"Babanla konuştum." Elimdeki bardağı hızla bırakıp anneme döndüm.
"Gidiyorum yani." Annem gözlerini devirdi. "Sadece konuştum dedim Asel." Anneme sinsi bakıp koluna girdim.
"Hadi ama Eda sultan sen babamla konuşursun da aksi mümkün olur mu?"
Annemde belki etmemeye çalışarak güldü. Bu işi de hiçbir şey kaybetmeden halletmiştik.
''Ama şartlarım var." Ya da halletmemiştik.
"Ne gibi reis."
"Bulaşık, çamaşır,her sabah kahvaltı..." Gözlerimi kocaman açarak annemin lafını kestim.
"Bunlar şart değil ayaklı hizmetçi."
"İşine gelirse." Ulan Atakan hepsi seninle tatil yapmak için.
"Kabul anam kabul."
Mert ve diğerleri
Asel:Annem eve hizmetçi aldı sizinle tatile gitmem şartıyla
Mertişko:Çok sevindim kız
Çiçeem böcem: Bu işte bir iş var
Cannım:Sevgilim HİZMETCİ KİM SMSNMSNSKSNSMSNKS
Asel:Komik mi salak?
Cannım:Sensin dimi dksnsknsksns
Mertişko:Vallahi sensin sknsksnsks
Çiçeem böcem:Çalış köle sksnksnsks
Asel:Erkeklerin cezasını farklı vericem Güneş kos bize temizlik yapıcam.
Mertişko:Lan sksnsksnsksn
Çiçeem böcem: Ne alaka ben canım
Asel:Melek teyze izin vermez verdirtmem Güneeeşş
Çiçeem böcem: Ben şimdi yoldayım aşkım sakin ol
Cannım:Kankacı
Asel:Size de sıra gelecek nihahahha
Mertişko:Kötü kız kahkahası mi attı şimdi bu
Telefonu bırakıp çalan kapıyı açmak için koştum. Güneş'i görünce hınzırca gülümsedim.
"Hadi datlum." Güneş'de üstüne benim kıyafetlerimden giyinip aşağı indik.
Annem bize bakarken biz de ona bakıyorduk. "Tatil için değil mi her şey." Biz sakinlikle kafa sallarken annem güldü.
"İsim hallolsun da,ne olursa olsun."
"Aman be." Ben mutfağa Güneş salona girdiğinde can havliyle ise başladık.
Mutfaktan çıktığımda Güneş'le karşılaştık ikimizin de alnından ter akıyordu. Burukca gülümseyip farklı odalara girdik.
Saatlerin sonunda işler bittiğinde yorugunlukla yere çöktük.
Annem kapının pervazindan bize bakarken halimize acımış olacakki çıkış biletlerimizi verdi.
Odama çıkacakken annem arkamdan seslendi. "Diğer işleri yapmana gerej yok bugünlük yeter gidin tatilinize." Şokla anneme bakarken kahkaha atmaya başladım.
"Kurtuldum be." Annem kinayici gizlerler bakarken ben takmadan odama girdim ve Güneş'i de peşimden sürükledim.
Yorulmuştuk ayol.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BERCESTE (Anonim)
Humor05××××××××:Süt içiyorum yarım yağlı,mutlu muyum bebeğim bu sana bağlı? Atakan:Ne? 05××××××××:İlk soru sen kimsin olmalı. Atakan:Doğru. Atakan:Sen kimsin ?