YENİ YIL ÖZEL BÖLÜM

5.3K 253 27
                                    

"Asel al şunu da gidelim hadi artık." Oflayarak tombalayı elime alıp yürümeye başladım bugün yeni yıl olduğu için çocuklar bize gelecekti.

Genel olarak kutlamazdık şimdi de sadece beraber olacaktık her zamanki gibi...

Annem kasaya doğru yürürken yanımda sadece annem olduğunda alabildiğim çikolataya uzandım. Ne? Çok pahalı!

Anneme göstermeden sepete attığımda sırıttım. Sıra bize geldiğinde annem çikolatayı görüp bana ters ters baktı.

Öpücük atıp eşyaları poşete koymaya başladım. Telefonum çaldığında zorla da olsa çantamdan çıkardım.

Atakan'ın aradığını görünce gülümsedim.

"Buyur tatlım?"

"Nasılsın güzelim?"

"İyiyim iyi Atakan hadi markete gel bizim evin oradaki annemin gözüne girersin."

Telefonu yüzüne kapattığımda sinsice güldüm. Gelmeme gibi bir ihtimali yoktu böylece ben de kolumu kurtarmıştım.

Annemle dışarı çıktığımızda Atakan'da ileriden gözüktü.

"Şu şansa bak annee." Annem baktığım yöne bakıp Atakan'ı görünce güldü. "Şans olmadığını biliyorum ama ise yarasın bari çaktırmayayım.''

Gülüp Atakan'ın yanımıza gelmesini bekledik. Eşyaları aldığında ben de ayıp olmasın diye elime bir poşet aldım.

Çikolatamı yerken Atakan'a baktım. Yanına gidip ona da ısırttığımda annemin yanına da gittim.

O da yediğinde rahatlayan vicdanımla devam ettim.

"Ee Atakan oğlum annenler nasıl?" Atakan gülümseyerek kafasını salladı.

"İyiler Nisa teyze siz nasılsınız?"

Annem de gülümseyerek kafasını salladı. "İyiyim oğlum iyiyim." İkisi de birbirine kafa sallarken çok komik durdular. Kendimi tutamayarak güldüğümde bana döndüler.

Onlara bakmadan etrafa bakmaya başladığımda Atakan gülümsedi.

Eve geldiğimizde eşyaları mutfağa bıraktık. Atakan akşam gelmek üzere gittiğinde ben de odama geçtim.

Annemler akşam komşuya gideceğinden evde yalnızdık. Telefonum çaldığında arayana baktım.

Mert olduğunu görünce açtım. "He kanka?" Mert kısa bir öksürük merasimi yapıp bana döndü.

"Evet kankamsu orada mısın?" Başta aşağı kendime bakıp kafamı salladım. "Evet buradayım."

"Kankamsu Güneş bana küstü." akşam ne giysem diye bakarken aynı zamanda Mert'i dinliyordum.

"Yine ne yaptın Mert?" Mert cık cık sesleri çıkarıp devam etti.

''Aşk olsun yani sanki hep ben problem çıkarıyorum." Gülüp devam etmesini bekledim.

"Senin kankan trip manyağı oldu iyice."

"Samimi olalım Mert." Oflayarak cevap verdi. " Yeni ayakkabısına bastım."

Şaşkınlıkla Mert'i dinledim.

"Lütfen bana orijinal 500 lira olan ayakkabıya bastığını söyleme." Mert kendi kendine homurdandı.

"Gelenek böyle neden bu kadar abartıyorsunuz ki?"

"Kapatıyorum Mert." Telefonu kapatıp Güneş'e onu affetmesi ve akşam küs olmamalarini söylediğim bir mesaj attım.

BERCESTE (Anonim)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin