Cannım:Aseeel hadi aşağı in
Cannım:A
Cannım:S
Cannım:E
Cannım:L
Cannım:İnsene
Cannım:aşağı
Cannım:İnsene aşağı
Asel:Ne var ne saat kaç? Sen kimsin de beni saatte uyandırıyorsun?
Cannım:Saat 12:(
Asel:Yani?
Cannım:Çok önemli bir yere gideceğiz hadi gel
Asel:Kahvaltı yapmadım daha gel yapalım öyle gidelim bari
Cannım:Bir şey lazım mı?
Asel:Canım sıcak sıcak poğaça çekiyor aslında
Cannım:Alıp geliyorum
Keyifle yataktan kalkıp zıplaya zıplaya annemin yanına gittim. Mutfağın başında Anıl'la karşılaştığımızda bana ters ters baktı.
"Yaşın büyüdükçe aklın geriliyor." Gözlerimi devirip mutfağa girdim. "Annee Atakan geliyor kahvaltı yapacağız sen yaptın mı?"
Annem hayır anlamında kafasını sallayıp patates kızartmaya başladı. Anıl tekrar mutfağa girip sandalyeye oturdu.
"Bana patates kızartmadın anne buna mı kızartıyorsun?" Saçlarımı savururken saçlarını karıştırdım.
"Seni çöpten aldık derken hep ciddiydim ben Anıl."
Anıl boş bakışlarını bana gönderip mutfaktan ardından da evden çıktı
Kapı çaldığında annem elindeki bezi bırakıp kapıya yöneldi.
Patatese kaldığı yerden ben devam etmeye başladım. Nesilden nesile patates kızartması.
Arkamdan sıcak ellerin belime sarılmasıyla huzurla gülümsedim.
Ocağın altını kapatıp göz göze baktığımızda bana en güzel gülümsemesini sundu.
Masaya geçtiğimizde annemde mutfağa girdi. "Sen nereye gittin bakayım?"
Annem gülerek çatalına zeytin soktu. "Sen devam et diye gelmedim."
Kadına bakın hele kadına. Neleri düşünüyor?
Atakan tabağındankileri yiyip bakışlarını üzerime dikti.
En güzel anımı bakışlarıyla bozduğu için ona ters ters baktım. Ne vardı yani popusunda kurt var gibi.
Tabağım bitince masayı anneme bırakarak odama çıkıp üstümü giyindim.
Atakan'la evden çıkıp arabaya bindiğimizde hiç konuşmadan önüme baktım.
Asel'le trip saatine hepiniz hoş geldiniz.
Trip sebebi:Yemek yerken rahatsız edilmem.
Atakan gülüp ellerinin arasına elimi aldı. Diğer eliyle ise araba sürmeye devam ediyordu.
"Asma suratını ama üzülüyorum." Elimi çekip elinin üzerine vurdum.
"Geber kafir!" Beni takmadan gülüp araba sürmeye devam etti.
Görmeyeli arsız mı oldu anam bu?
Sevgili olduğumuz yere geldiğimizde etrafa bakmaya başladım.
Ellerimden tutup beni oturttu. Sevgili olduğumuz günkü gibiydi her şey.
"Tam burada sana benim ol değil de birbirimizin olalım dedim. Ben seni sahiplenmeyeyim ama sen benim hayatım ol dedim. Ve şimdi de diyorum ki hayatımsın var mısın dünyam olmaya. Var mısın beraber uyumaya,uyanmaya,dizi film izleyip yorum yapmaya. Kahvaltı yapıp çamaşır asmaya var mısın?"
Sözleriyle dolan gözlerim eşliğinde kafamı salladım. O sırada "Benimle Yan" şarkısı duyulmaya başladığında ağlamam şiddetlendi.
Güneş ve Mert ileriden geldiğinde hemen arkasındaki Ece,Burak,Emir ve Betül'ü de gördüm.
Başımdan aşağı patlatılan konfetiyle sağ ve sol tarafımdaki Anıl ve Deniz'i de gördüm.
Mutluluk göz yaşlarım önümü görmemi engellerken Atakan parmağıyla göz yaşlarımı sildi.
Hemen kolları arasındaki yerimi aldığımda burnunu saçlarım arasında gezdirdi.
Herkes tek tek tebrik ettiğinde Güneş'le kocaman sarıldık. O benim her şeyimdi tüm doğrularım yanlışlarıma ortaktı.
Ve yıllar boyunca bu günleri beraber tahmin etmiştik. Yine yan yana gerçekleştiriyorduk.
"Hayırlı olsun kardeşim. Her zaman olduğu gibi hep yanındayım biliyorsun." Mutlulukla kafamı sallayıp ona tekrar sarıldım.
Güneş Mert'in kolları arasında Atakan'a döndü.
"Enişte bey bu kızı üzersen kafanı ısırırım." Mert gülerek sevgilisinin saçlarını öptüğünde Güneş'de mutlulukla ona sarıldı.
Anıl'da yanıma gelip sarıldı. ''Sonunda evden gideceğin için çok mutluyum." Gözlerinin dolduğunu görünce benimde gözlerim doldu
"Evi sana bırakmam oğlum ben." Anıl gülüp kollarını sıkılaştırdı. "Evi sakın bana bırakma abla."
Anıl benden uzaklaşıp Deniz'in yanına gittiğinde bende Atakan'ın yanına gittim.
Atakan beni kolları arasına alıp kulağıma fısıldadı.
"Seni kocaman seviyorum."
"Seni kocaman seviyorum."
Eve geldiğimizde Atakan'la olan binlerce mesajı baştan okudum.
Aklıma gelen fikirle gülümsedim.
Asel:Süt içiyorum yarım yağlı,mutlu muyum bebeğim bu sana bağlı.
Cannım:Ne?
Asel:İlk soru sen kimsin olmalı
Cannım:Doğru sen kimsin bacım
Asel:Unutmamışsın
Cannım:Seninle ilgili bir şeyi unutmam mümkün değil
Yayayayayaya nasıl özlemişim bu ikiliyi sizi de tabiki.
Nasılsınız bakalım,özlediniz mi beni,bizi?
Sizi kocaman seviyorum 💙
Bol bol yorum isterim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BERCESTE (Anonim)
Humor05××××××××:Süt içiyorum yarım yağlı,mutlu muyum bebeğim bu sana bağlı? Atakan:Ne? 05××××××××:İlk soru sen kimsin olmalı. Atakan:Doğru. Atakan:Sen kimsin ?