41. Kapitola - Ružové opojenie

1.7K 144 42
                                    

Princ mal pravdu, naozaj som sa na plese mimoriadne zabávala a tancovala som toľko, čo mi to nohy dovolili. Spočiatku sa niesol ples vo vážnom štýle, ale neskôr, čím trval dlhšie, tak ľudia už boli opití a na ničom už viac nezáležalo. Pravá zábava sa však začala až vo chvíli, kedy sa postavil Adriánov otec, kráľ, a pobral sa aj so staršími pánmi do postele. Zámok sa premenil na hlučné miesto, kde sa všetci smiali a objímali sa.

Práve vo chvíli kedy som sa znova postavila a chcela som si naliať do poháru ďalšie víno, už som bola dosť opitá, za mojím chrbtom sa objavila Amelia. „Poď, teraz začne tá pravá zábava," povedala mi a ja som sa nechápavo pozrela na pódium kde doniesli zvláštnu železnú vec z ktorej vychádzal ružový dym.

„Čo to je?" opýtala som sa upírky, tá ma však len pevnejšie potiahla, aby som ju sledovala. Zamierili sme k Ines, ktorá niečo s vážnou tvárou vysvetľovala mladému synovi šľachtica, ktorý ju len zasnene počúval a očividne absolútne netušil o čom malá víla hovorí. Na tom však nezáležalo, pretože Ines vyzerala dnes mimoriadne krásne a viacerí muži sa na ňu pozerali so žiadosťou v očiach. Avšak malá víla dnes nikomu nevenovala úsmev a na slovo bola tak tiež skúpa. Zväčša som ju len videla ako tancovala s Ameliou.

Amelia sa k nej naklonila a niečo jej začala hovoriť. Ja som sa zatiaľ rozhliadala, pretože preša už značná chvíľka od vtedy, kedy mi Adrián povedal, že si musí len na chvíľku odbehnúť a že sa za chvíľku vráti.

„Zbláznila si sa? Ja sa nemôžem vystaviť tomu dymu, moje telo je drobné, zareagovalo by to na mňa trikrát silnejšie ako na teba," odpovedala pobavená Ines Amelie a ja som nechápavo na ne pozrela.

„Nekaz zábavu. Tak keď nie ty, tak aspoň Madison so mnou pôjde, že?" spýtala sa ma upírka. Netušila som o čom hovorí a popravde mi to bolo jedno, dneska som sa veľmi dobre zabavila a mala som chuť znova tancovať a trošku stvárať aj neplechu, preto som prikývla.

„Princ ťa za to zabije, avšak nevadí, budem sa na vás z tadeto pozerať. Príďte sa mi potom ukázať," povedala Ines a mierne do Amelie strčila.

„Madison, polož ten prázdny pohár, na chvíľku ho nebudeš potrebovať," povedala mi a poslúchla som ju. Náhle začala hrať zvláštna exotická hudba, ktorá nútila moje telo, aby sa vlnilo. Tá hudba však nespôsobila len na mňa omamne, ale aj na ostatných.

Na pódium sa začali štverať opití ľudia, ktorí začali tancovať okolo dymu, pričom dym zanechával stopy na ich tele. Amelia ma ťahala presne k tomu miestu. Nemala som nič proti tomu, keď mi pomohla vyliezť hore a pritom som skopala topánky. Pódium bolo plné ľudí, ktorí sa smiali, skákali a tancovali. Keď začala neznáma speváčka spievať, ostatní sa tak tiež rozospievali.

Náhle, keď dym zasiahol aj mňa, mi prestalo záležať na všetkom. Predtým som bola trošku opitá z vína, ale dym mi priam spôsobil výbuch v mozgu. Mojím telom sa predrala vlna obrovského šťastia, ktorá ma nútila sa šialene nahlas smiať. To isté sa však stalo aj Amelie, pretože tak tiež sa smiala a začala ma zvŕtať. Všetky moje inštinkty zmizli. Myšlienky sa stratili vo víre farieb, ktoré som cítila, videla a priam aj počula. Existovala len Amelia a jej telo, ktoré sa vlnilo do rytmu spolu s mojím.

Nepoznala som slová piesne, ale keď sa znova ozval refrén, kričala som hatlaniny len aby som sa pridala k tomu ošiaľu, ktorý okolo mňa panoval. Náhle ma chytali cudzie ruky, ktoré ma k sebe ťahali, vykrúcali ma a lepili sa na mňa. Obtierala som sa telom o ďalšie neznáme telá a opojená vášňou som zakláňala hlavu. Nečakane som tužila po tom, aby som pocítila cudzie zuby na mojom krku, pery na mojom tele a rozkoš v mojom lone.

Ostatní tak tiež strácali zábrany a so smiechom zhadzovali zo seba oblečenie. Zbadala som dievča, ktoré si vyzlieklo červené šaty a vlnila sa tak ako ju Boh stvoril. Muži tak tiež nelenili a odhaľovali hrude. Šaleli a čím bola hudba hlasnejšia a dym hustejší, tým som viac myslela na to ako veľmi ma ťažia šaty, ktoré som mala na sebe oblečené. Ale aj keď som si chcela dať dole ramienka, Amelia ma schmatla za ruku a točila sa so mnou.

Srdce princa ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin