–Ce crezi că faci? am zis către Dylen.
–Ce crezi că faci tu mai degrabă... spune mirat.
–De când fumezi?
–"Nici nu te privește pe tine"! a zis el repetând vorbele mele de acum două zile.
–A, ok! spun și îi smulg țigara apoi i-o rup în două.
–Tu plătești pentru aia... zice el ironic.
–Dă-mi și pachetul.
–Nu am, mi-a dat cineva doar una.
Mă uit nervoasă la băiatul de lângă el și îi zic:
–Idiotule! De fapt idioților!
Apoi plec către Josh care spre surprinderea mea nu s-a băgat între mine și Dylen, poate a văzut că bătaia doare.
Eram la o petrecere la un coleg acasă cu Josh care era beat. Stăteam pe canapea cu gașca și mă uitam la lume cum dansa. Josh se apropie de urechea mea și zice că merge afară să fumeze cu băieții, i-am zis că mă duc până la baie, apoi vin și eu.
Intru în baie și îmi admir puțin machiajul, apoi mă așez pe toaletă, liniștită. După ce termin mă spăl pe mâini și aud bătăi în ușă.
–Ocupat! urlu eu.
–Cheryl?
–Derek? zic uimită și deschid ușa. Nu te-am văzut deloc la școală.
–Nu am venit... Mă bucur să te văd! zice și mă ia în brațe și simt cum duhnea a alcool. Nu m-ai sunat, nu nimic...
–Da, scuze... acum am iubit...
–Iubit?! zice el și începe să râdă.
–Da, hai că mă duc să fumez o țigară. dau să plec, dar el mă prinde de braț.
–Iubit?! spune schimbându-se la față.
–Da ce ți se pare așa surprinzător, sunt așa urâtă? chicotesc, însă el își păstrează fața serioasă.
–Nu , dar am ieșit la câteva întâlniri, ne-am tras-o și apoi nu vorbim o săptămână și îți faci iubit?
–Nu vreau să vorbim despre asta acum. zic și încerc să plec, însă mâna lui încă mă ținea.
–Eu vreau să lămurim acum!
–Am venit aici să mă distrez nu să mă cert cu cineva!
–Să te distrezi, a?! zice și mă aruncă de peretele paralel cu ușa, apoi se repezește către gâtul meu începând să-l sărute.
–Dă-te jegosule!
Urlu eu și încep să-l împing, însă puterea mea nu se compara cu a lui... Am început să plâng și cineva a bătut la ușă în momentul ăla. Am urla și ușa s-a deschis și am rămas mască să-l văd pe Dylen, nici nu știam că e la petrecerea asta. L-a luat pe animal de pe mine și i-a tras doi pumni, apoi l-a lăsat să fugă.
–Mă ocup de el mai târziu, ești bine? spune speriat și îmi sare în brațe, iar eu rămân stană de piatra. Ești bine?
–D-d-da....
–Ai venit singură?
–N-nu...
–Cu cine ești?
–Cu Josh, e afară, fumează...
Nu mai zice nimic și mă ia de mână ducându-mă afară. Ieșim și îl văd pe Josh mort de beat care se sărută cu o blondă.
CITEȘTI
🔞Ziua înger,noaptea demon🔞(Finalizată)
RomanceDylen este un tocilar la școală, un băiat cuminte în timpul liber, dar când vine noaptea o fiară🔞🔥 LIMBAJ LICENȚIOS!