω καταφέρει να πάω να την δω, ολη μέρα είναι εκεί ο Αχιλλέας και δεν θέλω να προκαλεσουμε καμία φασαρία.
<<Ο Αχιλλέας θα λείπει για λίγες ώρες. Έλα γρήγορα, τώρα είναι η κατάλληλη ευκαιρία για να την δεις. Μην αργήσεις >>έλεγε το μήνυμα που μου έστειλε η ξαδέρφη μου και πετάχτηκα σαν ελατήριο από το κρεβάτι.
"Μαμα φευγω. Πάω στο νοσοκομείο" φώναξα καθώς κατέβαινα τρέχοντας τα σκαλιά.
"Σε παρακαλώ μόνο μην τρέχεις."
YOU ARE READING
Sweet Disaster✔️
Teen FictionΠόσο πονο να αντέξει μια 17χρονη ψυχουλα; Πώς να σταθεί στα πόδια της ύστερα από έναν τέτοιο χαμο; Και όμως, το έκανε. H Μπελα Collins άντεξε. Άντεξε τον χαμό των γονιών της μόνο και μόνο για να τους κάνει περήφανους. Πρέπει να τους κάνει. Ύστερα απ...