Okula girer girmez taehyung delirirmişcesine üzerime koşup sarıldı.
"Tae biraz daha sıkarsan her an ölebilirim"
Endişeli bir şekilde bana bakıp "ah seni çok özlemişim" dedi salak şey.
"Tae ne özlemesi her gün her saat iletişim halindeyiz" diyince gözlerini kısarak "beni istemiyor musun yoksa?" Hemen tek kolumu boynuna atıp kafasını patpatlayarak "bir daha o kelimeyi etme ağzını büzerim" bu hareketime salakça gülüyordu. Çevredeki kızlar bizim halimize hayran bir şekilde bakıyorlardı. Bir kaç hoca da dururmumuza gülmüştü.
O sırada ise sınıfa çıkmıştık ve zilin çalmasına az kalmıştı. Hemen MATEMATİK testimi ve not alacağım defterimi çıkarıp biricik lanet matematik hocamızı beklemeye koyulduk. Tabi bizim sınıfın kızları ise eteklerini yukarı çekiyordu.
Ah cidden...
Admin'im Anlatımından
Jungkook sınıfa girer girmez gözü Yoojung'u aramıştı.
Gözleri birbirlerini bulunca kız hemen gözlerini kaçırmış ve oturun komutunu beklemişti.
Herkes oturunca jungkook eşyalarını masaya koyarak ;
"Şimdiki 1 dersimizde kitaptan konu işleyip ardından son 1 derste testlerinizden çözeceksiniz malum önümüzde bir sınav var"
Hemen sınıfın yılışık kızı Le na ;
"Hocam bu günde çok yakışıklı olmuşsunuz"
Jungkook kızı pek takmasada cevap verdi ;
"Teşekkürler Le na "
Diyip Yoojung'a kaymıştı gözü onun kendine bakmadığını görünce önüne döndü.
"Şimdi ki yazacaklarımı defterlerinize geçirin gençler"
Tüm öğrenciler mırıltı şeklinde 'tamam' demişlerdi.
Konu'yu anlatırken jungkook kaçamak şeklinde yoojung'a bakıyordu.
Her bakışında ise yoojung tahtaya yazdıklarına bakıyordu.
Yanındaki taehyung kıpırdanınca ona bakmak zorunda kaldı.
Tae kızın kulağına eğilerek ;
"Bu gün pratik yapsak mı?"
Kız okulun dans kulübüne üyeydi ve gerçekten dans konusunda yetenekliydi.
Aynı fısıltıda ;
"Bilemiyorum taehyung durumalara bakarız"
Taehyung anlar bir biçimde kafasını sallamıştı.
Tahtaya baktığında ise jungkook ile göz göze gelmişlerdi.
Sabahki gibi dudaklarını kemiriyordu.
Kız telaşa kapılarak gözlerini jungkook'un gözlerinden çekmiş tahtadaki yazılanları yazmaya koyulmuştu.
Jungkook ise taehyung ile ne konuştuklarını merak etmişti oysa ki.
Zaten arabadaki kavgaları pek iç açıcı sayılmazdı.
Jungkook Yoojung'un eşiydi ister istemez merak ediyordu. Üstelik Jungkook Yoojung'tan yaş olarak büyük olmasına rağmen Yoojung bunun farkında değilmişcesine ve umursamazcasına davranıyordu JungKook'a.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Heart Teacher ✦ Jeon JungKook
FanfictionEvet o aşıktı. Amatör bir aşık. Kalbi kırık ve solgundu, yeni yeşeren bir ağaç gibi, yeni olgunlaşmaya yüz tutmuş bir kiraz misali temiz ve tecrübesizdi. Onun dönüm noktasıysa Jeon'du... ••• "Kutup yıldızı olabilir mi o?" Kız "Hayır kutup yıldızı b...