Asi máš otřes mozku

197 15 11
                                    

Kdyby tu byl někdo s kým bych si mohla normálně promluvit.Naštvaně jsem si sedla na kraj budovy.Prosím ať se objeví nějaký padouch..potřebuju někoho nakopat. Pane bože co se to se mnou děje?! Takhle na dně jsem už dlouho nebyla..naposledy v tu noc co jsem málem zabila svého otce.Rozbrečela jsem se ,,Co když to zase nedokážu" Zeptala jsem se do tmy. ,,Co nedokážeš?" Za mnou se ozval známí hlas.Rychle jsem si otřela oči. ,,Ale nic,jen jsem přemýšlela nahlas"Otočila jsem se na něj a on si sedl vedle mě. I přes masku jsem poznala že ho něco trápí. ,,Co se děje?" otočil se na mě. ,,Kamarádce se něco stalo, a já nevím jak jí mám pomoct" To myslí mě? ,,Nevím to přesně ale její otec asi utekl z vězení" Takže myslí mě. ,,Ona by určitě nechtěla aby ses takhle cítil,určitě se to nějak vyřeší" ,,Asi máš pravdu" ,,Já mám pravdu vždycky,Spidey"  Najednou se ozvaly mé hodinky.Rychle jsem je rozklikla. ,,Potřebujeme posily na 24.Ihned!...Co to sakra bylo!Mají nějaké mimozemské zbraně!"Víc jsme slyšet nemusely.Já a Spidey jsme vstaly on mě ale zastavil. ,,Vím o koho jde.Zůstaň tady" ,,Bojíš se o mě?" ,,Ano,nevíš čeho jsou schopni" ,,Právě proto jdu s tebou,neboj nic se mi nestane" Povzdychl si.Že by tohle bylo to do čeho se zapletl? Spidey mě chytil za pas a vyskočil napříč zločinu.Po chvíli skákání po městě jsme byli na místě.Všude byli policisté a ti chlápci měly rukojmé. Natáhla jsem luk na jednoho chlápka který držel malé holce pistol u hlavy,a vyhrožoval že ji zabije pokuď ho nenechají projít. ,,Kdo by se v tak hezký den rozhodl vykrást banku?" Ten chlápek se na mě otočil a řekl ,,Když vystřelíš vystřelím taky"Malá holčička se rozbrečela. Střelila jsem mu do svalu tak aby s tou rukou nemohl pohnout. ,,Nemyslím si"Chlap jí chtěl chytit druhou rukou ale to už měl prostřelenou i druhou ruku.Holčička se ke mě rozběhla a objala mě. ,,V pořádku,utíkej za maminkou"Jen se usmála a utekla někam za mě.Když jsem se otočila kousek ode mně stál starší chlap s nějakou divnou zbraní. Zmáčkl spoušť a já se ocitla ve vzduchu. ,,Co to sakra.." Ani jsem to nedořekla a skončila jsem na zdi.Chytla jsem se za hlavu která teď nehorázně třeštila. Ti chlápci utekli.Sakra! Najednou se vedle mě objevil Spidey. ,,Krvacíš!" Já se začala smát nestál tam jeden Spidey ale dva Spider-manové. ,,Asi máš otřes mozku" ,,Nemám páru kteréj z vás tvou na mě mlůůvíí"  Znovu jsem se začala smát. ,,Určitě máš otřes mozku" Najednou se na nebi objevila nějaké plechovka. ,,P-Pane Stárku musí do nemocnice!" ,,Nemůůžu do nemocnice,jsem Batman!" ,,Ta dívka má pravdu,vezmu jí do Avengers Tower" ,,vidíš pan plechovka se o mě postará"Zval si mě do náruče kývl na Spideyho a odletěl se mnou pryč.

452 Slov















Avengers:Light in the darkKde žijí příběhy. Začni objevovat