Lex-Hodina od jejího probuzení
Znovu jsem kopla do boxovacího pytle.Najednou se otevřeli dveře tělocvičny. ,,Potřebuješ něco Steve?"Zeptala jsem se trochu zadýchaně a dál jsem se věnovala pytli. ,,Neměla by ses takhle přepínat" ,,A co mám asi dělat! Tony mě domů nepustí! Kdybych měla mobil už dávno bych jsem se hackla do Jarvise a odešla bych!" ,,Myslí to s tebou dobře" ,,Steve? Co chystá?" ,,To nevím ale asi zařizuje aby si skončila s misí" ,,Tak to se mu nepovede,I kdyby mě odvezl třeba do Číny!" Silně jsem kopla do pytle a ten odletěl na druhý konec tělocvičny mě se ale zamotala hlava a tak jsem spadla na zem. ,,Lex!"Tony byl hned u mě. ,,Ty tu máš snad kamery" ,,V každém poschodí"Já si jen odfrkla. ,,Pojď někdo s tebou chce mluvit " Kdo to asi bude. Tony mi podal ruku já ji ale odmítla ruce jsem si dala za hlavu a vyšvihla jsem se na nohy. Potom jsem se jen ušklíbla a odešla jsem do obýváku. ,,Nicku?" ,,Ahoj Lex" ,,Co se děje?" Zeptala jsem se i když jsem tušila co příjde. ,,Je mi líto ale Tony má pravdu" Všichni hned věděli o čem se bavíme. ,,Nemůžete mě jen tak odhlásit z mise!" Vedle Nicka se postavil i Jack,Tony a Steve. ,,Promiň ale já jsem souhlasil. Už jednou jsem tě ztratil a po druhé to zažít nechci" ,,To máš blbí,protože právě teď se to stalo!" Jack se na mě smutně koukl. Šla jsem ke dveřím ale najednou mě celá pohltila modrá záře. ,,Pusť mě!" Přišel ke mě Nick a něco mi připnul na nohu. ,,Co je to?"Zeptala jsem se vyděšeně. ,,Nebudeš moct opustit tuhle budovu. Modrá záře kolem mě zmizela a já se mohla zase hýbat. ,,Vážně ? To si myslíte vy! " Šla jsem ke dveřím zamknuté. ,,Jarvisy otevři ty zasraný dveře!" ,,Je mi líto slečno ale tohle je na rozkaz pana Starka" Fajn! Přešla jsem k oknu to zamknuté nebylo Nohu s'jsem prostrčila oknem ale hned na to mi celým tělem projel Elektrický výboj. Rychle jsem nohu vrátila na podlahu. ,,Co to SARKA bylo!" Nikdo nic neřekl. Sehla jsem se k noze a snažila jsem se to rozdrtit. Nešlo to. Vzdala jsem to. ,,Nemůžete mě tady držet věčně!" Otočila jsem se a šla jsem k dílně od Tonyho. Jasně že tam byl zámek. Ani jsem se nesnažila heslo uhádnout prostě jsem vrazila pěst do dveří a otevřela jsem si druhou stranou...
400 Slov
ČTEŠ
Avengers:Light in the dark
FanfictionZdravím mé jméno je Lexia Jay.Dva roky jsem byla vězněna, v té době jsem nevěděla proč. Teď to ale vím. Udělali ze mě zbraň. Zbraň která má vše a všechny zničit...