Am simțit că picioare mă lasă, însă am putut face față șocului și m-am dus către el nervoasă. Am împins-o pe blondă, ea se face spre mine însă Josh urlă la ea să plece. Mă uit în ochii lui și nu văd nimic, ochii lui nu-mi ziceau nimic.
-Cum ai putut? îi spun eu cu lacrimi în ochi.
-Nu s-a întâmplat mare lucru, doar ne-am sărutat!
-Doar v-ați sărutat?! Sărutul ăsta mi-a rupt inima în bucăți...
-Uite... eu zic că mai bine vorbim mâine.
-A, ok, lasă-mă să sufăr și să plâng toată noaptea că mă împaci tu mâine cu niște scuze! am zis, apoi am plecat plângând.
M-am dus către stația de autobuz care era aproape. M-am așezat pe banca de așteptare plângând, Dylen s-a pus lângă mine.
-Nu circulă niciun autobuz la ora asta!
-Ai dreptate, mai bine sun un taxi. mi-am scos telefonul și am început să butonez pe el, lacrimi îmi cădeau pe ecran.
-E periculos la ora asta să mergi cu taxiul singură...
-Ce să fac dacă nu am și eu un iubit care să mă iubească și să aibă grijă de mine! spun și îmi acopar fața cu palmele.
-Hei... se apropie pe mine și mă mângâie ușor pe spate. Pot să te duc eu, ieri mi-am luat mașină.
-Cum de ești mereu acolo când am nevoie de ajutor? îl întreb ștergându-mi lacrimile.
-Omul potrivit la momentul potrivit! zice și începem să râdem.
-Deci mă duci acasă?
-Da, normal.
Ne ridicăm și mergem să luăm mașina lui. Ajungem în fața unui bolid, luxos de un albastru aprins. Nu mă așteptam să aibă o astfel de mașină, adică mereu se îmbrăca simplu și nu se arăta a fi așa ajut. Ne urcăm în mașină și mă duce acasă. Îi mulțumesc și îi urez "Noapte bună!", iar el îmi urează la fel.
Ajung de dimineață la liceu și iar găsesc trandafiri lăsați de Josh. Eram întârziată așa că mă așez tăcută în bancă și privesc pentru câteva secunde buchetul cu flori, apoi mă ridic și sub ochii mirați a tuturor colegilor îl arunc la gunoi, apoi mă așez în bancă și încep să-mi scot caietul.
După ce ora s-a terminat, eu m-am ridicat și Josh a strigat la mine:
-Cheryl!
-Da. am zis eu dându-mi ochii peste cap.
-Ce mai faci, ești bine?
-Ca de obicei, sunt ok, ce vrei că vreau să merg la magazin cu Sheila.
-Să mă ierți! zice ridicându-se, apoi mă prinde de mână.
-Nu, acum lasă-mă.
Îmi iau mâna și plec indiferentă. Încercam să învăț să mă comport cu el cum merită. Am plecat cu Sheila către magazin. Când eram în magazin cineva din spatele meu zice:
Dylen -Bau!
Cheryl -Mama, ești peste tot tu!
Sheila -Peste tot și nicăieri!
Dylen -Am o idee bombă!
Sheila -Uimește-ne! zice ea râzând.
CITEȘTI
🔞Ziua înger,noaptea demon🔞(Finalizată)
RomanceDylen este un tocilar la școală, un băiat cuminte în timpul liber, dar când vine noaptea o fiară🔞🔥 LIMBAJ LICENȚIOS!