BÖLÜM-30

9.6K 507 133
                                    

"Ne demek istiyor o Azra paçozu ?" Odamın kapısından hışımla giren Güneş'e baygınca baktım.

"Yavrum, evladım.Evin yoksa söyle bak."Güneş beni takmadan elindekileri yatağıma bırakıp bağdaş kurdu.

Göz ucuyla poşetin içine baktığımda gördüğüm cipsler ve çikolatalarla elimdeki kalemi bırakıp yatağa koştum.

Güneş gülerken ben poşeti iyice karıştırmakla meşguldüm.

"Bir şey sordum demin.Ne yapmak istiyor?" Cipsleri yatağa dökerek sırtımı dikleştirdim. "Her zaman ki Azra işte.Nede umursuyorsun ? Boş yapıyor bir halt yapamaz."

Güneş dalgınlıkla elimdeki cipse baktı."Bu sefer iddialı gibi."

"Ben daha iddialıyım."Gözümü kırpıp içecek için bardak almaya mutfağa indim.Odaya geldiğimde elindeki telefona hülyalı hülyalı bakan Güneş'i görünce sinirle yataktaki yastığı kafasına attım.

"Mert'le bir karar verin artık."Güneş gözlerini devirip attığım yastığa sarıldı."Beni arkadaşı olarak görüyor."

"E beni de öyle işe ba kki seni kıskanırken,beni kıskanmıyor."

"Bilmiyorum Asel boşa umutlanmak istemiyorum." Elindeki yastığı alıp boşluğu ben doldurdum.

"Bende seni boşa umutlandırmak istemiyorum.Ama görünen köy kılavuz istemiyor be çiçeem."

Güneş gülüp kolaları bardağa doldurmaya başladı.Ve yine terleyip balkona çıkma kararı aldık.

''Çift buluşması yapmak istiyorum."

"Yaparız anam,bir olun da."

Aseldemir:@ecex 💛

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Aseldemir:@ecex 💛

    Ecex:Çok seviyorum

    Guneskorkmaz:Bensiz?
    Mertyildirim:Vallahi sensiz,gel seni ben alayım.

   Atakanates:Mertyildirim Böyle yavşak daha görmedim.

  Xxxx:Güneş ve Mert sevgili mi
  Betulq: Olacak gibiler,son haberler bende

   Azraaa:iyiymiş

   Atakanates: Güzelim 💛

   Atakanates: Güzelim 💛

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Guneskorkmaz:Smile

  Aseldemir:Çok seviyorum çok

  Mertyildirim: Düştüm Allah

  Atakanates: 🍯 Baldız

Ecex:Yicem

Sabah olup okula gittiğimde ayaklarımı yere vuruyordum. Çünkü dünden beri Atakan'a okula gitmemek için yalvarmama rağmen gelmiştik.

Sen git ben kalayım dediğim halde beni buraya Güneş zoruyla getirtti.Pis aslan burcu.

Güneş'e kafamı koyduğum sıradan bakarken sınıfa giren Atakan ve Mert ikilisiyle heyecanla doğruldum.

"Ders boştu." Gözlerimi devirdim.

"Ders hep boş gelmek sizi aptallığınız."

"Sen de geldin."

"Siz zorla getirttiniz."

Atakan Güneş'e gözüyle işaret verdi ve Güneş hemen Mert'in yanına geçti. Böyle belli olmadı bacım.Seni seviyorum Mert dersen daha iyi anlar.

Hepimiz gülerek konuşurken sınıfa giren Azra ile kanımın kaynamaya başladığını hissettim.

"Merhaba gençler."

Hepimiz ona dümdüz bakarken o daha da sırıtıp yanımıza yaklaştı.

"Atakan dün Asel kimle buluştu biliyor musun?" Dün okuldan sonra eve gidip Güneş'le oturmuştuk.Ben kiminle oturduğumu düşünürken Azra aydınlattı.

"Oğuz'la hani şu eski sevgilisi olan.Senden gizli bir araya geldiler."

"Ne!"

"Ne saçmalıyorsun kızım sen?"Güneş'de benimle çıkışınca Atakan ilgiyle Azra'yı dinliyordu.

"İnanmıyorsan resimlere bak."

Resimlerde tam bir yıl önce olan pozlarımız vardı.Cidden mi?

"Eski bunlar. Gerçekten eski."Beklentiyle Atakan'a bakarken o bana nefretle bakıyordu.

''Kıyafetlerin dünle aynı."Hızla resme baktığımda gerçekten aynı olduğunu anladım.

Kız resmen aynı kıyafetleri giyeceğim günü beklemişti.

"Atakan plan yapmış yemin ederim."Artık göz sinirim artarken Atakan omzumdaki kolunu çekti.Şaşkınlıkla gözlerine bakarken o tepki vermiyordu.

"Yemin ederim oyun, Güneş'leydik dün ya inan bana yalvarırım."

"Atakan saçmalama kardeşim,Asel yalan söylemez." Mert'in desteğiyle biraz daha rahatlarken Atakan kızarmış gözlerle ayağa kalktı.

"Lan ikimizi de oynattın mı? Eğlendin mi bari ha?" Şaşkınlıkla ona baktım. Nasıl böyle düşünebilirdi? Onu bu kadar süre karşılıksız sevmeme rağmen.

"Atakan, lütfen." Sesim sonlara doğru iyice kısık çıkarken,Azra kahkaha attı.

"Tesadüf mü yani Asel?" Sinirle yerimden kalkıp ona atılacağım sırada Atakan sertçe bileğimden tuttu.

"Yanlışlarının sonucunu millete yükleme."

"Sen...Sen ciddi olamazsın."

"Yazık lan bana,inandım bir de sana aptal gibi."

Hıçkırarak ağlamaya başladığımda Atakan sınıfın kapısını çarparak çıktı.

Çıkarken de eklemeyi unutmadığı bir söz beni yıktı ve geçti.

"Bitti, yalanların da yalan olan duygularında, yalanına kanan bende."

Azra gülerek bana bakarken ben tiksintiyle ona bakıyordum.

Bu sonumuzdu...

Ay nasılsınız bakalım ? Diyorum acaba bir instagram grubu mu açsak ? İster misiniz bakalım ?💛♥

BERCESTE (Anonim)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin