Končíš!

185 16 2
                                    

Tony

U v chodu na nás čekal Banner,kterému jsem zavolal po cestě. Ten si ji hned převzal a odešel vešel do Tower.Já popadl mobil a vytočil jsem Jacka.  ,,Co potřebuješ Tony ?" ,,Jacku,Musíš přijet do Tower.Lex měla nehodu" ,,Cože?! Za chvíli jsem tam" Jack tipl hovor a já si šel sednout k baru.Ani nevím proč ale mám o ní strašný strach.Koukl jsem se na alkohol.Ani na to jsem neměl chuť.Co se to se mnou děje?.Najednou se ozval zvonek. Dveře se otevřeli a tam stál Steve. ,,Ahoj Tony" ,,Ahoj Steve" ,,Co se děje? Vypadáš..neobvykle" ,,Asi byl špatný nápad dávat Lex tu misi s Peterem" ,,Co se stalo?" ,,Udeřila se do hlavy" Steve ke mě přišel a dal mi ruku na rameno a řekl ,,Lex bude v pohodě je silná" ,,Já vím" Ve dveřích se objevil Bruce. ,,Jak je na tom ?" ,,Má slabí otřes mozku ale měla by být v pohodě.Teď spí" ,,Hned jak se probudí tak jí řeknu že s tou misí končí.Byl to špatný nápad" Najednou se všude kolem nás objevila modrá záře a dveře výtahu se málem rozletěli na kusy. ,,Kde je ?!" ,,Zavedu tě tam" Bruce vzal Jacka a zavedl ho k Lex. Až teď jsem si všiml Agenta postávajícího o kus dál. Nějak jsem to neřešil najednou mi začal brnět mobil.Volal mi Peter.Hned jak jsem to zvedl tak Peter začal vyšilovat. ,,Jak jí je?Bude v pořádku?" ,,V klidu mladej,má slabý otřes mozku ale bude v pohodě"Oznámil jsem mu i když jsem si tím nebyl vůbec jistý.

O 1 hodinu později 

Jack vyletěl do pokoje a řekl ,,Je vzhůru" Rychle jsem vstal a šel jsem k Lex. Ležela tam ,bledá jako křída,Pořád se ale usmívala. Když jsem vešel do pokoje hned mě přivítala svým krásným úsměvem. ,,Ahoj trdlo" ,,Ahoj Plechovko" ,,Jak ti je?" ,,Lépe"Lex si sedla a poklepala na místo vedle ní.S úsměvem jsem si sedl. ,,Musíme si promluvit Lex" ,,To zní vážně" ,,Je to vážný" ,,Končíš s touhle misí" ,,Cože?" ,,Moc jsme to uspěchali.." ,,Ne!" ,,Ne?" ,,Nekončím" ,,Lex,nebudu přihlížet k tvojí smrti!" ,,Nejsi Nick,ten jediný mě může vyhodit!" Prudce vstala a hned na to padala na zem. Na poslední chvíli jsem jí chytl. ,,Nepotřebuju pomoc!" Chtěla se odtáhnout já jí ale nepustil. ,,Jsi slabá,neměla bys.." ,,Už nikdy mi neříkej co bych neměla!Toho jsem slyšela dost!" Kousla mě do ruky a svalila mě na zem. ,,Jsem sice oslabená ale tebe dostanu vždy" Tak teď mě dostala. Vstala a odešla z pokoje. Já se rychle vyhrabal na nohy a šel jsem za ní. Když jsme přišly do obýváku Jack hned přišel k Lex a pomohl jí sednout. ,,Ahoj Steve" ,,Ahoj Lex" Popadl jsem mobil a šel jsem do vedlejšího pokoje. Vytočil jsem Furyho. ,,Ano?" ,,Ahoj,Něco se stalo...

449 Slov


Avengers:Light in the darkKde žijí příběhy. Začni objevovat