42. Kapitola - Uplakané kamarátky

1.8K 144 84
                                    

Už celý mesiac prešiel od plesu na ktorom som sa zdrogovala, odvtedy princ našťastie neorganizoval žiaden ples, očividne sa dostatočne poučil. Môj vzťah s Adriánom sa však ešte viac prehĺbil a spoločne sme strávili každú jednu voľnú chvíľku. Rada som sa dokonca na neho pozerala ako pracoval a on počúval moje rady. Nevyznala som sa do ľudského života, ale pomaly som prichádzala na to ako mám znova začať žiť. Učila som sa všetko. Sarah sa stala mojou výbornou kamarátkou, ktorá ma každý deň učila čítať a písať. Práve kvôli princovi som objavila obrovskú lásku ku knihám. Vždy pred spánkom mi čítal jeho obľúbené knihy, stala sa to naša tradícia.

Moje srdce neprestávalo šialene búchať v jeho prítomnosti a úsmev sa priam rozširoval, keď prišiel za mnou a niečím ma prekvapil. Bola som spokojná. Vedela som, že by som nemala byť. Až príliš som sa odklonila od morského života. Niečo mi hovorilo, že už by som sa nedokázala vrátiť späť do mora a žiť znova starým životom. Nie keď som mala pred sebou princa, ktorý mi ukazoval, akú krásu budúcnosť po jeho boku by som mohla mať. A čo ma začalo na chvíľku desiť bolo to, že ja som tú budúcnosť chcela, očakávala som ju. Vždy keď sme spolu s Adriánom zaspali v jednej posteli, som sa tešila na to, že sa zobudím po jeho boku. Že ho uvidím ako pri mne spokojne spí a verí mi, že ho ochránim.

Až príliš mi začalo na ňom záležať. Neodkázala som si predstaviť, že by zmizol z môjho života. Už len pri pomyslený na to, že by ma mal od neho niekto zobrať, ma bolelo srdce. Porozumela som tomu, prečo Hugh nazbieral odvahu na to, aby zabil vlastného otca, ktorý zabil jeho milovanú. Sama by som vlastnými rukami roztrhala toho, kto by vyrval Adriána z môjho náručia. Keď som si to pripustila, snažila som si to sama sebe vyrozprávať pred zrkadlom. Niekoľkokrát som na seba zakričala, aby som nebláznila. Ja som predsa nebola človekom, nemala som cítiť ľudské pocity, avšak prepadla som im a hlavne som prepadla láske. Spočiatku som to tak nevolala, dokonca som sa hanbila za city, ktoré som začala k nemu cítiť. Bála som sa, že by som mohla byť príliš zraniteľná alebo by ma on len vysmial. Princ však odo mňa nepotreboval počuť žiadne vyznania, stačilo mu, že stojím po jeho boku, smejem sa na jeho žartoch a hladkám ho po vlasoch keď mi čítal. Jediné čo odo mňa žiadal bolo to, aby som stála po jeho boku a bola mu oporou. A ja som to robila s radosťou mĺkvo a ani po mesiaci som nenabrala odvahu na to, aby som mu povedala slovami, čo pre mňa znamená. Dúfala som však, že moje činy mu dokazovali, že tu vždy pre neho budem.

XXX

V jedno ráno keď som sedela so Sarah za vlastným stolom v komnate, princ mal od rána nejaké rokovanie, sme spolu raňajkovali a ja som jej opakovala veci, ktoré ma učila. Sarah tvrdila, že ak sa raz možno stanem kráľovnou, mala by som poznať Adriánovu zem a preto ma učila všetko čo by sa mi mohlo hodiť. Keď princ pracoval, ja som sa vzdelávala. Práve sme sa rozprávali o mori a o obchodných cestách, ktoré koruna riadila, keď nás vyrušilo zaklopanie na dvere.

„Ďalej," povedala som láskavým hlasom dúfajúc, že princovi sa zrušilo stretnutie a ja budem môcť s ním stráviť ráno. Avšak nebol to strážca, ktorého by Adrián poslal. Vo dverách sa objavil Jace, ktorý si ma s úsmevom prezrel, vedela som, že som sa mu páčila, ale nedal mi to slovami najavo.

„Len som vám chcel povedať, že Ines sa chystá odísť. Myslel som si, že by ste sa s ňou chceli rozlúčiť," povedal mi a poklonil sa mi. Zostala som na neho zmätene hľadieť.

„Kam malá víla odchádza? Na prechádzku?" spýtala som aj keď som v hĺbke duše vedela, že Ines nejde len niekam von. Moje srdce sa rozbúchalo a v hrdle mi začala narastať hrča.

„Madison, myslela som si, že o tom vieš. Princ včera prepustil Ines a aj princeznú Grace, obe sa majú dnes vrátiť domov. Už tu strávili veľa času a aj tak všetci už vedia, že si vybral teba," začala mi vysvetľovať Sarah chlácholivým hlasom. Jej slová som však ignorovala, počula som len to najdôležitejšie, že princ nakoniec Ines prepustil.

Srdce princa ✔Where stories live. Discover now