bölüm 27

72 6 23
                                    

◇◇Bir zamanlar moda olan akımı bende yapmak istiyorum. Buraya başladığınız saati ve dakikayı buraya bırakabilirsiniz son yazdığım yerede bitiş saatini bakalım bir bölüm kaç dakikaya okunuyor◇◇

Keyifli okumalar💫🧚🏻‍♀️

Annem tam bir zeballah gibi karşımızda dikiliyordu. Of dido of.

-kızlar?

-anne!

-elmas teyzeğğ?

-didem?

-elmas teyzeğ!

-ay yeter! Nerdesiniz siz saat kaç oldu? Ne kadar merak ettik haberiniz var mı? Ve didem annenin haberi var mı burda olduğundan.

- yik elmas teyzeğ

-  ver numarayı arayıp burfa olduğunu söyliyim.

- tamam. 0536........

Çalıyor..

- alo didemin annesi mi?

- evet buyrun?

- ben elmas melisin annesi bizim eşşek sıpaları bugün bizde kalacaklarmış didem yanımızda rahat olun diye aramıştım.

- ya bu kız beni delirticek. Saat kaç oldu haber vermiyor. Parti diye tutturdu izin verdik yaptığına bak. Sizede ayrıca teşşekkür ederim. Didemi telefona verebilir misiniz?

- aaa şey... didem tuvalette sonra arasak olur mu?

- tabii. İyi geceler elmas hanım

- sizedee.

Annem telefonu kapatıp bana döndü. Bir açıklama bekliyordu. E kadın haklı tabii.

- anne şey...

- ney melis?

-bak biz partiye gittik. Didem ve mustafanın sevgililiklerini kutluyordu. Hem de ilyasa moral olur diye düşündük. Zamanın nasıl geçtiğini anlamamışız.

- peki didem bu hale nasıl geldi?

- bu da şafabı fazla kaçırdı. Ama vallahi bak kötü şeyler yapmadık. Hatta ben iki bardakcık içtim.

- bakın yaşınız genç anlıyorum yapmak istediklerinizi ama bize de haber vermeyi unutmayın. Endişeleniyoruz.

Anneme kocaman sarıldım

- tamam annem bir daha olmaz söz.

- hem sen ilyasla falan parti? Dördünüz? Yalnız?

- ya anne!

-ya anne falan yok melis. Kızmicağımı biliyosun. Noldu?

- anne bak utanıyorum.

- annenden mi? Konuşturtma benii.

- tamam tamam.. beyaz bayrak. İlyasla sanırım sevgili gibi bişeyiz.

- sanırım sevgili gibi bişeyiz derken?

- ya anne flört gibi.

- yia elmağs teyzeeğ. Sevgili bu salaklarda işlerini bilmiyorlar.

Annem şen bir kahkaha attı.

- öyle mi didem?

- öyleeğ.

- ay iyi tamam sevgiliyiz.

Annem ikimizede gülerek sarıldı. Bu kadını çok seviyordum. Beni en iyi anlayan oydu. İyi ki benim annemdi.

- anne biz odaya çıkalım. Didemi ayıltmam lazım.

ŞANSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin