Saját lelkiismeretünkkel kell megküzdenünk minden egyes nap. Külső szemlélő, aki nem él a gondolatolvasás képességével, csak fizikai jeleit láthatják ennek az egész hurrikán szerű érzésnek. A tölcsér legközepén mindig egy esemény van, természetesen egyetlen egy emberrel a reflektorfényben. Gondolataink csak körülötte cikáznak, és mi egyre inkább beletemetjük magunk az önsajnálat mocsarába. Peternek és Nednek nyoma veszett! Hétfő van, már a nap végén lévő köreim futom, és még mindig nem találkoztam a két fiúval. Lizt sem láttam, MJ-nek volt órája mellettem. Hiába álldogáltam a folyosón becsöngőig nem láttam bemenni, a göndör hajú lányt. Hivatalosan is, eltűntek azok a személyek akikkel beszélgetni szoktam.
- Jessica-hallok egy lágy, vékony hangot a hátam mögül. Ahogy megpördülök, óhatatlanul megremeg a szám széle. Szőke hajába vastag hajpántot tett, tengerkék szemeit felett szépen formázott szemöldökök csücsülnek. Az orra kissé pisze, és mégis tökéletesen mutat vaskos, hosszúkás ajkaihoz.- Betty Brant vagyok, Liz Allan csoporttársa- hangja gyöngén simul dobhártyámhoz.
- Miben segíthetek?- hangom kérdőn cseng mégis csak a lány kötött pulcsiját, kockás szoknyáját és fehér ingét tudom vizslatni.
- Liz üzeni, hogy szeretné ha visszaírnál neki- kérdőn felemelem a szemöldököm.
- Betty- aprót bólint az előttem álló-, a barátnője vagy igaz?
- Igen Jessica- válaszolja kellő képen nagyobb sóhajjal mind kellene.
- Liz, hozzá tud férni az iskolai aktákhoz- az eddigi tejfehér bőre, pírba szökik.
- Kérlek, ezt kérdezd meg tőle te. Nem akarok vele összeveszni, így is amióta te ide betetted a lábad, folyamatosan hisztizik. Te vagy az új csaj, a cuki akcentusú Angol akit mindenki szeret. Ha megpróbálod Liz elől elvenni a hatalmat, pórul jársz. Nem hiába érdemelte ezt ki! Ja és ha elveszed a pasim, megkeserítem az életed- heves gesztikulálások közepette kaptam ezeket a fenyegető szavakat. Félre biccentem a fejem, felnevetek.
- Jól összeilletek, mindketten kisebbségi komplexussal szenvedtek- felnevetek. Hangom hallatán a lány közelebb jött.
- Ez az utolsó évünk itt, és nem fogjuk megengedni hogy egy ilyesfajta mind te keresztbe húzd a számításaink- vállaimat megfeszítem. A tőlem körülbelül fél fejjel kisebb lány elé lépek, mélyen az eddig csodált szemeibe nézek.
- Az iskola nem a ti sakkfiguráitokkal van tele, drága Bettyke. Szóval , ha nem tetszik az ittlétem ne foglalkozz velem. Inkább készülj a továbbtanulásra, azt mondják nehezebb a felsőoktatás mind gondolná az ember- hangom mélyebb lesz, kezeim ökölbe szorulnak.
- Ha elveszed a barátnőm, ha megcsal veled a szerelmem- élesen mellkasomba bök hosszúkás ujjával. Elfintorodom, méregtől áztatott tekintetébe nézek, majd megköszörülöm a torkom.
- Nem láttalak még életemben sosem, azt sem tudom ki a te nagyra becsült barátod, és tudod mit nem is érdekel. Egy elkényeztetett, apuci pici lánya vagy, aki azt hiszi bármit megtehet- egyre inkább kikerekednek a szemei. Szóra nyitja hosszúkás ajkait majd be is csukja azokat. Sértődötten hátracsapja haját, és eliszkol előlem. Cipőjének sarka csattan a márványpadlón, megforgatom a szemeim majd orrnyergem masszírozva visszafordulok szekrényemhez.
- Ejha, ne gondoltam volna ezt rólad Jess- mély férfias hangja hallatán kiráz a hideg.
- Drew- fordulok a hang irányába, egy őszinte mosollyal.
- Most sem csókolhatlak meg- kérdését kijelentésként veszem és bólintok. Lassan szeli át a folyosó távolságát. Amint mellém ér megölelem, mentás illata megbabonáz. Derekamról lejjebb csúszik a keze, mire azonnal érte kapok és Drew lábai mellé rakom karját.
YOU ARE READING
Ekvivalens
FanfictionPókember csodálatos erejét mindenki irigyli. A hős aki ébren őrzi Queens álmát, sosem gondolta volna találkozik valakivel aki ugyanezt az erőt birtokolja. Az ifjú hős, aki rendíthetetlenül fel akar nőni feladatához egy nyárutói este önmaga női másáb...