-19-

4.4K 117 19
                                    

Mâna lui a coborât pe sânul meu strângându-l cu foc. Eu mi-am băgat mâinile pe sub tricolul lui la spate plimbându-mi mâinile pe mușchii lui încordați. S-a dezlipit din sărut și și-a aruncat tricoul de pe el lăsându–și la vedere abdomenul lucrat pe care nu-l mai lăsase așa la vedere până acum. Am rămas puțin șocată așa că el zâmbind m-a luat de talie și m-a ridicat, s-a întors și s-a aruncat pe spate râzând așteptând să mă urc pe el. M-am urcat și am stat câteva momente schimbându-ne priviri pasionale, apoi el nerăbdător m-a luat de cap și m-a sărutat flămând. Și-a coborât mâinile pe spatele meu pe fundul meu strângându-l ușor. Eu mi-am plimbat mâinile pe abdomenul lui, până la fermoarul blugilor pe care l-am deschis, dar când am vrut să îi dau jos el m-a oprit.

Mi-am ridicat privirea către el și l-am văzut cum îi apare un zâmbet șiret pe față  și cu un deget îmi arăta nu. El s-a întins către noptieră și de acolo a scos o cravată roșie și eu l-am privit mirată. Grațios m-a legat cu ea la ochi și eu am început să râd pentru că nu mai experimentasem așa ceva. M-a luat de mijloc și m-a așezat pe pat, apoi s-a urcat pe mine începând să mă dezbrace. Mi-a dat jos bluza și a început să mă sărute de la buric până sub sutien, s-a oprit pentru a-l da jos și a continuat sărutările. Într-o clipă blugii și lenjeria mea intimă au zburat. El s-a ridicat să se dezbrace, apoi am putut auzi cum deschide un prezervativ.

A revenit pe mine și și-a aplecat capul către urechea mea șoptindu-mi:

–Ești sigură că vrei asta?

–Mai sigură ca niciodată! spun eu cu o voce alintată.

A coborât cu buzele puțin mai jos de ureche sărutându-mă în timp ce a intrat în mine foarte încet continuând mai repede. Mi-a scăpat un geamăt ce exprima focul pe care-l aprinsese cu jocurile lui.

 Mi-a scăpat un geamăt ce exprima focul pe care-l aprinsese cu jocurile lui

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Era întunerit în cameră și amândoi eram doar în lejerie intimă. Îl priveam cum doarmea ca un îngeraj. Îi priveam cu atenție trăsăturile, tenul perfect puțin bronzat, buzele roz, puțin roșiatice din cauza dinților mei care le mușcase mai devreme, genele lungi, părul ciufulit și crețuliu de un șaten închis-ciocolatiu. Era atât de frumos, îl priveam cu puțină curiozitate pentru că era atât de ciudat cum poate fi trei persoane atât de diferite: Dylen cel obișnuit, glumeț, tăcut, amabil, puțin reținut uneori, Dylen cel nervos, cel care scoate flăcări pe nări când cine-l calcă pe coadă gata să bată pe oricine și Dylen cel pe care l-am văzut în noaptea asta, cel pasional, jucăuș și cu multe idei, știe mai multe decât te aștepți și nu e deloc banal. Toți aceștia îl alcătuiesc pe Dylen, din perspectiva mea este perfecțiunea în persoană, dar oare câți Dyleni mai am de cunoscut?

M-am ridicat din pat părăsindu-mi gândurile și începând să mă îmbrac. Da, ar fi fost drăguț să ne trezim împreună și să facem un mic dejun romantic, dar nu suntem într-un film și trebuie să merg la școală de dimineață, azi am chiulit pentru că el era trist, dar chiar încerc să nu o mai fac. Mi-am chemat un taxi și am mers acasă unde după un scurt duș m-am culcat.

Am ajuns la liceu cu un pahar de cafea în mână luat de la chioșcul de lângă

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Am ajuns la liceu cu un pahar de cafea în mână luat de la chioșcul de lângă. Am intrat în clasă și primul instinct a fost să mă uit către banca lui. L-am văzut cum vorbea cu Sheila, m-am dus către coșul de gunoi să arunc paharul de plastic evitându-i.

🔞Ziua înger,noaptea demon🔞(Finalizată)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum