Sziasztok! Mint láthatjátok, ez egy kis minirész lett, de mára egy kicsit meghittebb részt is terveztem, így ezt tudtam elhozni.^^ Remélem senki képzeletét nem rontottam el azzal, hogy az ajándékokat nem a mikulás, hanem Chanbaek hozza.:3
Baekhyun pov.
- Shh! Fel fognak kelni! - hurrogtam le Chanyeolt mivel nem volt valami halk miközben kivitte a kicsit ajándékát.
- Jó, jó! - forgatta meg a szemeit majd próbálkozta halkabban beletuszakolni azokba a pici csizmácskákba az ajándékokat.
- Kész van! - jött oda mellém és átkarolta a vállamat. - Most már mehetünk aludni? - mosolygott rám Yeol.
- Mhm. - nyomtam egy puszit a szájára lábujjhegyen állva.
Odaballagtunk a sötétben a hálószobánkba, néha egy-két dologba belerúgva, majd kicsit pánikolva hogy fölkeltjük a gyerekeket, de végül sikerült odaérni az ágyunkhoz.
- Jó éjt szerelmem! - húzott magához Chanyeol majd lábával és kezével is átölelt.
- Jó éjt! - pusziltam meg utoljára a száját, majd elaludtam.
(...)
- Seojun! Seojun! Itt volt a mikulás! - hallottam meg ordítani Seoeon-t, akinek a hangján is hallatszódott, hogy fülig ér a szája. Egy önelégült és boldog mosollyal a fejemen nyújtózkodtam ki.
- Aztaa! - vélhetőleg futott ki a szobájukból Seojun is aki kacarászott is egy párat.
- Nagyon édesek. - szólalt meg mellőlem a szintén mosolygó Chanyeol majd ő is kinyújtózott.
- Azok. - keltem fel majd kimentem, hogy meglessem vajon mit hozhatott az a "mikulás". Ilyenkor még olyan édesek, remélem sokáig még nem fog elmúlni a varázsa.
Seojun az új polipplüssét szorongatta, Seoeon pedig már egész csokimikulás kolóniákat falt fel.
- Anyu! - futottak mindketten oda hozzám a kezükben a sok ajándékkat.
- Mondtam már hogy ne hívjatok így! Két apukátok van!
- Jó reggelt anyu! - ölelt át háttulról a vigyorgó Yoda.
- Egyszer úgy megverlek! - mosolyogtam rá ártatlanul.
Mind a négyen hatalmasokat kacarásztunk és egy családi napot tartva egész nap csak játszottunk kint a hóban és bent is mesefilmeket néztünk. Nagyon szeretem őket és hihetetlenül hálás vagyok nekik amiért boldoggá teszik a mindennapjaimat.
Vége<3