"Ya Mert,seni evire çevire döverim.Kimse anlamaz beni sınama."
Sesim sokakta yankılanırken Mert bana gözlerini büyüterek baktı.
"Ne bakıyorsun, öyle?" Mert Güneş'in arkasına geçerken konuşmaya başladı.
"Çok asabisin."
"Sütümü içtin!"
"Bu bir sebep mi?" Dediğinde hepimi, aynı ağızdan evet demiştik.Mert iyice Güneş'e sinerken Güneş arkasindaki Mert'i önüme doğru itti.
Mert şaşkınlıkla Güneş'e bakarken ben sırıtıyordum.Kimin kankası be?
Tam Mert'in üstüne atlayacakken Atakan arkamdan sarılıp ellerini belime sardı.
"Gitme çocuğun üstüne." Mert kocaman gözlerle Atakan'a gülümserken koşarak ona sarıldı.
"Kankam be!" Atakan böcek kovar gibi Mert'i itince Mert sırıtıyordu.
"Hadi uzatmadan gidelim artık." Nereye mi gidiyorduk?
Her zamanki kafeye. İçimiz dışımız kafe olmuştu ama yapacak bir şey yoktu.
Aslında vardı.Hep beraber tatile gitmek istiyorduk ama annem ve babamın izin vereceğine zerre kadar inancım yoktu.
"Şu tatil işi ne olacak?"
"Annemlerin izin vereceğini sanmıyorum, söylemiştim."
Atakan anlayışla başını sallayıp beni kafeye doğru yönlendirdi.
İçeri girdiğimizde artık simamıza aşina olan Mehmet abi gülümseyerek bize servis açtı.
Ben telefonda kafa topu oynarken Atakan onunla ilgilenmem için ekranıma gelişi güzel basıp duruyordu.
Karşımdaki gol attıkça sinir bozucu emojiler attığından sinirle Atakan'a vurdum.
"Ya ne vuruyosun be?" Ters ters ona baktım. "Senin yüzünden kaybettim." Sevimlice sırıtıp telefonunu çıkardı.
''Gel benimle oyna." Sevgiliyle kafa topu oynamak mı ?
"Tamammm." Mutlulukla gülümsediğimde o da oyuna girip bana istek attı.
Kabul Edip oyuna başladığımda kulağım Mert ve Güneş'e gitti.
"Asel kazanırsa yemekler Atakan'dan."
"Tabiki Asel kazanacak." Mert hah diye bir ses çıkardı.
"Kusura bakmayın ama Atakan varken mi? Eğer Atakan kazanırsa istediğim bir şeyi yapacaksın Güneş."
"Anlaştık Asel kazanırsa da sen yapacaksın."
Atakan kaşlarını çatarak oyuna baktı aynı zamanda onlara laf yetiştiriyordu.
"Neden yemeği ben ısmarlıyorum?"
Mert gururla gülümsedi. "Kaybederse ki kaybetmiyeceksin sen ısmarla.Asek kaybederse ki kaybedecek o ismarlasın."
Sinirle kafamı kaldırıp saniyelik Mert'e baktım.
"Zeki mısın lan sen sonuç ne olursa olsun yemek beleşe geliyor." Mert gülerken Atakan ve ben sinirliydik.
"Tamam kim kazanırsa diğeri ona ısmarlar,biz de ona göre Güneş'le birbirimize ısmarlarız."
"Bizim üzerimize iddiaya girmeniz hoş mu?" Güneş ve Mert aynı anda evet deyince gözlerimi devirdim.
O sırada gol yemiştim ve oyun 4-3 bitmişti. Atakan yendi ama oyun 3 olunca bittiğinden yarış devam etti.
Son maç berabere giderken altın vuruşu benim yapmamla Güneş ve ben aynı anda çığlık atarak birbirimize sarıldık.
Kafede birkaç yüz bize dönünce utançla yerime oturdum.
Mert'e ne oldu lan bakışlarımı atıyordum ama sanırım sadece Güneş anlıyordu.
Aseldemir:Yemekler ısmarlanınca koltuk daha rahat geldi
Atakanates:Komik
Guneskorkmaz:Yemekler ısmarlanınca bir cool oldum
Mertyildirim:Boş
Mertyildirim: Kaptı yemeği sarı
Guneskorkmaz:Kral Asel
Atakanates:Kaptı yemeği mutlu tabi
Aseldemir:Bileğimin hakkı ayıqs
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BERCESTE (Anonim)
Humor05××××××××:Süt içiyorum yarım yağlı,mutlu muyum bebeğim bu sana bağlı? Atakan:Ne? 05××××××××:İlk soru sen kimsin olmalı. Atakan:Doğru. Atakan:Sen kimsin ?