,,A co hodláš dělat?" ,,Stanu se silnější a nakopu mu zadek!" ,,A jak to chceš provést?" zeptal se hlas který bych poznala kdekoliv.Hned jsem vyskočila a objala svého bratra. ,,Promiň mi to jak jsem se chov.." ,,To je dobrý Lj" Dal mi pusu do vlasů. ,,kde je Samuel?" ,,Přijede zítra,ale bylo to divný hned po tvojí nehodě někam odjel" Chtěla jsem se zeptat jestli neví proč ale přišrl Tony a řekl že je tu už Spider-man. Rychle jsem zalezla za roh. ,,Pane Starku? Kam jste zmizel?" ,,Jsem v obyváku" Když byl Pete blízko mě vybafla jsem na něho. Na před se lekl ale když mě uviděl tak mu pusa spadla až na zem. ,,T.to si d.ělaš PRDEL?"Zeptal se a hned na to mu Steve řekl,,Slovník"Zasmála jsem se. ,,moment, ty si celou dobu věděla kdo jsem?" ,,Už to tak bude" Pete se zamračil. ,,to není fér.." ,,Život není fér" Ještě chvíli se tvářil naštvaně ale pak se usmál a zeptal se mě,,a máš nějaké schopnosti?" Ušklíbla jsem se. ,,Nezkoušej to" Usmála jsem se. ,,Ale něco pro tebe mám" Chytla jsem ho za ruku a šla jsem s ním do mého pokoje. Když jsme došli do mého pokoje sedl si na postel a já si došla pro zmenšovátor. ,,Podej mi tvůj oblek"Nechápavě si otevřel batoh a podal mi poskládaný oblek který nádherně voněl.Položila jsem ho na postel a připnula na něj zmenšovátor. ,,Co to je ?" ,,To zjistíš" Ustoupila jsem od obleku. Z šuplíku jsem vytáhla ovladač a zmenšila jsem oblek. ,,To je hustý" ,,Já vím ,vymyslela jsem to" ,,Jseš úžasná a jak to zvětšíš" ,,znovu stiskneš tlačítko" ,,chytrý" Jen jsem se usmála a sedla jsem si k němu. ,,Co tě trápí?" ,,Nic,já jen..bojím se" ,,Otce?" ,,Jo ale né jen toho,bojím se toho že zase ztratím Jacka a taky se bojím toho že budu zase slabá a tahle představa mě děsí ze všech nejvíce" ,,Sice nevím co tím myslíš ale i tak jsi nejsilnější holka kterou jsem poznal" Usmál se na mě. ,,Děkuji,ale nemyslím si..že bych .."Slzy mi začaly stékat po tvářích.Rychle jsem si je utřela . ,,Půjdu na vzduch ten zmenšovátor si nech" Hned jak jsem to dořekla vystřelila jsem z pokoje.Rychle jsem vstoupila do jiného pokoje a z něho jsem skočila na požární schodiště. Tam jsem se rozbrečela...
400 Slov
ČTEŠ
Avengers:Light in the dark
Fiksi PenggemarZdravím mé jméno je Lexia Jay.Dva roky jsem byla vězněna, v té době jsem nevěděla proč. Teď to ale vím. Udělali ze mě zbraň. Zbraň která má vše a všechny zničit...