bölüm-9

106 18 21
                                    

Hahahayy nabersiniz tatlışlarr. Yeni ve merakla beklediğiniz bölüm geldii. Keyifli okumalarr.

O burdaydı. Ayağa kalkıp ona doğru bir adım attıp. Gülerek ayağa kalktı ve arkadaş grubuyla bize doğru yaklaştı. Yine o küçümseyici bakışları ve aptal arkadaşlarında ki o salak sırıtma. Bu gelen tabiki de Emreydi.

-ooo Melis. Ve yeni arkadaşları. Öyle mi?

İlyaslara doğru eğilerek baktı. İlyas hemen ayağa kalktı. Brnim yanima oda dikildi. Emre pis pis sırıtarak.

- ne o benden sonra bunu mu buldun. Kızım Melis asla kendi dengini bulamıyosun.

Arkadaşları kahkaha atarken. Ben sinirden kendimi sıkıyordum. Hayatımı mahvediyordu. İlk önce okulumu mahvetti. Simdi de burdaydı. Gözümden bi damla yaş süzüldü. Dayanamıyordum.  İlyas bir adım öne atıldı. Onun Emre olduğunu anlamıştı. Sinir gözlerinden fışkırıyordu.

- bak çocuk burdan uzaklaş. Melis'ten ne istiyorsun?

-oooo bak senn. Melis'in sevgilisi canı aşkınıda korurmuş. Ne kadar romantik.

Arkadaşları yine kahkahalarla gülerken orayı terketmek istemiştim. Tam gidiyordum ki ilyas elimi tuttu. Yanına çekti.

- evet koruyorum. Sizin gibi dingillerden koruyorum. Nolmuş?

-Sen. Sen kime dingil diyosun be.

Az önceki alaycı tavrında eser kalmamıştı. Yüzünde sadece siniri sezebiliyordum.

-sana diyorum nolmuş?

-bana dingil falan diyemezsin sen.

-dersem nolur lan!

Ortam çok gerilmişti tek bir hareket ilyası insanlıktan cıkarabilirdi. Mustafa ya yardım et bakışları attım oda araya girdi hemen. Didem ise beni kolumdan tutuyordu. Mustafa:

-bak kardeşim ortam gergin hadi yaylan burdan kaşınma.

-kaşısanıza lan.

-bunu sen istedin.

Mustafa birden emreye atılınca emrenin iki arkadaşı geri çekildi. İlyas'ta durmadı hemen daldı. Mustafaya ortamı sakinleştir demiştim karıştır değil. Mustafa Emreyi ilyasa bırakıp emrenin diger arkadaşı olan batuhana daldi. Kavga iyice büyümüştü. Kafede ki insanlar ayirmaya calıştıysa da olmamıştı. Kavganın sonunda bizimkilerde bir çizik bile yokken emre ve batuhan perişan haldeydiler. Diğer iki arkadaşları kaçmıştı. Nede olsa dost acı günde belli olurdu. Ben ileride donup kalmışken diden sürekli bağırıyordu. İlyasın bana doğru geldiğini gördüğüm an kendime geldim. Dideme dönüp bagırmamasını söyledim. Ikyas yaklaşıp.

-iyi misin sen?

-b..ben iyiyim. Sen? Sen iyimisin biyerine bisey oldu mu?

-hayır yok bende bişey merak etme ama emre haşat oldu.

Gururlanarak söylemişti bunu. Mustafa arkadan bize yaklaştı.

-zaten varsa yoksa ilyas ben önemli değilim. Hep ilyas hep ilyas küsücem he size.

Yine söyleniyordu. Bu sefer ona yaklaştım.

-iyi misin mustafa? Ya ben sana kavga başlat demedim ayır dedim. Sen neler yapıyosun ya?

-aman kızım nolucak. Eğlendik biraz. Hem uzun zaman olmuştu insan dövmeyeli. Özlemişim.

Salak çocuk hep böyleydi. Ama iyiki boyleydi. İkisinin ortasina girip boyunlarına sarıldım.
"Siz bu hayatta ki en büyük şansımsınız"
Didem hızla yaklaştı ve oda bize sarıldı. Biz çok güzeldik fazla...
Kafeden, emrelerden kurtulduk ve bir parka oturduk. Hava alıcaktık. Ve olursa eğer ders çalışacaktık.

-ilyas kanka ben yoruldum ya içecek bişeyler mi alsak şurdan .

-olur kanka .

Ikisi kalkıp gitti. Didemse heyecanla bana yaklaştı.

-kankaa ilyasla çok yakışıyonuz laan.

Şok olmuştum.

-ne diyosun Didem ya.

- ay tamam bisey demedim. Şu ileride ki çocuk çok iyi degil mi kız ?

- hani nerde. Ayy yakışırsınız kankaa.

Bu sırada ilyas ve mustafa gelmişti. Mustafa her zaman ki gibi söze girdi.

- ne konuşuyosunuz kızz?

Didem:

-hic ilyas ve melisin

Koluna bir tane vurdum. Ne saçmalıyordu bu kız?
İlyas sırıtıyordu. Ne be bi ben mi komik bulmuyorum bu olayı. Söze girdim.

-hic Didem erkek kesiyordu. Onları beğeniyorduk.

Oturdular. Bir süre sohbet ettik. Kafamız dağılmıştı. Ders calıştik ve hava kararmadan evlerimize dağıldık. Didemin dedikleri aklima takılmıştı. Boş yapıyordu. Hemde çok. Aksam yemegimi yemeden odaya cıktım yarim kalmış derslerimi tamamladım. Telefonumu elime aldım.

Bir mesajınız var.

Evett bölüm sonu. 😍Sizce Didem haklımıydı?😅 unarim beğenmişsinizdir. Bir de yorum ve votelerinizi bekliyorum. Sizinle buyüyeceğiz ballı turtalarım.🥧🍯 Hepinizi tek tek seviyorum ve öpüyorum❤😘

Yazar: @immelaniee_
İnstagram adresimden bana ulaşabilirsinizz😇

ŞANSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin