Beze mě bys byla NIKDO!

188 16 1
                                    

,,Cože?!"Otec se jen usmál a řekl ,,Opravdu sis myslela,že by se někdo zajmal o tak obyčejnou holku když její bratr ovládá telekinezi? Beze mě bys byla NIKDO!To já ti dal tyhle schopnost! To já jsem tě zlepšil! A teď se přidáš k Hydře" Chtěla jsem ho ze sebe sundat ale nešlo to,byl silnější než já.Ale jak je to možné ? Vždyť mám být silnější než Capitan Amerika!  ,,Nikdy se nepřidám k takovým hajzlům! Jako si ty!!" Chytil mě pod krkem a usmál se. ,,Jestli se nepřidáš.Zabiju Jacka a pak tvého otce" Pomalu mi docházel kyslík a tak jsem začala lapat po dechu. ,,T.ty zn.znáš mého o.otce?" ,,Ano znám" ,,Chceš vědět kdo to je?"V tu chvíli se otevřel výtah.Otec rychle vstal usmál se na Avengers a vyskočil z okna.Já si rychle sedla a začala jsem kuckat.Tony a Steve se ke mě rychle sehli ,,Dobrý?" Jen jsem kývla a nadechla jsem se. Jak to že zná mého otce? Pracuje snad taky u Hydry? Tony se zvednul a přešel k ovládání Jarvise. ,,Jak to že Jarvise vypl?!" ,,To on mě vše naučil.To on mě dostal do Hydry.To on ze mě udělal TOHLE!" Řekla jsem a vstala jsem. ,,Udělal ze mě loutku pro Hydru" Tony na mě překvapeně koukal.Začala jsem brečet. Tony mě objal a já se mu objetí oplatila. ,,Vrátí se" ,,Nevrátí,nespustím z tebe oči" Odtáhla jsem se ,,Je silnější než já, než Steve,Takhle vás nemůžu ohrožit,je to jen moje povinost..." ,,Ne není,jsme v tom společně,jsme Avengers" Usmála jsem se a pak jsem řekla ,,Dobře ale sundáte mi tu věc a potřebuju Notebook" Tony kývl ale pak dodal ,,Dobře ale ta mise se Spider-manem se ruší" ,,Fajn hlavně to už sundejte"Tony vzal mobil chvíli tam něco klikal pak se ale potom se ta odporná věc na mé noze otevřela. ,,Konečně"Tu věc jsem vzala do ruk a zlomila ji v rukou. ,,To kdybyste mi ji chtěli vrátit"Tony se zasmál. ,,Děkuji Kluci" Na všechny jsem se usmála  a všichni mě najednou objaly.

Avengers:Light in the darkKde žijí příběhy. Začni objevovat