Nehoda?

260 16 13
                                    

Zašli jsme si ještě do nedaleké kavárny a potom jsme nasedli do auta a jeli domů.Tony zapl rádio kde byla má oblíbená písnička. Začala jsem si jí zpívat. Po chvíli se ke mě přidal i Tony a pak i ostatní. Bylo to hezké.Ale najednou auto z vedlejšího pruhu zatočilo přímo k nám. ,,Co to.." Tony to ani nestihl do říct protože auto zrychlilo a narazilo do nás.To nás i druhé auto vyrazilo ze silnice a tak jsme narazili do stromu. Jako jediná jsem byla při smyslech ale točila se mi hlava a chtělo se mi spát. Tony na tom byl nejhůř protože neměl pas. Najednou jsem uslyšela kroky.Koukla jsem se z okna stál tam chlápek z vedlejšího auta.Chtěla jsem rozepnout pás ale ten se zasekl. Začala jsem panikařit. Otevřel dveře a když uviděl že jsem neomdlela usmál se. ,,Táta čeká" Chtěla jsem mu vrazit ale on mi něco přiložil na tvář a poslední co jsem viděla byli chlápci kteří někam brali ostatní...Potom jsem omdlela..

Lexia- O několik hodin později

Probudila jsem se s obrovskou bolestí hlavy. Byla jsem přivázaná na kovové otočné židli. Nohama jsem se začala posouvat a rozhlídla jsem se po místnosti. Byl tu Tony,Bucky a Pietro všichni tři byli přivázaní ke zdi. A už byli při vědomí a dost naštvaní. ,,Kde to jsme?" Zeptala jsem se a zkusila jsem se dostat z pout které se ale vždy utáhli. ,,To nevím ale až uvidím kdo je za tohle zodpovědní zakroutím mu krkem" Řekl Tony naštvaně. Až na pár odřenin a modřin byli v pohodě. ,,Ale..ale..kdopak se nám to probudil?" Otočila jsem se k mě už známému hlasu.Byl to ten chlap co do nás narazil autem. ,,Tebe jsem už někde viděla" Chlápka moje reakce překvapila a o to mi šlo. Zakroutil hlavou.. ,,Táta by tě rád viděl" ,,Kterého myslíš ? " Zas nevěděl co má odpovědět. Zezadu jsem uslyšela uchechnutí. Chlápek se naštval a šel k Tonymu. Chtěl mu vrazil pěst ale já ho v tom zastavila. ,,Hej blbe já jsem tady" Chlápek se otočil a vrazil mi facku. Která mě roztočila na židli. ,,Tak hele ty malá couro já.." ,,Nemohl bys tu židli zastavit? Jinak se pobleju" Chlápek mě chytl a zastavil židli ,,Děkuju" Kopla jsem ho do rozkroku. Chlápek spadl na zem ,,O..Pardon já dostala křeč" Chlap vstal a vrazil mi pěst do nosu. Já se začala smát. ,,Jseš mrtvej" ,,Vážně?" ,,Vážně" Nohami jsem rozervala řetěz který mě věznil.Zmizel mu úsměv. Rozervala jsem i řetěz na rukách jediný problém byli pouta které se mi pořád utahovali. Po chvíli jsem ale stála na nohách. Chlap mě chtěl chytit ale uhla jsem mu. ,,A jak se vlastně jmenuješ? Nechci tě oslovovat jen Blbe..Byla bych nevychovaná " Skopl mě na zem ale já mu nohy obmotala kolem pasu a tak spadl taky. Malem jsme si u pádu daly pusu..Fuj.. On se ale usmál a řekl ,,Jonny" ,,Tak jo Jonny" Mé připoutané ruce jsem mu dala kolem krku..Bože..proč já.. Stáhla jsem si ho dolů a dala mu pusu.. To nečekal a tak mu rukami zlomila vaz. Sundala jsem ho ze sebe. Mé zápěstí byli už celé od krve ale pořád jsem to zvládala. Rychle jsem došla za ostatníma ,,To by měla vidět Natasha" Řekl Bucky. Usmála jsem se snažila jsem je rozpoutat ale nešlo to ani silou. ,,Co to sakra je?" Najednou se otevřeli dveře rychle jsem se otočila,Stál tam můj otec. Měla jsem pocit že mi srdce vyskočí z hrudě jak bilo rychle.I tak jsem si ale zanechala kamennou tvář. ,,Já si říkala kdy příjdeš Jonny mi o tobě řekl že jo Jonny" Kopla jsem do něj.. ,,A jo on je vlastně tuhej" Dělala jsem si z toho srandu ale v hlavě jsem se proklínala to je můj druhý zabitý..Sakra co se to se mnou děje! Možná jsem někomu sebrala otce..Výčitky TEĎ NE! ,,To nebylo moudré.." ,,A odkdy ti určíš co je moudré! Koukni co si mi provedl! " ,,Já z tebe udělal někoho..To až ty si ze sebe udělala monstrum" Řekl a začal něco hledat v kapse. Po chvíli to nešel byl to nějaký ovladač. Klik na něj a mé ruce se nazdvedly a hned na toho jsem skončila přilepená na zdi. ,,Můj vynález celé pouta a celá zeď je jen magnet..Chytré že ano" ,,Ani ne to bys měl vidět mojí pracovnu" Rýpl si Tony. Já se zasmála. ,,Jaký otec taková dcera" Řekl si potichu ale já to slyšela. ,,Cože?" On si přikryl pusu. ,,A jéje promiň Tony ale tvoje malé tajemství asi výjde na povrch" Zasmál se. Zmateně jsem se koukla na Tonyho který přávě vraždil pohledem mého otce.. ,,Jaké tajemství?" Zeptala jsem se Tony na mě otočil hlavu a řekl ,,Pomiň nechtěl jsem ti to říct takhle..Jsem tvůj..Otec" ,,Cože? Celou dobu jsi to věděl ?" Koukla jsem se na Pietra a Buckyho..Nevypadali překvapeně.. ,,I vy?..Věděl to i Jack?" Zeptala jsem se zklamaně. ,,Ano ten to věděl mezi prvníma" Naštvaně jsem se zasmála. ,,Tak že to na mě zase jen hrál..Vy všichni" Otec..Vlastně David se zasmál a řekl ,,Ach..Ty rodiné problémy..možná bych měl někdy navštívit Jacka" To mě naštvalo ještě víc.Zarazila jsem si nechty do dlaní a snažila jsem se roztrhnout pouta. Ty se ale pořád utahovaly. Začala jsem křičet. ,,Nesnaž se..." Pouta se zlomily a já jsem zase stála na zemi. ,,Jak je to možné?!" ,,Jak si řekl jsem monstrum ale ty jsi větší a já tě hodlám zničit. Pomalu jsem k němu šla on po mě něco hodil..byla to jehla..chtěla jsem s ní pohnout ale nešlo to. ,,Pár hodin s ní nepohneš a to je plus pro mě" S rukou jsem ani nepohla a pomalu mi docházeli nápady.. ,,Lex, co umíš ty a ostatní ne ?" Nechápavě jsem se na Pietra koukla ale pak mi to došlo. Rychle jsem chytla Davida pod krkem. ,,Co to děláš?" Pořád nic? ,,Musíš chvilku počkat někdy to trvá" Otec se chtěl vysméct ale já mu to neumožnila. Najednou se ozvaly rány které se pořád blížili k nám.. ,,Víš..právě a nám letí obrovskou rychlostí kladivo které se nezastaví do té doby dokuď nebude v mé ruce" Cítila jsem jak David ztuhl. ,,A tentokrát tě nenechám utéct" ,,Jsi zrů.." Nestihl to doříct protože mu kladivo rozelvalo hlavu.Byla jsem celá od jeho krve ale to mi teď bylo jedno..Já ho zabila..ZABILA JSEM HO. Podlomily se mi kolena a skončila jsem na zemi vedle mrtvoly svého otce. Poprvé jsem ale necítila žádné výčitky..,,Lex? Jsi v pohodě?" Uvědomila jsem si že tu nejsem sama otočila jsem Davida a z kapsy jsem mu vytáhla ovladač.Všichni dopadli na zem. Pietro mě objal. ,,Děkuju" Jen kývl a odtáhl se. Objal mě i Bucky. Koukla jsem se na Tonyho kterého jsem viděla poprvé mlčet. Objala jsem ho,první se zarazil ale hned se uvolnil a objetí mi obětoval ,,Promiň že jsem ti to neř.." ,,To nevadí..Tati" Slyšela jsem jak si oddychl a objal mě ještě silněji..

1136 slov

Avengers:Light in the darkKde žijí příběhy. Začni objevovat