–M-am bătut cu iubitul tău. zice și începe să râdă.
–De ce râzi? Ce s-a întâmplat? spun și el îmi arată către ușa clasei.
Mă uit și rămân șocată când îl văd pe iubitul meu intrând cu ochiul foarte vânăt și buza spartă. Toată lumea a rămas în stare de șoc, niciodată Josh nu iși luase bătaie de la cineva. Privirile ni se intersectează pentru câteva secunde, apoi eu mi-o mut rușinată că stăteam cu Dylen în bancă. Josh se apropie de mine și mă ia de braț târându-mă până la toaletă. Mă trântește de perete și zice:
–Pe bune? Tu încă stai cu el? Nu mă mai iubești sau ce?
–Normal că te iubesc. mă arunc în brațele lui și el privește tavanu' nervos.
–Îl omor pe băiatu' ăsta, jur! iși aprinde o țigară.
–Nu, nu o să mai vorbesc cu el, promit! mă ia de bărbie și se uită în ochii mei.
–De ce pula mea îți pasă de el? Spune-mi că te omor și pe tine! urlă el și eu intimidată scap niște lacrimi.
–Nici nu-l cunosc, doar nu vreau să-ți faci probleme...
–Bine, gata... iartă-mă. zice și se bagă în mine, apoi ma sărută, iși aruncă țigara și pleacă.
Plângeam pentru că nu-i mai suportam comportamentul, credeam că dacă o să ne împăcăm o să fie totul bine... însă nu era prea roz. Mi-am aprins o țigară și nu m-am putut opri din a mă gândi la Josh.
Când m-am mai liniștit din plâns Dylen a intrat în baie.
–Aici erai!?
–Te rog lasă-mă... spun apoi dau să plec și Dylen fiind în ușă mă oprește.
–Te-am căutat mult, nu mă așteptam sa fi aici... Ai plâns? îmi mângâie obrazul fierbinte cu dosul mâinii lui rece uitându-se speriat.
–Nu! îi dau peste mână. De azi ar fi mai ok dacă ne-am evita și așa nu avem nu știu ce prietenie...
–Iar te supără Josh, nu?
–Nu e problema ta. dau să plec, dar mâinile lui puternice mă opresc. Lasă-mă!
–Eu... doar nu înțeleg de ce te chinui și îți bați capul cu el.
–Nici nu te priveste pe tine! spun și mă decid să trec pe sub mâna lui.
Era pauza mare și m-am decis să ies să fumez la locul meu de fumat, colțul liceului. Eram cu Josh care mă ținea de mână. Ne aprindem țigările si ajungem acolo, însă eu îmi arunc țigara rămânând șocată de ce văd. Era Dylen care fuma și râdea cu niște băieți. I-am dat drumu la mână lui Josh și m-am dus nervoasă la el.
CITEȘTI
🔞Ziua înger,noaptea demon🔞(Finalizată)
RomanceDylen este un tocilar la școală, un băiat cuminte în timpul liber, dar când vine noaptea o fiară🔞🔥 LIMBAJ LICENȚIOS!