BÖLÜM-25

11K 604 49
                                    


Asel:Atakan ben gelmicem, vazgeçtim.

Atakan:Ne demek vazgeçtim?

Asel:Giyecek bir şey bulamıyorum.Gelmicem ben.

Atakan:Asel kuzum saçmalama güzelim.Hadi bitanem geliyorum beş dakikaya

Yapma diyorum ayol yapma.

Asel:Atakan gelemem,ciddiyim.

Atakan:Eve gelir,kıyafetini ben seçerim.

Asel:Annem evde.

Atakan: Değil

Asel:Annem evde değil diyecektim bende ehehhehehe

Atakan:Sizin sokağa giriyorum haberin olsun.

Asel:Kapıyı açan şerefsiz,hadi bakim.

Atakan:Sen her halinle güzelsin,eminim dolabında üzerinde harika duracak kıyafetler vardır.Hadi birtanem,aç kapıyı.

Asel: Yaaa tamam.

Koşarak gidip kapıyı açtığımda,Atakan bana gözlerinden ateş atarak bakıyordu.Efekt verim bebeğim boşa gitmesin.

"Sorunlu musun kızım sen?"Mesaj atarken öyle demiyodun ama,terbiyesiz.

Sinirle kollarımı bağlayıp odama gittim,ve kapıyı kilitledim.

Atakan kapıyı tıklattı"Kızmamalıydım özür dilerim."

''Dileme, kırdın beni."

"Aç kapıyı onarayım." Elimde giyeceğim tişörtle yavaşça kapıyı açtım.

"Tut bakim üstüne tişörtü."Hemen hevesli bir şekilde gülümserken tişörtü üstüme tuttum.

"Başka neyin var bakim, dolabın müsait mi?"Ay yerim.Bu kadar düşüncelisi bu devirde zor anam.

Kendimden geçmiş bir şekilde kafamı salladım.Dolabimi açıp, kıyafetlerime göz atarken onu hayranlıkla izliyordum.

Mavi tişörtümü elini alıp bana uzattı.

''Bak bu yakışır sana.''Hala ona bakarken,o da kendine baktı.

"Ne ? Niye öyle  bakıyorsun ?"

"Nasıl bu kadar şanslı olabilirim diye.Sana yazarken,cevap vermenin bile zor olacağını düşünüyordum.Ama şimdi dolabımdan kıyafet seçiyorsun."

Atakan da hafifçe gülümseyip dolabımın kapağını kapattı ve tişörtü yatağın üzerine bıraktı.

İkimiz de ayaktayken ellerimi tutarak gözlerimin içine baktı.O baktıkça kayboluyorum sanki.Bir kuyu beni içine hapsediyor.Bir yerde okumuştum karşındaki sevdiğinse,girersin dipsiz kuyuya.

O kadar özeldi ki,o kadar özel ve güzel.

"Ne olursa olsun,seni seviyorum."Ellerimi tutan ellerinden,ellerimi çekip boynuna sarıldım.

"Bende çok seviyorum."

Sonunda ben mavi tişört ve mavi kot giyince evden çıktık.Ayni zamanda Güneş'e ulaşmaya çalışıyordum çünkü o Mert'le gelecekti.

Sonunda telefon açıldığında derin bir nefes dışarı verdim.

"Neredesin çocuğum sen ?"Telefondan derin nefes aldığını duydum.

''Ay kanka saçımı kurutuyordum, duymamışım."

"İyi geldi mi Mert?''

"Yok kanka."

"Tamam biz geçiyoruz."

"Tamaamm."Güneş kapatınca telefonu dizlerime koyup Atakan'ı izlemeye başladım.

"Yüzümü kirleteceksin."Kaşlarımı çattım ve omzuna olağan gücümle geçirdim.

"Kes be kes maymun."

Alışveriş merkezinin kontrol noktasından geçince hevesle etrafa bakmaya başladım.Uzun zamandır dışarı çıkmıyordum.Havalar da ısınınca insan durmadan dışarıda olmak istiyor.

"Açsan Mert'leri beklemeden atıştırman için bir şeyler alalım."

"Yok şu an çok aç değilim."Atakan kolunu omzuma atıp güldü.

"Yine de açsın ama."Bende gülüp karnına vurdum.

Mert'ler de gelince yemek yeme katına çıktık.İskenderime aşkla bakarken herkes bu halime gülüyordu.

"Susun iskender alınacak."

Atakan inanamazca kafa sallarken Mert çoktan yemeğine gömülmüştü.

Güneş ise yüzündeki hafif gülümsemeyle onu izliyordu.Deli kız beni bile şaşırttı.

Sinemaya girip d&r'den Atakan'la kitap seçtikten sonra eve sonunda gelebilmiştim.

Yarın okul olmadığında huzurla yatağıma geçtim ve laptobumdan dizimi başlattım.

Telefonuma mesaj gelmesini takmadan devam ederken yine gelince söverek elime aldım.

Atakan: Nasılsın kuzum ?

Asel:Bilerek mi yapıyorsun çocuk ? Dizi izlerken bu mesaj atma aşkın neden ?

Atakan:Sana olan aşkım gösteriyorsa kendini demekki.

Asel:

Atakan:Çk krktm çk


Asel:Ehehehhehr rüyana girsin

Atakan:Senden fırsat kalırsa,neden olmasın ?

Asel:Yiaa

Atakan:Neyse çokta şımarma.

Asel:Olum sen varya,sen,sen çok öküzsün Atakan Demir. Çok fazla.

Atakan:Dedi sevgilisine olum diyen kız.

Asel:İşine gelirse.

Atakan:




Atakan:Boncuk'un selamı var.

Asel:YERİM YER

Atakan:BENİ YE

Asel:Öğk

Atakan:Klbm çk krld çk

Asel:Affet yiğidim

Atakan:Tm

Asel:Ben yatıcam şimdi bişi demiyorsan,iyi geceler 💖

Atakan:Dizi izleyeceksin.

Asel:Ehehehhehe

Atakan:Demiyorum bişi kuzum hadi izle sen dizini 💛

Gülümseyerek telefonumun ekranını kapattım.Allah'ım böyle birini karşıma çıkaracağını bilsem yıllardır ağzımı açıp tek bir kelime etmezdimki ben.

BERCESTE (Anonim)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin