ჯენის P.O.V
დილით გავიღვიძე და ვხედავ რომ თეჰიონის მკლავებში ვარ მოქცეული. რა კარგი სურნელი მაქვს. საბანი გადავაძრე და მის სხეულს დავუწყე ფერება.-რა სილამაზეა.-ჩავილაპარაკე და გამეღიმა.
კარზე კაკუნი გავიგე, ემა იყო...
-ქალბატონო შეიძლება?-იკითხა ძალზედ ზრდილობიანად.
-კი, ემა შემოდი.-საწოლიდან წამოვდექი და ხალათი მოვიცვი. ის არ დაგავიწყდეთ: თეჰიონის ნაჩუქარი "საღამური" მეცვა. რითიც გამოჩენა შემრცხვა.
-ქალბატონო...ბატონმა თეჰიონმა თქვა..-სიტყვა შუაზე გავაწყვეტინე.
-მოდი, "ქალბატონო" ასე ნუ მომმართავ. ჯენი დამიძახე.-გავუღიმე.
-როგორი საყვარელი ხართ.-მითხრა და გამიღიმა.
-შენ რა გინდოდა?
-ბოდიში ასე რომ შემოგეჭერით, მაგრამ გუშინ ბატონმა თეჰიონმა მითხრა, მე და ქალბატონი ჯენი საღამოს ახალ სახლში გადავდივართო...ამიტომ ნივთები..ხომ ხვდებით.-მითხრა მორიდებულად.
-მოიცა რაო? და ეს როდის გადაწყვიტა?!-ვიკითხე და თეჰიონის მძინარე სილუეტს გავხედე.
-არვიცი.
-კარგი, მაშინ ერთად ჩავალაგოთ.-ვუთხარი და გაკვირვებით გავედი გარდერობში.
საათ ნახევრის შემდეგ
-პატარა, რას აკეთებ?-ვხედავ ახალ გაღვიძებეულ თეჰიონს, რომელიც უკნიდან მეკვრის.
-ჩანთებს ვალაგებ.
-კარგად იქცევი...დღეიდან ახალ სახლში ვიცხოვრებთ, მხოლოდ ჩვენ ორი... მე და შენ.-მითხრა და კისერში სველი კოცნა დამიტოვა.
-ტელეფონს არც ახლა მომცემ?-ვუთხარი პატარა ბავშვის ხმით.
-ჩემს კი...საკუთარი ჯერ ადრეა.-მითხრა და უკანალზე მიმარტყა.
-ნუ აკეთებ ასე...
-რატომ?-ჩაიცინა ცალყბად და უფრო მომიახლოვდა.
YOU ARE READING
ლუციფერი/დასრულებული
Romance"-შენი?! რატომ?! რატომ ვარ შენი?! მიპასუხეეე! შენ მე არ გიყვარვარ! მე შენი ძუკნა ვარ სხვა არავიიინ!"