"Günümü güzelleştirdiğin için teşekkür ederim karıcım."
Bu mesafedeyken nasıl nefes alabilecekti ki kız. Aldıkları hava birbirine karışırken. Bir de karıcım kelimesini duymayı beklemiyordu. Etkileniyordu ondan. Evet şu an bu kanıdaydı. Etkilenmişti bakışlarından. Hal ve hareketlerinden fazlasıyla etkilenmişti. Bu pozisyonda daha fazla dururlarsa kız açısında iyi olmayan şeyler yaşanacaktı. Hızla bulundukları pozisyondan çıkıp gayet telaşlı biçimde odasına koşmuştu.
Kendini yatağa atmıştı kalbini tutarak. Hızlı atmasına bir sebebiyet veremiyordu. Yıllardır böyle atmamıştı kızın kalbi. İlk defa tadıyordu zaten bu duyguları. Üzerini değişip yüzündeki hafif olan makyajı çıkartmış ve kendini tekrardan atmıştı yatağına. Bu gün ki yaşananları sırıtarak düşünüyordu. Düşünceler içinde kendisini uykunun kollarına bırakmıştı...
*
-TaeHyung kaldır o kalçanı yataktan hadi
-Ah pikaçu
-Taetae saat kaç olmuş uyuyorsun. Pratik yapacağız unutma uyan
-Pikaçu ama uykum var
-Aa yoksa kaldıramayacak mısın koca kalçanı
-Eğer pikaçum olmasaydın seni fena pataklardım ama sen benim güzel pikaçumsun
-Peki peki sende JiMin'in numarası var mı?
-Var. Ne oldu?
-Onu da arıyayımda oda gelsin haber verlim çocuğa zaten ektik çocuğu
-Var. Ne! Ben ararım bak uykum kaçtı! Kapat şu telefonu da hazırlanayım!Bu çocuk gerçekten salak. Telefonu kapattıktan sonra üzerimi değiştirdim.
Sırt çantamı da hazırladıktan sonra odadan çıktım. Mutfağa yöneldim fakat JungKook orda yoktu. Odasına girdim ve uyuyan bir JungKook beklemiyordum aslında. Bu gün hafta sonu olabilir fakat daha erken uyanmasını beklerdim. Şimdi evden çıkmam gereksede onu hafifçe dürttüm sonuçta tekrar endişelenmesini istemem.
"JungKook"
Hafif mırıltılar çıkartsada tekrar seslendim
"JungKook"
Gözlerini kısıkça açarak
"Hı? oh Yoojung"
Hemen dikelip konuşmuştu.
"Benim çıkmam gerek. Okula gidiyorum haberin olsun"
Kaşlarını çatmış ve dudaklarını yalamıştı.
"Neden gitmen gerkiyor?"
"Pratik yapıyoruz. Okulun dans klübündeyim biliyorsun"
Biraz önüne baktı.
"Hayır gitme"
"JungKook senden izin almadım sadece bildirdim. Bir şey olursa arayabilirsin"
Ben tam odadan çıkacak iken kolumdan tuttu.
"Bende geleceğim"
"Ah JungKook, tanrı aşkına neden geleceksin ki?"
Bana daha çok yaklaşmıştı. O gelirken ben geriye gidiyordum. Yoksa o film sahnelerinden birini mi yaşıyorduk?
"Karımı izlesen sorun olur mu?"
Ne? Yine karım mı dedi? Ben yine nefesimi mi tutuyorum? Kalbim yine başladı. Acaba bu ses onun kalbi miydi? Yok canım.
"Bu arada kararın ne karıcım?"
Neden bastırıyordu ki karıcımı.
"K-karar vermedim"
Bir hızla kollarının altından geçip çıktım odadan o ise arkamdan bağırıyordu
"Bende geleceğim dedim YooJung!"
*
Kız okulun dans klübüne varmıştı. Üzerine rahat eşofman ve t-shirt'ünü giyip TaeHyung ile JiMin'in yanına gelmişti.Tae- Ne yapalım pikaçu?
Yj- Bilemiyorum. Aslında Jimin ne isterse ondan başlayabiliriz.
Jm- marron5-sugar şarkısını biliyor musunuz?
Kız kafasını onaylayıp;
Yj- Ben biliyorum
Tae- Pikaçu ben nasıl bilmem o şarkıyı
Yj- Ah Tae-shii
Kız kafasını bıkkınca sallamıştı
Jm- Peki o zaman bu şarkıya yaptığım bir kareografi var fakat tamamlıyamadım yani açıkçası yardım edersen okulumuzun youtube kanalına atabiliriz.
Kız sevinçli ve bir o kadar hevesle atlamıştı;
Yj- Oh çok iyi olur bu!
*
Uzun bir pratikten sonra eğlenerek ve samimice kareografiyi hazırlamışlardı. YooJung ve JiMin uyumlu partner olmuşlardı. Nerdeyse YooJung Taehyung dışında ilk defa başka bir erkekle çok eğlenmişti. Klübe üye olan öğrenciler gelmişti. YooJung ve Jimin kareografilerini ortaya sunacaklardı. Tabi okulun kamerası ile çekim yapacaklardı. Buna öğretmenler ve müdürün izni vardı sonuçta kendi okulunun sitesine yayınlanacaktı.[Kareografi budur bebeklerim. Hatta ilk dans edenleri jimin ve yoojung gibi düşünebilirsiniz]
Genç kızlar arkadan hayranca ses çıkarırken tüm erkekler ise YooJung'a hayaran bakıyorlardı. Zaten dans konusunda adı vardı bu yüzden okulda da çok hayran ve platoniği vardı. Okulun sitesine ilk Taehyung ile video attıktan sonra okulda viral olma derecesine gelmişti resmen. Jimin ve Yoojung'un dansı bittikten sonra herkesin onünde eğilmişlerdi. O sırada YooJung pratik odasının giriş kapısında bir ayağını diğer ayağına yaslamış ve kollarını bağlamış bir JungKook hayal etmemişti.
Bakışları sert gibiydi. İki dudağını birbirine bastırıp sinirli suratı ile yaslandığı kapıdan çıkmıştı. Neydi şimdi bu tavır?
"Ah ben çok yoruldum YooJung" demişti Jimin nefes nefese. YooJung kafasını sallamış aynı şekilde.
"Ah bende yoruldum" YooJung'un bu cümlesine Taehyung;
"Bu gün bendensiniz yeterince yoruldunuz. Hem bende yoruldum o kamera açısını bulmak kolay değil!"
Demişti biraz çıkışarak.
"Doğru o açı çok önemli*" demişti jimin alayla. YooJung gülmüştü fakat hâlâ JungKooktaydı aklı. Neden öyle yapmıştı? Hatta en önemlisi neden okula gelmişti?
*
Sonunda Taehyung sayesinde iyice karnımızı doyurmuştuk. Şu an tek yapmam gereken üzerimdeki terli eşofman takımımı çıkarıp günlük kıyafetlerimi giymekti tabi ondan sonra JungKook ile konuşmalıydım. Telefonumun ekrarını açar açmaz gelen birldirimler ile neye uğradığımı şaşırmıştım.Jeon : nerdesin?
Jeon : pratik bitti nerdesin?
Jeon : ben hâlâ okuldayım ama seni bulamıyorum.
Jeon : ah tabi ya giyinme odasında mısın?YooJung : yeni gördüm
Jungkook kusura bakma.
Taehyung ve Jimin ile yemek yedim.
Şimdi ise üzerimi değiştirmek için giyinme odasındayım.Jeon : Jimin ve Taehyung? Yanına geliyorum.
(Görüldü)
...
Destek verseniz ne yaxı olar uşaklar
Buraya kadar geldiğiniz için çok teşekkür ederim, sizlerden rica etsem sizlerden yayımdaki iki (Love Maze-Kim TaeHyung ve Promesa-Park JiMin) kurgumu okuyup bana destek olmak amaçlı oy ve yorum atabilir misiniz?♥️💚
Bu beni çok ama çok mutlu eder, çünkü kendime güvenerek ve istekle yazdığım kurgular her ikiside♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Heart Teacher ✦ Jeon JungKook
Hayran KurguEvet o aşıktı. Amatör bir aşık. Kalbi kırık ve solgundu, yeni yeşeren bir ağaç gibi, yeni olgunlaşmaya yüz tutmuş bir kiraz misali temiz ve tecrübesizdi. Onun dönüm noktasıysa Jeon'du... ••• "Kutup yıldızı olabilir mi o?" Kız "Hayır kutup yıldızı b...