Mă arunc către părul ei, dar o ploaie de pumni mă lovește până cad la pământ. Îmi duc mâna la buză pe care o simțeam că arde, apoi mi-am privit palma plină de sânge.
-Am stat, m-am gândit cu Josh și tu erai singura persoană în stare să faci asta! Pentru că tu ești mai javră ca mine! a spus ea, apoi a plecat.
M-am ridicat umilită și am privit în jur, nimeni nu văzuse sau așa sper. M-am urcat în mașină și am lovit volanul de nervi, am mai stat câteva minute să mă liniștesc, apoi am plecat acasă.
Am mers la baie să-mi fac un duș și m-am privit în oglindă. Am început să plâng când am văzut că aveam o dungă vânătă sub ochiul drept și buza spartă și umflată.
*Ora 9:21 PM*
Stăteam liniștită cu un ceai în mână și priveam un serial. Toată ziua am stat singură, telefonul stins, voiam niște timp să reflect asupra la tot ce s-a întâmplat în ultimul timp, inclusiv greșelile mele.
Am coborât până în bucătărie să-mi caut niște gustări. Am luat toate rafturile la rând și deodată niște bătăi violente în ușă s-au auzit. Am tresărit și cu pași speriați m-am apropiat să mă uit pe vizor. Era Dylen, agitat. Am stat câteva momente pe gânduri, apoi am deschis.
–S-a întâmplat ceva? l-am întrebat eu liniștită.
El rămăsese șocat văzându-mi vânătaia. Mușchii au început să i se încordeze ca întotdeauna când e nervos și sprâncenele i se încruntau tot mai mult. A dus mâna tremurată pe vânătaia de sub ochiul meu și a presat ușor. Eu am sărit ca arsă.
–Auci! mi-a scăpat mie puțin mâhnită.
–Cine ți-a făcut asta?? s-a răstit el.
–Intră să vorbim! l-am prins de braț și l-am tras în casă, apoi am închis ușa și amândoi ne-am îndreptat către canapea.
–Cheryl spune acum tot!
–Vrei un ceai?
–Cheryl nu evita subiectul! Zi acum!
–Ok, ok, stai că ajungeam și acolo... am zis, apoi am tăcut evitând din nou să-i zic.
–Deci?
–Deci ce?
–Aoleu Cheryl! Nu mai face pe prostuța!
–Sheila! Sheila m-a așteptat în parcare și m-a asaltat cu o pereche de pumni!
–Ok, nu am bătut niciodată o fată, dar totul are un început!
–Dylen, calmează-te... asta e, e mai puternică fizic ca mine și gata!
–E păi lasă-mă pe mine să-i arăt putere fizică! se ridică de pe canapea și pleacă grăbit către ușă.
–Dylen încetează! mă pun în fața lui pentru a-l opri.
–Cheryl, te rog nu-mi sta în cale! Nu dau în ea căci nu se dă în fete, doar vreau să vorbesc cu ea, să lămurim!
–Și ce ai de gând?
–Mergem acum acasă la ea, discutăm și gata!
Mi-am dat ochii peste cap, iar apoi l-am aprobat. Am urcat în mașină și în câteva momente eram deja ajunși în fața casei ei. Când să iese din mașină eu l-am prins de mână.
–Sigur nu vrei să mergem acasă? Bem niște ceai și facem... "nani"?! am zâmbit pervers.
–"Naniul" o să fie mai plăcut după asta îți jur! mă sărută scurt, apoi coboară.
Cobor și eu și ajunși în fața ușii ei, eu am apăsat pe sonerie, dar Dylen a deschis ușa ca la el acasă și a intrat.
–Sheila mișcăte aici! urlă el răsunând în toată casa.
–Dyleeen! Calm down! i-am șoptit eu.
De pe scările casei coboară ca doi împărați cu piepturile umflate, Sheila și Josh.
Sheila –Nu ți-e rușine să intri ca la tine acasă aici? spune ea după ce ajunsese mai aproape de noi.
Dylen –Lasă că-ți arăt eu rușine! sare el direct către ea nervos.
CITEȘTI
🔞Ziua înger,noaptea demon🔞(Finalizată)
RomanceDylen este un tocilar la școală, un băiat cuminte în timpul liber, dar când vine noaptea o fiară🔞🔥 LIMBAJ LICENȚIOS!