Μιχαλης.
Σχεδόν όλο το βράδυ δεν μπορούσα να κοιμηθώ. Ήταν δίπλα μου, στην αγκαλιά μου. Είναι δική μου. Τόσο όμορφη. Μακάρι να μπορούσα να ξυπνάω δίπλα της κάθε πρωί. Την χάζευα μέχρι της τέσσερις τα ξημερώματα.
Το κινήτο μου χτύπησε, γαμώτο ο Νίκος.
«Τι θες;»
«Πότε μπορώ να έρθω;»
«Το βράδυ» απάντησα και το έκλεισα. «Μιχάλη..» μουρμούρισε και γατζώθηκε πάνω μου. Είναι γυμνή κάτω από τα σεντόνια μου. «Μωρό μου» την φίλησα και μου χαμογέλασε. «Θέλω κι άλλο ύπνο» μουρμούρισε. Σηκώθηκα από πάνω της, άρπαξα ένα παντελόνι και πήγα να της φτιάξω πρωινό. Κάθως χάζευα έξω από το παράθυρο ένιωσα το χέρι της στην πλάτη μου. «Καλημέρα» μου είπε χαμηλόφωνο «Καλημέρα» της απάντησα. Γύρισα μεριά για να μπορώ να την κοιτάζω. Δείχνει τόσο σέξυ μέσα στα ρούχα μου, ειδικά όταν δεν φοράει εσώρουχα. «Τι θες να κάνουμε σήμερα;» με ρώτησε. Ελπίζω να μην έχει καταλάβει ότι κοιτω το στήθος της. «Λέω να κάτσουμε στο κρεβάτι» της είπα και της έκλεισα το μάτι. «Ενταξει» Περίμενα να με βρίσει ή να αρνηθεί ή κάτι τέτοιο αλλά εκείνη απλά συμφώνησε. Έχει ελαφρώς κοκκινήσει. Δεν θέλω να το κάνει για να με ευχαριστήσει. Είμαι ευγνόμων και μόνο που είναι μαζί μου. «Ραφούλι έκανα πλάκα, αν δεν θες δε-» πήγα να ολοκληρώσω την πρόταση μου αλλά με έκοψε. «Θελεις να πάμε;» με ρώτησε και της έγνεψα. «Τότε πάμε γιατί κι εγώ θέλω» Έκλεισε το μάτι της κουζίνας που είχα ανάψει, και με τράβηξε ως στην κρεβατοκάμαρα. «Σου υπόσχομαι ότι το πρωινό σεξ, είναι το καλύτερο»
Ραφαηλία.
Είναι απόγευμα, έχει περάσει σχεδόν 1 ώρα από την τελευταία μας ερωτική πράξη. Ήταν υπέροχη μέρα, όλη μέρα ήμασταν μαζί. Θέλω να είμαι μαζί του συνέχεια, είμαι ερωτευμένη μαζί του.
«Το φαγητό είναι έτοιμο» μου φώναξε από την κουζίνα. Σηκώθηκα από τον καναπέ και κάθησα στο τραπέζι. Μόλις τον είδα άρχισα να γελάω. «Τι είναι τόσο αστείο;» «Όταν φοράς ποδιά χωρίς μπλούζα είσαι σα μοντέλο της playboy» του είπα και συνέχισα να γελάω. Με κοίταξε με βλοσυρό ύφος και άφησε τα πάτια στο τραπέζι. «Είσαι τόσο γελοίος» και ελκυστικός μαζί. Πέταξε την ποδιά στον πάγκο και κάθησε στο τραπέζι. «Μοντέλο της playboy; σοβαρά;» Ήταν ελεφρά θυμωμένος. «Εντάξει εκείνοι είναι λίγο πιο όμορφοι» «Φάε μόνη σου» μου είπε και έφυγε. Ώρες ώρες φαίρεται τόσο ανώριμα. Πήγα στο δωμάτιο, καθόταν στο κρεβάτι. Ανέβηκα στο κρεβάτι και τον αγκάλιασα από πίσω. «Φύγε» μου είπε αλλ τον αγνόησα. «Όχι» του απάντησα. Άρχισα να του δίνω φιλιά στο λαιμό. «Ραφούλι σου είπα να φύγεις» Αφού αυτό ήθελε, αυτό θα έκανα. Έβαλα τα εσώρουχα μου και όταν ήμουν έτοιμη να πάρω το παντελόνι μου γύρισε να με κοιτάξει. «Μιχάλη!» του φώναξα. Σηκώθηκε όρθιος και ήρθε κοντά μου. Πέρασε το χέρι του γύρω από τη μέση μου και με κόλλησε πάνω του. Έσκυψε στο αυτί μου, ένιωθα την καυτή ανάσα του στο λαιμό μου. «Πίστευες αλήθεια ότι θα σε άφηνα να φύγεις τόσο γρήγορα;» μου ψυθίρισε. «Είμαι τόσο θυμωμένος μάζι μου. Δεν ήσουν καλό κορίτσι» Χριστέ πως μπορεί πάντα να με κάνει να αισθάνομαι αδύναμη; Με έριξε στο κρεβάτι και άρχισε να με φιλάει σε όλο το σώμα. Κατέβασε το εσωρουχό μου και μπήκε με βία μέσα μου. Βόγκηξα δυνατά και εκείνος άρχισε να κινείται πιο γρήγορα. «Φώναξε για μένα μωρό μου» μου είπε. Χριστέ μου, είναι τόσο ωραία αίσθηση. «Είμαι σα μοντέλο της playboy;» σοβαρά τωρα; «όχι» του απάντησα τραυλίζοντας. «είναι πιο ωραίοι;» «ό-όχι, πιο γρήγορα» του είπα και με υπάκουσε. «Είσαι μόνο δικιά μου» μου είπε και του έγνεψα. «Πες το» «είμαι.μόνο.δικιά.σου» του είπα και τελείωσαμε μαζί. «Αυτό γιατί ήσουν κακό κορίτσι, πάμε να φάμε τώρα» μου ψυθίρισε στο αυτί. Παρα ήταν ερωτικο. Φόρεσα ένα εσώρουχο και την μπλούζα του.
«Δείχνεις τόσο όμορφη μετά το σεξ» μου λέεθ και μου κλείνει το μάτι. «Σταμάτα να μιλάς και φάε»
Ήταν ώρα να φύγω. «Μη φύγεις» με παρακάλεσε για μια ακόμα φορά. Δε θέλω. «Πρέπει» του είπα. Με έφερε κοντά του. «Σε παρακαλώ» μου είπε και μου έδωσε ένα φιλί στο λαιμό. «Το ταξί είναι εδώ» του είπα. «Καλά» είπε ηττημένος και με φίλησε, αργά και τρυφερά. «Είμαστε φίλοι να το θυμάσαι» του είπα και γέλασα. «Εμείς μωρό μου φτιαχτήκαμε για να είμαστε μαζί, όχι φίλοι» μου είπε και έφυγα από το σπίτι του.
.
.
.
.
Συγνώμη αν άργησα. Το μισό παρτ το έγραψα στο σχολείο, lol. Διαβάστε την άλλη μου ιστορία 'feeling alive' cause why not;
30k read και 2000+ vote. omg είστε υπέροχοι.
Ψηφήστε και σχολιάστε. Τα σχόλια σας με κάνουν πολύ χαρούμενη. Δωρεάν είναι ;)