Ta hloupá nána do které si ráno narazil!

508 24 0
                                    

*Lexia-Základna S.H.I.E.L.D.u*

,,moc se..",,nemůžeš dávat pozor,ty hloupá náno"Překvapeně jsem si ho prohlédla. (viz.media) Ani se na mě nekoukl a odešel. Zakroutila jsem nad tím hlavou a šla dál dlouhou chodbou. Vešla jsem do obýváku, na křesle byli rozvalení Jack a Pietro kteří se koukaly na nějaký film. U baru byl Tony,který byl už v náladě. ,,přidáš se ?" Pietro stál kousek ode mě. ,,Tak jo" Sedla jsem si vedle Jacka a Pietro si sedl vedle mě. Až teď jsem si všimla Steva ve křesle.Jj pustil nějaký film.Asi v polovině jsem usla.

*Pietro*
Lexia vytuhla už v polovině filmu,hlavu měla opřenou o rameno Jacka. Byla strašně roztomilá. Někdo otevřel dveře a tak jsem otočil hlavu abych zjistil kdo to je,byl to Tony kterej vyděšeně koukal vedle mě,rychle jsem otočil hlavu na Lexiu Strašně se třepala,Jack ji hladil po zádech a něco šeptal,ona se ale neprobouzela, začala brečet, zničeho nic se prudce posadila a zrychleně dýchala. Všichni jsme u ní seděli. Jack ji okamžitě objal,ona mu objetí opětovala. Když se uklidnila tak se jí Jack zeptal,,co se ti zdálo?"Lexia se odtáhla chtěla odpovědět ale do místnosti vešel Furry a nějakej agent. ,,Slečno Jay, tohle bude váš trenér "
*Lexia*
Ukázal na agenta do kterého jsem ráno narazila. ,,trenér?" ,,ano bude cvičit vaše schopnosti a naučí vás bojovat" Ten Agent mi podal ruku,,Samuel Herds",,Ta hloupá nána do které si ráno narazil" Ruku stáhl k sobě. ,,já do tebe? To ty jsi nedávala pozor" řekl naštvaně.Ja se jen ironicky zasmála.,,tak vidím že se znáte večer bude váš první trénink "Nick odešel a Samuel do mě zabodl ne moc hezký pohled. ,,Vem si něco teplého zaběháme si"poté odešel taky. ,,Super"řekla naštvaně. ,,Co to bylo ?"zeptal se překvapeně Pietro. ,,Je to blbec "řekla jsem jednoduše. Poté se znovu ozval výtah.Vylezli z něj dvě zrzky a Starší chlápek s lukem. Všichni se na mě usmáli a představili se ,,Ahoj já jsem Natasha,tohle je Wanda a ten starej protiva je Clint"Všichni mi podali ruku až na Wandu,která na mě překvapeně koukala.,,Já jsem Lexia"Snažila jsem se ignorovat Wandu která mě doslova propalovala pohledem.,,Lexio! zvedej se trénink se posouvá na teď " ,,Uží si to sestřičko"Hodila jsem po něm polštář kteréj ve vzduchu zastavil a poslal ho zpátky,já se ladně vyhnula a vyplázla na něj jazyk. ,,Zajdi se převlíknout a přijď před vchod"Hned na to odešel. ,,S tím si užiješ plno zábavy" Řekl ironicky Pietro. ,,Co ty víš možná hraje protivu protože se mu líbím" řekla jsem a čekala na reakci Jacka,kterej se celej napnul a hodil po mě varovnej pohled. Nikdy jsem nepochopila proč mě  JJ tak chrání před klukama, ale aspoň vím jak do naštvat.Znovu jsem na něj vyplazla jazyk a poté jsem odešla do svého pokoje se převlíknout.Rychle jsem něco našla a převlíkla se,do černé mikiny trika Adidas a černých legín.Potom jsem se jen obula do bílích tenisek a vyšla z pokoje. Před základnou už stál Samuel který se bavil s Nickem. ,,Ahoj Nicku" Nick se na mě usmál a řekl ,, 5 kilometrů postačí" Zamračila jsem se. ,,děláte si srandu? Já myslela že mě má cvičit ne zabít" ,,jenže já s tebou nepoběžím princezno, já si uvařím kafe a budu přemýšlet o tom jak se máš" škodolibě se usmál. ,,a kdo se mnou poběží?" ,,já" otočila jsem se na Steva kterej se usmíval jako sluníčko. ,,super"

600 slov


Avengers:Light in the darkKde žijí příběhy. Začni objevovat