BÖLÜM-20

13.8K 747 63
                                    

Atakan ve Gamze karşılıklı sohbet ederken ben laz damarımın ortaya çıkmak istercesine vuruşunu hissediyorum.

Ve eğer bu iki göz biraz daha birbirine gülerek bakarsa bana aşkını itiraf eden adamın gözlerini oymak zorunda kalacağım.

Mert ve Güneş olayı anlamak istercesine birbirine bakarken ben onlara doğru adımlamaya başladım.

Herhangi bir çılgınlık yapmamı istemeyen korumalarım ise iki yanımda yerlerini aldı.

Ah çocuklar sağlam bir açıklama almama durumunda sizi bile ezer geçerim.

Atakan beni fark edince hafifçe kasıldı. Gülümseyerek son adımımı da attım ve Atakan'la karşı karşıya durdum.

"Selam"

"Selam"

Gözlerimi hafifçe Gamze'ye değdirip tekrar Ataka'la döndüm.

''Hayırlı olsun yeniden mi başlamaya karar verdiniz?"

Atakan gözlerini kocaman açarak bana baktı Gamze de gülüyordu.Komik mi küçük kız?

Ben sinirle gözlerimi kısmışken Güneş'de sinirleniyordu.

Ahh kankacım gel al beni.

"Saçmalama Asel Gamze sadece arkadaşım."

"Eski sevgilinle konuşuyorsun dün bana sevdiğini söylerken."

"Yanlış anladın"

Gamze gülerek elini koluma koydu.

"Artık dayanamıyorum bak her şey oyundu bu kısmı biliyorsun.Ama neden oyundaki başrolün ben olduğumu merak edersin."

"Evet"

"Biz kuzeniz ve Atakan seni durmadan bana anlatıyor bu saçma fikir benim aklıma geldi üzgünüm gerçi biraz işe yaramış sanki bilmiyorum ama..."

Gamze konuşurken ona hızla sarılıp kahkaha atmaya başladım.

Herkes deli görmüş gibiydi ondan ayrılıp gözlerimdeki kalplerle Atakan'a baktım.

"Gerçekten tercihin kuzenin olduğu için çok mutluyum.Allah razı olsun gençler.''

Atakan saçını kaşıyıp  bana döndü.

"Şey peki biz?"

"Orası hala düşünülüyor."

"Ama bizi kıskandın."

"E zaten seni sevdiğimi biliyorsun.''

"E o zaman neyi bekliyoruz iki gözümün çiçeği?"

"Sana olan kırgınlığımın gitmesini."

Atakan'ın yüzü düşünce boynuna atlayıp tamam gel küsmedim diyesim gelse de oyun oyundur.

Güneş'le beraber kol kola okuldan girip sınıfa adımlamaya başladık.

Sınıfa girdiğimizde çikolata almayı unuttuğumu fark ettim ki kantin tam 3 kat altımızdaydı.

''Çikokata almayı unuttum çikolata.''

Bağırmamla yerinde sıçrayan Güneş'e elimden geldiği kadar masum baktım ama şu an oldukça gergindim.

Ders çikolatasız başlarsa ben biterdim dersi anlamazdım.Beyin hücrelerim ölürdü.

Emir elindeki çikolatayı bana atınca şaşkınlıkla ona baktım.

"Al güne güzel başla."

Kocaman gülümseyip ona döndüm.

''Sen ne mükemmel bir sınıf arkadaşısın böyle ne harikasın.Alice harikalar diyarı mısın sen nesin?"

Kapıdan Atakan ve Mert girmişti ve Atakan'ın elinde çikolatalar vardı.

Gözlerini kısarak bir elimdeki çikolataya bir de Emir'e bakıyordu.

''Kantine uğramadığını gördüm bir de benim yüzümden olduğunu düşünüp sana çikolata almak istedim.Al."

Samimi bir şekilde gülümseyip aldım ve bu küçük Emrah bakışlarından Emir konusunda bir açıklamaya ihtiyacı olduğunu anladım.

''Ben sınıfta debelenince Emir'de sağolsun bana çikolata fırlattı aman verdi.''

"Açıklama için sağ ol."deyip sınıftan çıkınca Güneş paytak paytak yanıma yürüdü.

"Üzüldü mü?"

"Ben Emir konusunun yalan olduğunu söyledim mi?"

"ay yookk."

"hay anasını gidiyorum ben.''

Sınıftan çıkarken kolumdan tutan Güneş'i ittirip dizilerdeki gibi yardırarak sınıftan çıkıyordum.

Ta ki karşımda bana gözlüklerinin altından bakan matematikçiyi görene kadar.

"Günaydın Asel yolculuk nereye?"

Gülümseyip hocaya baktım.

"Yol nereye götürürse"

Hocanın hala bana baktığını fark edince tedirgince gülümsedim

"Şansımı denemek istemiştim.Buyrun hocam içeri gelin."

"Sağ ol."

Güneş gülmemek için kendini zor tutarken bütün sınıfın aynı halde olduğunu görüp somurttum.

"Seni tutmaya çalıştım ama sen beni yararak gittin."

Gözlerimi devirip derse döndüm. Aslında tahminimden hızla biten ders sonu bu sefer cidden koşarak sınıftan çıktım ve Atakan'ların sınıfına girdim.

Herkes bana dönmüşken ben gülümseyip Erdem hocaya baktım.

''Her zaman ki gibi harika görünüyorsunuz hocam.İdolümsünüz ."

"Not mu istiyorsun?"

"Kuru iftira ne zaman not istedim ben?Ama madem konu oraya geldi derste sizi ne kadar harika dinlediğimi e okul fotoğrafımı görünce unutmayın."

Herkes gülerken hoca da sırıtıyordu.

"Severim seni Asel motivemi hep yükseltiyorsun."

Hoca sınıftan çıkınca ben de koşarak Atakan'ın yanına oturdum.

"Yiğidim bir mesele var."

Bir ders önce daha farklı olduğumdan çocuk da şaşırmış bana bakıyordu.

"Biz Emir'le numara yaptık yani amaç numara değildi ama seni kıskandım ve anonim benim ondan korktum diyemedim Emir'i bahane ettim o da arkamı topladı."

Sesli bir nefes vermekle bu sefer deli gibi gülen Atakan'dı.

Yanıma yaklaşan Mert gözlerini büyütüp bana baktı.

''Siz psikopat bir çiftsiniz."

Atakan sonunda sakinleşip bana döndü.

"Ciddi ciddi bana açıklamak için koşa koşa geldin.Teşekkür ederim Asel."diyerek yanağımı öptü.

Ve anın heyecanıyla yanakları kızaran ben görüşürüz diyerek sınıftan koşarak çıktım.Girdiğim gibi.

BERCESTE (Anonim)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin