Eram în fața casei mele, în luxoasa mașină a lui Derek, făceam sex, eram foarte transpirați și eram în extraz, după ce terminăm, mă rog... el termină, mă dă jos de pe el și mă pune pe locul de lângă.
–Ca în rai! zice el gâfâind.
–Aha... spun eu dându-mi ochii peste cap și aprinzându-mi țigara spre geam.
–Vii mâine la școală baby?
–E prima zi, normal că vin idiotule.
–Vin să te iau de dimineață Cheryl? zice el zâmbind.
–Nu. spun eu plictisită.
–Nu vrei să luăm micul dejun împreună?
–Nu, Derek! Nu vreau! îmi dau iar ochii peste cap.
–Ok, deci... ne vedem mâine la școală?
–Aha, hai că mă duc că mi s-a făcut somn. spun apoi dau să cobor și el zice să îl pup pe obraz, îl pup nervoasă pe obraz, apoi plec, jur că-mi venea să-i dau un cap în gură când mi-a zis să-l pup.
Intru în casă și o sun pe cea mai bună prietenă a mea, Sheila și până răspunde ea deja ajung în camera mea și mă arunc în pat.
–A fost groaznic! zic eu nervoasă.
–Cu mine a fost ok Derek...
–Doamne, cea mai plictisitoare partidăă...
–E bine, scuze! Ești pregătită pentru mâine?
–Mdea...
–O să fie și Josh...
–Nu mă interesează... spun eu puțin tristă, Josh fiind fostul meu iubit, ne-am certat și nu am mai vorbit de o lună pentru că s-a culcat cu o prietenă de-a mea și sunt în aceeași clasă cu el, așa ca mâine ne vom vedea.
–Ai auzit că va veni un nou tip în clasa noastră?
–Nu.. zic eu plictisită. Vedem mâine ce leșinat mai vine, eu acum mă culc, noapte bună!
–Noapte bună.
Am închis, iar apoi m-am pus să fumez la geam pentru că locuiesc singură de puțin timp și acum pot fuma în casă, ai mei neștiind că fumez, normal că înainte nu puteam, decât uneori în baie. Îmi mint părinții destul de mult, doar așa pot avea tot ce am adică libertate, locuiesc singură și primesc bani pe care mi bagă pe card săptămânal, familia mea e destul de bogată. Niciodată nu m-au interesat banii, bine, poate pentru că aveam din plin... mă rog. Nu poți cumpăra orice cu bani totuși. Fericirea nu spre exemplu, de-aia eu o caut în lucruri simple, de-aia sunt o fata care se bucura de viața din plin. Fac tot ce vreau wi reușesc să evit regulile cu ușurință. Unii zic că-s cam curvă... dar nu e chiar așa, mă rog, asta zic doar fetele, ciudat, dar baieții nu mă vorbesc deloc de rau, poate pentru că lor le sunt simpatică și fetele sunt invidioase pe mine. Mă rog mâine va fi prima zi de școală și prima zi de când îl văd pe Josh după o lună, să-mi bag...
*A doua zi, ora 6:30*
Mă trezesc, îmi fac un duș, mă spăl pe dinți, mă machiez puțin, apoi îmi trag o cămasă roz pe care o bag în fusta neagră, simplă, în picioare luându-mi niște tocuri mici, lucioase, îmi îndrept părul cu placa. Închid casa, mă urc în mașină și pornesc spre școală.
Ajung târziu și normal că curtea liceului era goală. Mă dau jos din mașină și văd un băiat nou. Avea părul șaten închis, ochii negrii, abdomenul bine lucrat i se vedea prin maieul simplu, alb, avea niște blugi scurți, un lanț simplu, subțire de aur la gât și adidași simpli. Îl văd că intră încrezător în clădirea liceului și eu îl urmez. Văd că mergem în aceeași direcție, ba chiar văd că intră în aceeași clasa cu a mea, ok, ăsta e colegul nostru nou? Așa sexy? Poftimmmm? Il las să intre, apoi îmi trag și eu sufletul și intru.
Mă uit către clasă și văd aceleași fețe plictisite ca anu' trecut, o salut pe doamna dirigintă și ma scuz. Vad că Sheila mi-a păstrat un loc lângă ea, în prima bancă ca de obicei. Mă așez si îmi pun geanta pe bancă. O salut pe prietena mea, apoi o iau în brațe și o pup, mă uit mai bine în spate în clasa și văd că fix în banca din spatele meu era Josh. Ma uit la el pierdută și el se uită rece la mine, mă simt intimidată, așa că îmi mut privirea în față, la doamna care îl cheamă pe colegu' nou să se prezinte, însă nu puteam fi atentă la el pentru că Sheila îmi povestea ceva la ureche. Sună clopoțelul și toți încep sș râdă și să vorbească. Vreau să mă uit la Josh, însă deja plecase din clasă așa că trag o privire la tipu' nou din spate și văd că nimeni nu se duce la el, însă fetele îl sorbeau din priviri, dar el se uita la ele doar din greșeala.
-Fată, ce frumos e! Îmi zice Sheila scoțându-mă din transă. Eu cred că e de-ala rău care nu bagă pe nimeni in seamă.
-Mă duc să vorbesc cu el. spun apoi fac un pas în fața și Sheila mă oprește.
-Poate râde de tine.
-Uiți cine sunt eu? zic zâmbind pervers.
Iau în considerare sfatul prietenei mele așa că, îmi dau părul după ureche, îmi ridic puțin fusta mai sus și mă apropii de el. Când văd ca mă observă îmi umezesc buza de sus ștergând-o cu limba, apoi zâmbesc și mă așez cu fundul pe banca lui lăsându-mă ușor pe spate pentru a-mi spirijini palmele.
CITEȘTI
🔞Ziua înger,noaptea demon🔞(Finalizată)
RomantikDylen este un tocilar la școală, un băiat cuminte în timpul liber, dar când vine noaptea o fiară🔞🔥 LIMBAJ LICENȚIOS!