–Bunq, sunt Cheryl, cum te cheamă? îl întreb și îi întind mâna.
–Dylen. spune cu o voce foarte groasă și îmi întinde mâna care îm tremura puțin.
Wow, gesturi de virgin, fac o mică glumă în mintea mea.
–Mă bucur să te cunosc, mă gândeam că poate vrei să mergi diseară la mine, țin o petrecere așa de început știi?
–Da, desigur.
–Sper că ești în grupul clasei că am scris acolo adresa.
–Da, m-a băgat doamna dirigintă.
–Bine, păi ne vedem acolo, ok?
–Bine.
Zice el zâmbitor, wow, nu-mi dau seama ce e în neregula cu el, ori e foarte rezervat ori se joacă cu mintea mea.
*Ora 9:45 seara*
Împreuna cu Sheila am aranjat casa pentru petrecere, apoi ne-am dus să ne îmbrăcam. Mi-am tras o rochie de piele neagră, simplă, clasică, mi-am luat în picioare niște sandale cu toc negre, la gât mi-am pus 3 lănțisoare de diferite mărimi de la cel mai scurt, la cel lung pănă în decolteu și niște cercei rotunzi, imenși. Pentru machiaj mi-am tras o linie de tus puțin groasă, gene false și un ruj roșu mat peste care am dat cu luci.
În câteva minute bătăi puternice în ușă s-au auzit, eu am pornit muzica și Sheila a deschis ușa. În scurt timp sufrageria era plină și cine știe pe unde mai erau din invitați, mă rog. Eu stăteam pe canapea cu prietenii mei mai aproapiați, nu ascultam ce zic ei și îl căutam cu privirea pe Josh, însă nu și-a făcut prezența. Dau un shot peste cap și 2 picioare puternice îmi acoperă spațiul vizual, îmi ridic privirea și era tipu' nou, Dylen.
–Bună, mulțumesc că m-ai chemat! zice el prietenos, însă eu eram nervoasă așa că am dat 4 shot‐uri deodata.
–Dispari, n-am chef de tine. apoi m-am ridicat și am trecut pe lângă el și l-am lovit cu umărul.
Încep să dansez cu un tip până când îl văd pe Josh într-un colț fumând. Când văd că mă observă, mă opresc cuminte din a dansa și merg către el puțin amețită. Mă apropii de el și mă prind de gâtul lui. Fără să-l salut sau să zic măcar ceva îl sarut, el iși pune mâinile pe fundul meu. După ce ne dezlipim din sărut îmi zice:
–Am un cadou pentru tine... zice zâmbind pervers și scoțând o punguță mică cu 3 pastile. Ia una pune-o pe vârful limbii, apoi închide gura și ți se va topi imediat.
–Ce efect au?
–Te vei simții mai relaxată.
Mă convinge și fac după spusele lui. Mă ia pe sus în brațe și trece prin mulțime până în dormitorul meu. Mă aruncă în pat brutal și se urcă peste mine.
–Mi-a fost așa dor de tine, te iubesc. i-am zis eu zâmbind.
–Mai puține cuvinte, mai multe fapte! spune pervers.
Începe să mă sărute pe gât, apoi coboară spre sânii ăi eu încep să gem. Îmi ridică puțin rochia și chiloții mei zboară imediat. Iși dă jos pantalonii și boxerii, iși pune prezervativul, apoi intră în mine puternic făcându-mă să scot un mic scâncet de durere. A continuat penetrarea sărutându-mă. După câteva minute simt extazul și îmi scapă un gemăt printre dinți el îmi gâfâie în ureche și apoi îl văd cum se ridică, îmbracându-se. Îmi dă și mie chiloții, mă sărută pe frunte și pleacă.
Dau să mă ridic să mă duc după el și o durere de cap îngrozitoare mă lovește. Îmi iau ușor chiloții pe mine și fug pe scări după Josh, ajung în sufragerie și îl pierd din ochi. Capul mă doare îngrozitor și mă așez usor pe scară punându-mi fața în palme. Simțeam că îmi plesnește capul din cauza muzicii și îmi venea să vomit. Îmi sprijin capul de perete și încep să plâng de durere, însă nimeni nu mă observă, toții dansau, râdeau, se sărutau, numai eu simțeam că mor de durere de cap, dar mă simțeam și aiurea de cum m-a lăsat Josh după ce și-a făcut treaba cu mine. Inchid ochii și simt că aproape leșin, atunci 2 maini puternice mă prind și mă zguduie ușor. Deschid ochii brusc și îl văd pe Dylen.
CITEȘTI
🔞Ziua înger,noaptea demon🔞(Finalizată)
Любовные романыDylen este un tocilar la școală, un băiat cuminte în timpul liber, dar când vine noaptea o fiară🔞🔥 LIMBAJ LICENȚIOS!