-8-

6.1K 148 20
                                    

Dylen -Am 3 bilete la noul film care s-a băgat în cinematografe!

Cheryl -Nu te cred!

Dylen -Ba mai mult! Mă gândeam să vă iau pe voi cu mine, adică nu prea mi-am făcut prea mulți prieteni de când m-am mutat aici și na... vreți?

Sheila -Doamne! Mai și întrebi?

Dylen -Bine, vineri vin eu și vă iau cu mașina.

Cheryl -Ok, ia-ne de la mine de acasă.

Cheryl -Ok, ia-ne de la mine de acasă

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

*Vineri ora 7:45*

Eu și Sheila ne-am îmbrăcat cât mai lejer și ne-am dat cu ruj roșu și rimel. Zici că eram gemene de-alea de își asortează ținutele. Când ne dădeam cu parfum afară se aude un claxon. Eu fug la geam și îl văd pe Dylen în mașină, apoi îi fac cu mâna. Ne luăm gențile și coborâm scările, apoi ne urcăm în mașină. Eram foarte entuziasmată, nu mai mersesem de mult la film.

Ajungem la cinema, ne luăm popcornul și sucul, ne verifică biletele, apoi intrăm în sală. Dylen s-a așezat între noi. Filmul a fost super tare fiind un film comedie-acțiune. Am râs mult și chiar ne-am simțit bine cu toți. După film am mers să mâncăm la mc, acolo am vorbit multe și chiar ne-am împrietenit cu Dylen.

 După film am mers să mâncăm la mc, acolo am vorbit multe și chiar ne-am împrietenit cu Dylen

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Eram în autocar cu clasa mergând către munte unde urma să stăm 2-3 zile. Eu și Sheila așteptasem de mult această plecare, la fel și Dylen cu care ne împrietenisem tot mai bine, ba chiar Sheila îl plăcea pe Dylen.

După un drum foarte lung în care am dormit, am ajuns la un hotel de lux alb imaculat precum zăpada de aici. Toți au plecat în camerele lor să-și lase lucrurile. Normal că eu împărțeam camera cu Sheila. Ne-am lăsat bagajele, apoi am ieșit să schiem. Acolo era gașca lui Josh care se dădeau în figuri cu cursele lor pe schiuri. Îmi dau ochii peste cap și mă echipez pentru a mă da și eu. Niciodată nu mă mai dădusem și îmi era frică. M-am ridicat și am început să merg ca o rață până la Sheila care stătea cu Dylen.

M-am apropiat însă nu m-au băgat în seamă, m-am supărat pe ei și am plecat să mă dau singură. Cum am vrut să plec de pe loc am căzut în fund și Josh care mă privea a venit să mă ridice.

–Pot și singură! zic eu țâfnoașă.

–Ba nu, nu poți! mă ridică și mă prinde cu mâinile de talie.

–Văd că prietenii tăi te lasă la greu! rânjește și eu mă uit urât la el.

–Să vezi ce nașpa e când iubitul tău te lasă la greu.

–Mi-am cerut scuze.

–Bine, dar tu te-ai luat de ceva al meu, eu m-am luat de ceva al tău.

–Bine, hai vrei să te învăț să te dai? spune el privindu-mă cu afecțiune, iar eu m-am uitat către Dylen și Sheila care se distrau împreună fără mine.

–Ok, hai.

Spun și Josh începe să-mi arate cum să mă dau. După câteva ore deja mă dădeam binișor, adica de o oră nu mai căzusem deloc.

–Hai să facem o cursă, te bagi? zice Josh zâmbind.

–Bine hai! zic eu entuziasmată.

–Unu, doi, trei... și! urlă el.

Eu pornesc și văd că Josh era în fața mea așa că măresc și eu viteza până ajung în fața lui. Mă uit la el în spate râzând și îl văd că-mi făcea semn disperat să încetinesc în timp ce el încerca să vină la mine. Eu nu am putut să opresc și la un moment dat cad ca într-o groapă plină de zăpadă în care eu ma scufund și simt cum tot corpul mă doare de cât de rece era. Dau din mâini încercând să ies și aud urletele lui Josh:

–Unde ești? Țipă dacă mă auzi!

Eu țip puțin, apoi totul se face negrul în fața ochilor mei.

🔞Ziua înger,noaptea demon🔞(Finalizată)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum