შემიყვარდი

2.5K 171 9
                                    

თეჰიონის P.O.V
19:45
ჯიმინი და დედამისი მისაღებში შედიან. ეშხიანი ჯიმინი სიტყვას ბინძური ბაგეებიდან ისვრის. ჯერ ვერც კი შეამჩნია რომ დეიდამისთან ერთად ოთახში ჯენიც იჯდა.

-აბააა, მიესალმეთ დეიდას ბიჭს.-ხელებს შლის და დეიდამისთან მიდის ჩასახუტებლად. თვალები კი ჯენისკენ გაურბის, ალბათ დააინტერესა რა უნდოდა ოჯახის წევრებთან ერთად.

-ჯიმინ, შენთან სალაპაკო მაქვს.-ვეუბნები და ჯიმინს წინ მივუძღვები.

-მგონი თბილად ვეხუტებოდი დეიდაჩემს.-მეუბნება სარკაზმით და ოთახიდან გამოდის.

-აქ ჯონგუქმა გამოგიშვა არა?!

-არა. მას სხვა უყვარს, მის გამო მაფიაც კი გადააგდო.-მეუბნება ჯიმინი, რაზეც სერიოსულად "SHOOK" მემართება.

-სერიოზულად?

-ჯენის დაქალია. ქერა მაღალი. იფფ რა გოგოა.-თქვა ჯიმინმა სიცილით და ამას სიტყვაც მიამატა.

-ხო მართლა ის არ იცოდი? ნამჯუნს ჯენი რო უყვარდა?

-რააა? სერიოზულად?-სახეზე ავწითლდი და გამეღიმა.

-შენ კი ახლა ის მითხარი, ამას აქ რა უნდა?!-მეკითხება ეჭვისთვალით ჯიმინი.

-ვთამაშობთ.

-ანუ?-იცინის ჯიმინი.

-ვითომ ჩემი საცოლეა.-ვამბობ და კედელს ვეყრდნობი.

-შეგიყვარდა?-ამბობს ჯიმინი და თან იცინის, მე კი ძალიან ვწითლდები და მზერის არიდებას ვცდილობ.

"შეგიყვარდა?" ეს ის კითხვა იყო, რომელმაც სერიოზულად დამაფიქრა ამ ყველაფერზე.

-რას ბოდავ?-ვეკითხები

-მაშინ წამო, დღეს ბარში გავერთოთ.

-რისთვის? ახალი "ბოზი" გოგოების გასა**მად?-ვამბობ ციმიზმით.

-კარგი, ხო... და ისე ი**მავეთ?

-შენი საქმე არარისთქო!-ვამბობ და ოთახიდან გავდივარ.

ოთახიდან გასულს თვალში ჯენი მხვდება, რომელიც კიბეებზე მიაბიჯებს. მეც მისკენ ვიხრები. რაღაც ძალა არ მიშვებს, რომ მარტო დავტოვო. ოთახში შედის, უკან კი მეც მივყვები.

ლუციფერი/დასრულებულიWhere stories live. Discover now