Már vártalak | PoMino

213 7 7
                                    

P.O (Block B) X Mino (Winner)

Hol is kezdjem... Jihoon és Mino olyan jó barátok és olyan édesek. Igaz nem shippelem őket, mint relationship, de mint friendship... A valaha legédesebb barátok így az egész kpopon belül. Annyira megszerettem mindkettőjüket, hogy azt el nem tudom mondani.

Korhatár nélküli

Jihoon pov.

Ebben az időben egyre jobban utálom a munkámat. Hiába az a célunk, hogy embereket mentsünk, mostanában eléggé elrontok mindent és emiatt emberek halnak meg. Letisztázva a munkámat, egy kém vagyok. De a mi ügynökségünk a rendőrségtől eltitkolt ügyekkel foglalkozik. Emiatt mondhatni a rendőrség feletti rangban vagyunk. Csak a zsernyákok rólunk nem is tudnak. Hűha mi is lenne, ha rájönnének. A zsaruk mindig is az ellenségeink voltak. Volt már rá alkalom, hogy majdnem rajtakaptak minket, de szerencsére mindig jól jöttünk ki belőle. Ha lehullna a lepel a létezésünkről, valószínűleg az egész brigád a rácsok mögött végezné. Amit azért valljunk be egy normális, szabad ember nem kíván magának, ezzel együtt mi sem.

Ezzel viszont az jár, hogy sehogyan sem fedhetjük fel magunkat. A feltűnést nagyon kell kerülnünk. Így ha egy sürgős eset lép szem elé akkor sem tudunk szirénázva oda sietni. Úgy kell viselkednünk, mint az összes többi ember. Szépen lassan beülünk a furgonunkba, majd azzal a megengedett sebességet nem átlépve kell odavezetnünk az adott helyszínekre. Emiatt sülnek el néha balul az akciók.

Most is az autóban ülve várok a hívásra, hogy hova megyek következőnek. A felszerelésem egy rejtett kis rekeszben van a csomagtartó alatt. Minden kiküldés után pontosan oda rakom vissza, hogy utánna megtaláljam.

Hirtelen megcsörrent a telefonom és sietve kaptam szemeim elé.
"Yookwon" neve világított a kijelzőn és közben rezgett a telefon. Gyorsan elhúztam a zöld kis ikon-t, majd a fülemhez emeltem a telefont

- Siess Jihoon! Megtaláltuk Mino helyét! Külddöm a gps-re a címet! Légy vele óvatos, tudod, hogy nagyon veszélyes.

- Értem, sietek! - majd a telefonomat kinyomtam, hogy a fülemre tehessem a hallókészüléket, amin keresztül kommunikálni tudunk Yookwonnal.

Mino az eddigi bűnözők közül a legveszélyesebb. Az ő ügyeit már vagy egy éve követjük, de még nem tudtuk megtalálni. Ezek szerint végre ez is sikerült.

A GPS felvillant, hogy mutassa az utat.

- Hallasz? - szólalt meg a fülemből Yookwon.

- Aha.. - adtam a rövid választ tudatára, mivel koncentráltam az útra.

- Átment a cím?

- Igen, már el is indultam. - majd vettem be egy nagyobb kanyart.

- Szuper. Egy a lényeg. Semmi képpen ne vedd ki a füledből a rádiót! Anélkül semmire nem megyünk veled. Vésd az eszedbe.

- Több száz esetet hajtottam végre, hidd el nekem már azért van ebben egy kis rutinom. - nevettem el magamat a végén. - Bassza meg! Piros van...

- Jihoon, most az egyszer... nézz nagyon jól körül és ha megbizonyosodtál róla, hogy biztonságos, akkor menj! Most már nem várhatunk többet. Amúgy is tuti tudja már hogy elindultál.

- És ha odaérek mit kell csinálnom? - kérdeztem a még számomra nem tiszta feladatom célját.

- Öld meg! Ess túl rajta, ez az egyetlen esély arra, hogy megszabaduljunk tőle. Utánna hozd ide! De ha lehet akkor ne nagyon veszítsen vért, nem akarom újrakárpitoztatni az autót mostanában.

Kpop Oneshots [NYITVA][+16,+18]Where stories live. Discover now