Szabad egy táncra? | MinSung +18 - stray kids

775 33 0
                                    

Boldog születésnapot ennek a cuki kis Jisungnak, de tényleg! Ő az egyik ub-m, nagyon megszerettem a kis aranyost. Ennek megünneplése alkalmából pedig mi jobbat találhattam volna ki mint egy oneshotot^^ Igazából szerintem nagyon cuki a Minsung ship és I kinda ship them so...😏 Úgyhogy ezt még ma szeretném publikálni, hiszen ma van a szülinapja a kis mókuskánknak:3

+18

Jisung pov.

Már régóta túlstresszelve érzem magamat. Az iskolám úgy ahogy elmegy de az itthoni helyzet az nem állapot. Apám egy alkoholista barom és utálom nézni ahogyan emiatt anyukám szenved. De ezek mellett amikor józan apu akkor nincs vele semmi baj. Csak egyszerűen nem tud ezekről a szeszes italokról leszokni. Próbálta már, de nem megy neki. Nem az ő pályája. Jó persze van a miénknél sokkal rosszab helyzet is. Hála az égnek apa nem tudná bántani anyut még ha csak az alkolol beszél belőle sem. Emiatt nem nagyon teszünk az ügy ellen semmit. Azt mondanák hogy mivel nem bánt senkit ezért le is van szarva. De miért nem akarják megelőzni a bajt azok akik tudnának segíteni? Nem értem hogy miért kell megvárni a katasztrófát és csak azután cselekedni. Mindennel ezt csinálják, de ezt már szinte megszokhattuk.

Ezeket a felgyülemlő dolgokat pedig eddig csak a sírásba folytottam el. Nem tudok mást csinálni. Csak sírok, sírok és sírok. Olykor iskolába sem megyek mert nem bírja a lelki állapotom. Olyankor engem mindennel kilehet zökkenteni. Olyan gyúlékony tudok lenni mint akire benzint öntenek.

Most viszont egészen másra gondoltam. Arra a döntésre jutottam hogy lazítok egy picit. Kiadom egy picit magamból a gőzt és így talán kicsit normális kerékvágásra hozhatom majd a családunk életét. De ehhez ténylegesen kell az, hogy minden felgyülemlett dolgot csillapíthassak. Ezekre pedig mi lenne jobb helyszín egy szórakozó helynél? De most őszintén. Itt megvan minden ami kellhet. Egy kis táncolás, kicsi iszogatás, de ténylegesen nem eldurvulva úgy mint apám tenné, no meg persze a kirívóbbnál kirívobb öltözetekben megérkező lányok. Hála a génjeimnek nem vagyok egy csúnya kölyök, ezért gyorsan megkapom amit szeretnék. Célozva ezzel az úgymond 'kalandjaimra'. Nekem nem kell szerelem. Nincs rá szükségem. Sosem éreztem úgy magamat hogy egy komoly kapcsolatot ápoljak akárkivel. Ráadásul azzal is csak a gond lenne. Ki lenne büszke a családjára ha olyannal rendelkezik mint én? Hiszen az egyszer biztos hogy anyuéknak nem szólnék a páromról. Ha lenne. De ezzel sem bonyolítom legalább a helyzetemet. Ha viszont a vágyaim megszaporodnak akkor fölszedek egy kis fecnit és azon kiélem. Ami miatt elég rosszul érzem magamat de ez az egyetlen választásom. Bűntudatom ettől nincsen, hiszen ezeknek a lányoknak már a legelején leszögezem hogy nem akarok tőlük egy éjszakánál többet. Akik pedig ellenkeznek azokat azonnal el is engedem. Nem kérem én azt az utánna következő savanyú érzetet amitől még csak nem is tudom jól érezni magamat.

Itt ülök az egyik boxban teljesen egyedül és lesem az embereket. Ki mit csinál, kit kivel csal meg és a többi. Mindenki már túl van a második felesén ezen a helyen rajtam kívül. Én csak ülök és várom hogy többen is belépjenek és megpillanthassan a mai prédámat. De egészen eddig csak magukat eladó tizen- alíg -öt évesek tértek be. Meghallottam az ajtó már megszokott hangját és oda is kaptam a tekintetemet. Egy nagyjából 170 centis fiú jött be teljesen egyedül. Az arcábalógott a haja, ezért szinte lehetetlen volt róla megállapíttani hogy hogyan is néz ki. Az alkata viszont egész jó volt. Látszik rajta még a ruhán keresztül is, hogy izmos. Körbenézett az egész helyen de nem nagyon indult meg semennyire sem. A tekintetét most felém vette és a szemkontaktus is kialakult de én gyorsan elkaptam a tekintetemet. Pár másodperc elteltével óvatosan visszavezettem szemeimet az előző fiúra aki akkor már nem volt ott. Nyoma veszett. Kerestem szemeimmel de ténylegesen eltűnt, hiába néztem körbe teljesen.

Kpop Oneshots [NYITVA][+16,+18]Where stories live. Discover now