BÖLÜM-32

8.8K 514 141
                                    

Aseldemir:Seni bırakmayı hayal ediyorum,ama sadece ediyorum işte.

    Bu gönderi için yorumlar devre dışı bırakılmıştır.

Elimdeki çikolatalı sütü masaya bırakıp,müzik listemdeki müzikleri başa sardım.

Yaklaşık iki saattir burada öylece oturduğumdan kaç çikolatalı süt devirdiğimden bir haberdim.

Ah,ah. Kaç çikolatalı süt ezildi minnoş kalbimde.Bildirim ekranımda ışık yanmasıyla hızla elime aldım.Belki Atakan'dandır diye.

Tam iki haftadır ayrıydık ve şu zamanlar iyice yorucu geçiyordu.

A: Özledim

A:Ama çok özledim. Hani bana olmasa da başkasına gülüyordun ya .İşte onu bile çok özledim.

A:Atakan'a bile gülümseyebilirsin.Yeter ki yüzün gülsün.

A:Çünkü sen üzüldükçe,ben üzülüyorum.

A:Hep dedim yine diyorum.

A:Seni çok seviyorum,güzel gözlüm.

Asel:Bak lütfen,bunlar sadece kendini yaralamak.

A:Hala seviyor musun onu?

Asel:Bunu sana söylemek ne kadar doğru?

A: Boşversene Asel şu hayat ne kadar doğru da bunu sorguluyorsun. Lütfen söyle.

Asel:Sanırım biraz bencillik yapacağım. Artık birilerine anlatmak istiyorum.

Asel:Onu hala çok seviyorum,çok özlüyorum.Hatta bazen sen yazarken Atakan yazmış gibi hayal ediyorum.

Asel: Dışarıdan şerefsiz herifin teki gibi gözüküyor biliyorum ama değil. Küçük kız kardeşi var, Deniz. O kadar tatlı bir kız aaki çok da güzel.Annesi gibi.

Asel:Atakan hep onunla oyunlar oynar,hatta biliyor musun şimdiden bile kıskanıyor onu.

Asel:Bana beni kirlettiğini söylerdi.Babam beni bu kadar harika yetiştirmiş ama o gelip bu güzelliğe konmuş.

Asel:Sen daha önce böyle düşünen bir adam gördün mü?

Asel:Bak çok üzgünüm,ama ben onu çok seviyorum. Bazen bir yazını ona benzetiyorum.Allah'ım diyorum belki,belki odur.

Asel:Ama sonra onun böyle bir şey yapmayacağı aklıma geliyor. Yanlış anlama bende ona böyle açıldım.Yani seni küçümsemiyorum.Ama o yapmaz işte.

Asel:Atakan'ım yapmaz dmsnksnsms

Asel:Her neyse üzgünüm anonim.Kalbim başkasına tümüyle ait.

A:Ben,özür dilerim.

☆☆☆

"Oha!"

"Çüş!"

"Çişin de mi gelmedi zalimin kızı?" Aynı anda yükselen seslerle arkamı döndüm.

Mert,Ece,Atakan, Güneş,Burak tüm tayfa buradaydı.Ve sanırım içtiğim çikolatalı sütlere bakıyorlardı.

12 tane içmiştim alt tarafı.

''Ay Mert,gelmeyen şeyimi getirdin." Koşarak ayağa kalktım ve tuvalete doğru yöneldim. Altıma yapmam an meselesiydi.

Tuvalette işim bitince rahatlayarak tuvaletten çıktım. Karşımda Atakan'ı görmemle geriye doğru sendeledim,hemen kolumdan tutarak kendine çekti.

Gereksiz yakınlığımız karşısında gözlerimi kocaman açarak ona baktım ve rahatsız olarak geriye çekilmeye çalıştım ama izin vermedi.

Gözlerinin içine inatla bakarken o kırgın gibi bakıyordu ve bu içimdeki her şeyi yerle bir etmeye yetiyordu.

"Asel."

"Efendim." Nefesi yüzüme çarparken konuşmak beni oldukça yorsa da deniyordum."

Gözleri yavaş yavaş dolmaya veburnu kızarmaya başladığında gözlerimi ondan kaçırdım."

"Seni kocaman seviyorum,nolur barışalım artık." Atakan'sız olan günlerimi düşündüm. O varken her gün güldüğüm halde o yokken  ruh gibiydim. Anonime onu anlatacak kadar özlemiştim.

Uzatmanın ikimize de faydasız olduğuna karar vererek ellerimi boynuna yerleştirerek sarıldım.

"Ben de seni kocaman seviyorum." Atakan'ın ağladığını duyduğumda bende ağlamaya başladım. Ayrıldığımızda parmaklarını yüzümde gezdirip göz yaşlarımı sildi. Bende aynısını ona yapıyordum.

"Anonie konuşma, lütfen."Tam konuşacakken tekrar konuştu.

"Bize ait olan bir şey kirleniyor gibi hissediyorum."Kafamı sallayıp başımı göğsüne yasladım.

"Lan ne oluyor ?"Atakan homurdanarak Mert'e döndüğünde ben kahkahlar içinde gülüyordum.

Böyleydi işte,hayatıma yeniden dahil olduğu dakika ruh halimi etkileyebiliyordu.

Gerçi hayatımdan hiç çıkmamıştı ya olsundu.

Atakanates: İstediğinizi yapın ulan kızmayacağım,huzurum geldi.

Aseldemir:Seni kocaman seviyorum
     Atakanates:Aseldemir  Seni kocaman seviyorum

Guneskorkmaz:Gözler şenlendi ayol

Mertyildirim:Benimkiler

Burakoz:Krall

Ecex:Ballarımm

Xxx:Ya barışmışlar

Emirr:Gerçekten ne yaparsak yapalım mı?

☆☆☆

Asel:Ben başka yerden öğrenme istedim.Sey biz barıştık

A:Gördüm Atakan'ın attığını

Asel:Sana en baştan söylemiştim

A: Söylemiştin

A:Mutlu ol yeter Asel,kimle olduğun önemli değil

Aseldemir:Çok seviyorum

Atakanates:Çok seviyorum

Guneskorkmaz:Bam bam bam

Mertyildirim: Gıybet çekemiyorlar sizi

Burakoz:Mekanın sahibi geri geldi

Ecex:Ulan be

Xxx:Çok güzelsiniz

Guneskorkmaz:Ben ve deri ceketim ciddi düşünüyoruz

Aseldemir:Kuma mı
    Guneskorkmaz:Kumanın büyüğünü sen getirdin ya

Atakanates:Çen kıskandın mı

Ecex:Cool

Xxx: Saçların boya mı

Mertyildirim:Çıksana benimle
     Guneskorkmaz:Ne

Güneş'den...

Mertcim:Çıksana benimle

Güneş:Ne saçmalıyorsun sen ?

Mertcim: Seni seviyorum

BERCESTE (Anonim)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin