Devam devamm. Yorum yapmayı unutmayın😘😘
-Ne?
Zar zor konuşmaya başladı.
-Çok sevdiğim bir arkadaşım vardı. Sarı saçlı güzeller güzeli. Çocuktuk işte evkenecektik. Çok severdik birbirimizi.
Gözlerim doldu. Ve hıçkırarak ağlamaya başladım. Bu...bu bir rüya olmalıydı. O burdaydı. Yıllar sonra bulmuştum onu. Ve bu haldeydi.
- İ- ilyas
-Evet melis benim
Ağlayarak sarılmak istesemde yapamadım. Ameliyatlıydi.
-Ve melis en güzelide ne biliyor musun? Seni tekrar bulabilmem. En büyük şansımı burada kullandım.
-Şans eseri geldiğim bu okulda seni buldum İlyas.
-İyiki...iyiki geldin melis.
-İyi ki.
Hemşire odaya girdi. Ve çıkmam gerektiğini söyledi. İlyasa el sallayıp çıktım. İnanmıyorum. O.. burdaydı. Bulmuştum. Yıllardır aradığım kişiyi burada bulmuştum. Allahım bu nasıl şanstı? Didem hala gitmemisti. Yanıma geldi.
-Noldu kız? İyi mi?
-İyi iyi. Ve ne biliyomusun?
-Ne?
-O benim ilk aşkım.
-Ne?
Olan biteni anlattım. Şok olmuştu.
-Kızım ben demedim mi çok yakışıyosunuz diye. Gördün mü?
Kafa salladım. Mustafa:
-Ne oldu be? Neyi kaçırdım?
-Kedi oğlan doğurdu mustafaağ.
-Noldu dido anlat bakim.
-Gel gel bak bunlar varya...
Olanları hızlıca anlattı.
-Kız bu nasıl şans böyle. Ah nerde bizdee?
-Belki senin şansın yanındadır mustafa?
Diyerek didemi işaret ettim.
-Belki.
NEEEE? didem sırıtmaya başladı.
-Noluyo burda?
-Kanka şimdi şey. Biz şey.
-Ney dido?
-Şey işte. Ya sabah karar aldık.
-Ne gibi.
-Melis çenene kürekle vurucam susta dinle.
-Anlat o zaman!
-Sabah dedik ki biz olalım. Akşam size sürpriz yapacaktık ama olaylar böyle gelişti.
-Yaaa sizi yerimm.
Boyunlarına sarıldım.
-İlyas iyileşir iyileşmez kutluyoruz okey?
-Okeyy.
İkisi çok yakışıyordu. Fazla. Didem lafa girdi.
-Keşke sizde olsanız bee.
Sustum. Birşey diyemedim. Sabahı bekleyecektik. Mustafa ve didem omuz omuza uyuklamaya başladı. Bende bir kösede uykunun kollarına kendimi teslim ettim.
Bölümler kısa kısa ama aynı gün bi kaç tane atıyorum. Ve şöyle bir haberim var yavaş yavaş kitabın sonuna geliyorum. ŞIZOFREN adlı kitabıma bi göz atabilirsiniz. He birde bu kitabın liseden sonrasını anlatan yan kitabını yapmak istiyorum sizce yapmalımıyım?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ŞANS
ChickLitOkuduğunuzda bırakmak istemeyeceğiniz mükemmel bir hikaye mi arıyorsun? Tam yerindesin. Kitabın içindeki gizemi anlayabilecek misin peki? Okuduğunda "YOK ARTIK CİDDEN Mİ" diyeceğiniz bir hikaye seni bekliyor. E ne duruyorsun ballı turtam hemen başla...