"İtirafa ben başlıyorum.'' Atakan'a merakla bakmaya başladım."Anonimin Asel olduğunu öğrendiğimde biraz da ben süründürmek istedim." Saçını hafifçe çektim. "Gavat."
Herkes gülerken ben kolamdan küçük bir yudum aldım. Zaten başlarda söylemişti,bunu biliyordum.
Güneş hafifçe yerinden doğruldu. "Ben birinden hoşlanıyorum." Mert gözlerini Güneş'den kaçırırken,ben herkesin bardağını fulledim.
"Buyrun gençler için." Herkes içerken,Mert'in yüzü düşmüş gibiydi.Hadi bakalım Mert bey.
"Güneş'in sevdiği kişiyi çok merak ediyorum." Mert'in itirafiyla kolayı hızlıca diktim ve asitiyle öksürmeye başladım. Aynı zamanda kahkaha atıyordum.Mert hiç bana bakmadan Güneş'e odaklıydı.
Ece ve Burak ise ikisine bakıp duruyordu. Zavallı gün ışığım gözlerini kaçırıp duruyordu.
"Hayırdır Güneş olmaman gereken birine mi aşık oldun?" Güneş gözleri kocamanken Mert de pür dikkat bakıyordu.
"Tamam itiraf sırası bende Mert'i hocaya ben şikayet ettim." Atakan'ın itirafıyla Mert kafasını hızla çevirdi.
"Meral hocaya mı?'' Atakan sırıtarak kafasını salladı. "Lan ibne ." Ben kahkaha atarak onlara bakıyordum.
"İşte buna içilir." Diyerek Burak kolasını bana doğru uzattı. Bende tokuşturdum. Ece yerinde kıvrılıp doğruldu.
"Ben ayrılmak istememiştim." Burak kafasını öyle hızlı çevirdi ki çocuğun kafası koptu sandım.
"Lan niye ayrıldık o zaman biz ?" Gülmemek için kendimi sıkarken Atakan hiç sıkmıyordu.
''Çok sinirlendirdin beni! " Burak kafasını gökyüzüne çevirip ellerini açtı.
"HaspinAllah." Ece hızla Burak'a vurdu. "Düzgün konuş benimle."
Son itiraf sırası Buraktaydı ve sonra da ben vardım. "He desen yollarına gül sererim." Herkes kolaları dikerken Ece utançla başını eğdi.
"Atakan'a anonimden yazma fikrini bana Burak verdi." Atakan eliyle bir dakika işareti yapıp peş peşe 3 bardak kola içti.
"Lan yavşak herif." Burak ellerini ben suçsuzum der gibi kaldırdı.
''Bana sadece birini seviyorum dedi Atakan demedi ki."
"Ulan sonra biri bana yazınca aklına gelmedi mi ?" Burak dudaklarını büktü. "Gelmedi valla."
Eve gittiğimizde telefona peş peşe gelen bildirimle telefonumu elime aldım.
Bizimkiler
Mertavuk: lan Güneş kimi seviyorsun ?
Asel:Sanane reis smnsksnsknsks
Gün Işığım:Ya boşver öylesine bir şeydi
Mertavuk: Pek öylesine diyormuş gibi bakmadın sarı
Atakan: Yoo bence çokta önemli değildi kardeşim ksnsksnskd
Asel: Ama sen bayaa merak ettin kral
Mertavuk: Arkadaşımız sonuçta.
Asel: KONUŞ KONUŞ SEN SEVERSİN YALANI
Atakan: Haklı smanaknaks
Mertavuk: Hanımcı
Gün ışığım: Haklı
Asel: Beyci ksnsksnks
Atakan:Özele gel bakalım bal
Asel: Gellllliiiyoorruumm
Gün ışığım: ıyy
Mertavuk: ıyy
Asel: Ship
Özelden gelen mesajla hemen Atakan'la olan konuşmamıza girdim.
Atakan:Güneş Mert'i seviyor
Asel:Zeki çocuk
Asel:Nereden anladın ?
Atakan:Sana baktığım gibi bakıyor 💛
Asel: Çok şükür bugün de düştük 💛
Sabah okula gitmek için hazırlandım ve kahvaltı yapan Anıl'a bulaştım.
"Naber değişik?" Anıl bana kendince pis sandığı bakışlarından attı.
"Boş konuşma Asel." Annem sinirle Anıl'a baktı. "Ablanla düzgün konuş." Bu sefer pis pis ben sırıtırken annem bana bakarak kaşlarını çattı.
"Servisin gelecek yürü git." Anneme kınayan bakışlarımı attım. "Vallahi yeni nesil anneler fena." Annemin terligine uzandığını görünce çığlık atarak evden çıktım. Deli kadın.
Aseldemir: Okul olduğunu hatırladım.
Mertyildirim:Beni göreceksin ya yavrum niye öyle bakıyorsun?
Aseldemir: Boş yapma boş
Atakanates:Asıl beni görecek sana ne oluyor?Atakandemir:Güzelim💛💛
Aseldemir:Bir tane bir 💛Güneşkorkmaz: Yerim seni yer
Aseldemir:Ben deeXxx:Çok güzelsin be
Xx:Bu da kapıldı be
Ecex:Güzelsin güzeell
Aseldemir:Sen gibiiBurakoz:Yengeğ
Aseldemir:Burkiğ
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BERCESTE (Anonim)
Humor05××××××××:Süt içiyorum yarım yağlı,mutlu muyum bebeğim bu sana bağlı? Atakan:Ne? 05××××××××:İlk soru sen kimsin olmalı. Atakan:Doğru. Atakan:Sen kimsin ?