Aseldemir:Nice
Azraq:Boşsun
Mertyildirim:Senin gibiTtuğceakyuz:Güzel kızmışsın ama geri dönüyorum ve Atakan'la ben varken sevgili olamazsın;)
Atakanates:Buna sen mi karar veriyorsun? Hadi yallah böyle kaliteli bir resme yorum dahi yapabilmek için biraz kaliten olmalıGuneskorkmaz:Aşş yerlerdeyim
Ecex:Yavrum baban nereli?
Yorumlara kısaca göz atıp hemen WhatsApp'a girdim ve Atakan'a mesaj attım.
Asel:TUĞÇE GERİ DÖNÜYOR
Cannım:Bize ne sevgilim?
Asel:İlk aşkın ve son aşkın olacağını iddia ettiğin kişi geri dönüyor
Cannım:12 yaşındaydım Asel boş konuşmuşum işte
Asel:Atakan seni çok seviyorum biliyorsun dimi? Gitme o kıza
Cannım:Bebeğim sen böyle konuştukça o güzel ağzına vurasım geliyor.
Cannım:Seni gökyüzü kadar seviyorum ben, gökyüzünün sonu var mı?
Asel: Yok sma kroiurojm (Yok ama korkuyorum.)
Cannım:Asel ağlama güzelim hadi
Asel:Aglamiyoeimki gzoume sümük akvri (Ağlamıyorumki gözüme sümük kaçtı)
Cannım:Size geliyorum bekle
Asel:Hayri heleme (Hayır gelme.)
Cannım:Beş dakikaya oradayım, geldiğimde o gözler kırmızı kırmızı bakıyor olursa tek tek öperim
Asel:Sne op diye ahlayacahom (Sen öp diye ağlayacağım.)
Atakanates:Hanımın morali bozukmuş,gidip sarılalım bakalım.
Aseldemir: Cok eviyeoum ta (Çok seviyorum ya.)
Atakanates:O göz damlalarını öperimGuneskorkmaz: Gençler kalbim sizde
Mertyildirim:Gençler biraz hizli atsana gitmiyor musunuz ya?
Ttuğceakyuz: ;)
Cannım:Hadi in
Koşarak odamdan çıkıp annemin yanına gittim. "Anne bir arkadaşım geldi de aşağı inebilir miyim?"
''İn bakalım." Hızla evden çıkıp asansöre bindiğimde ayağımı hızlı hızlı yere vuruyordum.
Kapı açıldığında daha yarısındayken kendimi hızla dışarı attım.
Atakan'ı görünce hızla ona sarıldım. Söz verdiği gibi gözlerimi tek tek öptüğünde göz yaşlarım dinmişti.
''Hadi ama takma onu." Başımı göğsünden kaldırıp onu çardağa doğru çektim.
"Ama yine yorum yapmış sana.Dövücem bak en sonunda." Atakan sesli bir kahkaha attığında başımı dizlerine koyup oturakta uzandım.
"Ne oldu benim küçük kedime ya? Kaplana dönüştü."
"Evet bak onu sevdim ama Asel yemin ederim ben aşkı seninle tattım. Kıskanmak ve benzeri her şeyi aşk sandım ben. Meğer aşk kendinden dahi kıskanmakmış ona bakmaya kıyamamakmış. Böyle nasıl biliyor musun? Önümde yere düşen ilk ben koşarım ama yarana da bakamam,canım acır çünkü."
"Veya sonsuza kadar diyemem çünkü korkarım seni kaybetmekten.Çok seviyorum tamam mı şüphe etmiyeceğim,edemiyeceğin kadar çok."
Tekrar ağlamaya başladığımda kafamı kaldırdım ve ellerimi boynuna dolaşım kısa zamanda sıcak elleri belimi bulmuştu.
Aseldemir:Saçma insanları nasıl kafana takarsın aşağı in sarılalım,kim gelecek kim eski gösterim sana dedi.
Atakanates:Geleceğim,yeniden doğuşum her şeyim💙
Ttuğceakyuz:Saçma takma beni bu kadar kafana zaten varken senden olmaz
Atakanates:Ne boş yaptın be ömrümden yani Asel'den çalma.
Mertyildirim:Reis öyle ölmez helikopter fırlatsaydın iyice gebersin kafir
Guneskorkmaz: Seviyorum seni sidikli ♥Evet yeni kizacaginiz karakter geldi silahları kuşanin bakalım.
Atakan'a fena düşenler kendinizi belli edin bakalım.
Sizi seviyorum 💙
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BERCESTE (Anonim)
Humor05××××××××:Süt içiyorum yarım yağlı,mutlu muyum bebeğim bu sana bağlı? Atakan:Ne? 05××××××××:İlk soru sen kimsin olmalı. Atakan:Doğru. Atakan:Sen kimsin ?