Eu mă las speriată la podea și încep să plâng:
–Știu de ceva timp și n-am zis nimănui, serios!
–Asta nu mai e treaba mea! spune el nervos.
Mă ia de braț și mă ridică, apoi mă târăște după el până la parter. Ia un scaun de la bucătărie și-l pune în mijlocul sufrageriei, mă așează pe el și mă leagă. În timp ce el făcea asta Dylen intră în casă.
–Bună, sper că nu v-ați scos ochii până am venit eu! se descalță, apoi intră în sufragerie cu plasele, ne vede și le scapă pe jos, apoi se aruncă către mine să mă dezlege. TATĂ CE DRACU' FACI?! urlă cât îl țin plămânii, apoi mă strânge în brațe și eu încep să plâng la pieptul lui.
–De ce i-ai zis?! urlă Bob.
–Pentru că o iubesc, pentru că nu o vreau o zi, două, o lună, două, o vreau pentru totdeauna, nu acum cum să uit ce s-a întâmplat sau să ascund latura asta, simțul de a omorî... așa cum tu ai vrut să faci acum cu iubita mea, recunoaște!
–Voiam doar să o închid undeva...
–Și ce? O ții acolo până se plictisește și uită? Știe și gata! Eu nu vreau să fac cum ai făcut tu cu mama! Eu n-am omorât pe nimeni oricât am fost de nervos! Așa că te rog un singur lucru, ieși pe ușa aia și nu te mai întoarce niciodată!
Bob strânge pumnii nervos și se năpustește asupra lui Dylen. Dylen mă împinge din brațele lui pentru a nu fi prinsă în răfuiala lor. Cad pe jos amândoi, Bob era deasupra lui și îi arunca pumni cu ură, era mult mai forțos ca el, Dylen nu avea nici o șansă așa că eu am luat de lângă televizor faza cea mare și i-am spart-o în cap lui Bob, care a căzut la podea, leșinat.
–Dylen ești bine? spun după ce m-am aruncat pe podea la el.
–Da, trebuie să-l leg pe tata până mă decid ce fac cu el.
M-am dus și am udat o cârpă, apoi am l-am șters pe Dylen de sânge.
–Oprește-te! zice el după ce stă puțin pe gânduri.
–De ce am făcut ceva greșit? mă sperii eu de seriozitatea lui.
–Nu, iubita mea, doar vreau să tragi draperiile și să te duci până la magazin! mă sărută scurt.
–De ce?
–Am uitat să iau... mi-ai spart vaza, du-te la mall să iei alta.
–A, serios? De ce?
–Nimic, doar arată urât, uite...
–Mm... ok, îmi dai cheia de la mașina ta sau iau taxi?
–Ia cheia din cuier.
Mă mai sărută o dată, apoi fac precum a zis el. Pornesc mașina și mă mai uit o dată către casă, mi-e frică.
Spre norocul meu am găsit o vază exact la fel. Foarte încântată cobor din mașină și intru în casă. Îl găsesc pe Dylen care aranja zeci de pungi cu carne, iar podeaua era plin de sânge, am lăsat vaza jos, de data asta în siguranță, apoi am fugit la baia de la parter să vomit.
CITEȘTI
🔞Ziua înger,noaptea demon🔞(Finalizată)
RomanceDylen este un tocilar la școală, un băiat cuminte în timpul liber, dar când vine noaptea o fiară🔞🔥 LIMBAJ LICENȚIOS!