Haragszom... | JongKey - shinee

113 9 4
                                    

Sziasztok!
Őszintén nem tudom mit írhatnék ide. Ha elkezdeném az elejéről akkor tuti nem végeznék ma tehát csak néhány mondatot írok ide.
Még nehézkes így két év után is fölfogni az egészet, a többibe pedig itt nem igazán szeretnék belemenni, remélem megértitek, tehát most minden egyszerűen szar...
Egy dolog az, amire mindig is emlékezzetek: ha úgy érzed, hogy nincs kiút, kérlek fordulj szakemberhez, de tényleg, mert az élet az egyszer van csak megadva egy embernek, arra vigyázni kell és úgy kell alakítgatni ahogyan nekünk tetszik. Te is tegyél meg mindent azért, hogy a lehető legjobb életet éljed és ha van rá mód, segíts ebben másoknak, hogy egyszerűbben megteremthessék a maguknak tetszőlegest.
Szeretlek titeket<3 és még rengetegen szeretnek titeket, ne felejtsétek.

Kibum pov.

Kikészültem. Ma van két éve, hogy elhagyott minket. Azóta minden más lett. Nem tudok nem rá gondolni egész nap. Mindent máshogyan csinálok, hiszen ez a múltbéli dolog az életemet száznyolcvan fokos fordulattal ajándékozta meg. Csakhogy nagyon nem pozitív irányban. És hogy ennek mi volt az oka? Ezt fogom ebben a levelemben leírni.

"Haragszom a rajongóinkra, akik nem tudták megérteni hogy van szükségünk egy kis magánéletre. Akik nem tudják elfogadni, hogyha a kedvenc énekesük nem őket szeretik viszont, hanem egy kedves barátjukat. Akik soha sem gondolnak a mi javainkra és csak azt látják amik a kulisszák előtt történnek. Akik nem fogják emberi szemmel nézni, ha egyikünk az akkori koncerten nem tud résztvenni, mert éppen nem ér rá. Akik elvárják tőlünk, hogy csodatestünk legyen. Akik botrányokat csinálnak abból, ha emberi hibát követünk el. Nem tudok megbocsájtani...

Haragszom magamra, amiért nem tudtam előbb cselekedni. Amiért nem vettem észre, hogy milyen dolgokkal küszködsz. Amiért nem értettem meg az apró üzeneteidet. Amiért nem voltam neked ott minden percben, amikor szükséged volt rám. Haragszom magamra amiért nem hallgattam a megérzéseimre, és aznap nem mentem el hozzád. Mindent megmenthettem volna, de nem sikerült. Pedig szinte csak egy karnyújtásnyira voltam tőled. De te aznap véglegesen is kicsúsztál a kezemből.

És legvégül haragszom... rád. Te némán elhallgattad a gondjaidat, miközben tudtad, hogy mennyi embernek fogsz hiányozni. Haragszom rád, amiért egyedül hoztad meg a döntést. Ott volt egy élet előtted. De te így döntöttél. Ez a te döntésed volt, amibe úgyhiszem egyedül akartál dönteni. Pontosan ezért nem foglak téged hibáztatni. Én teljes mértékben bíztam benned és amíg élek fogok is. Mindent megfogok tenni helyetted. Megteszem azt, amit te elutasítottál és ezekkel az emlékekkel akarom az életemet majd továbbvinni, és ha eljön az ideje, akkor elmesélni neked. Hiszen tudom, hogy te ezt akarnád.

Nem fogom elkövetni azt a végzetes döntést, amit te tettél. Mert hiszek a reményben. Számomra a remény hal meg utoljára. És ha nem is látnék kilátást az életre, mindig rád fogok gondolni. Megteszem azt, amit te nem tettél. Hogy majd mindenről mesélhessek neked amikből kimaradtál. Hogy sose untassalak. Boldoggá teszem majd a rajongóinkat, a családodat és a fiúkat. Hiszen tudom hogy te is pont ezt tennéd. Mindig ott leszel nekem reménynek. Te vagy az én reményem. Még ha a fényed ki is gyúlt, el kell látni hozzád. És én mindig látlak. Mindig itt leszel a szívemben, és úgy foglak őrizni, ahogyan senki más. Mindenhova viszlek magammal és megóvlak mindentől."

Majd rátűztem a bal mellemet takaró szürke vékony anyagra azt a kitűzőt amit akkor kaptam tőled, amikor először randiztunk. Eképpen foglak mindenhova vinni magammal.

Felálltam a székről és a levéllel a kezemben elindultam a kandalló felé.

- Találkozunk még szerelmem... - mondtam nehézkesen a könnyeim miatt majd a levelemet beledobtam az égő tűzre. - Szeretlek. - borultam le a térdeimre és zokogni kezdtem.

Nem könnyű nélküled élni, nagyon nem. De megteszek mindent azért, hogy senki ne hibáztathasson téged. Nem hagyom hogy akárki akármit mondjon rád. Kiállok melletted és a döntéseg mellett, még ha nem is értek egyet. És miért? Mert szeretlek és mindig is szeretni foglak, legyen a földön béke vagy háború.

Vége<3

Kpop Oneshots [NYITVA][+16,+18]Where stories live. Discover now