V dopise:
,,July,jdou si pro mě.Postarej se prosím o Lex.Je mi líto že se jí musím vzdát ale její otec o ní neví,byla to jen jedna noc.Jsi jediná které můžu věřit."
Musím zjistit kam má matka zmizela.Slzy mi začaly téct po tvářích. ,,Slečno Jay,co to tam máte?" Rychle jsem si utřela tváře a schovala dopis. ,,Nic"Učitelka si mě prohlídla ale pak kývla. Spojila jsem se s Jackem ,,Musíme tu Jully najít" ,,A jak to chceš udělat?" ,,To ještě nevím" ,,Co se třeba vloupat na policejní stanici.Otočila jsem se na něj.A zvedla jsem obočí. ,,No tak ne" Zakroutila jsem hlavou.Když jsem se otáčela všimla jsem si Parkera jak na na nás kouká. Když si všiml že na něj koukám uhnul pohledem. ,,A co Wanda ? ta by mohla pomoct" ,,Proč Wanda.Protože se umí dostat lidem do hlavy",,Ale,už ti řekla že neví kdo jsou tvoji rodiče" ,,A ty ji věříš?" ,,Proč by ti lhala" ,,Já nevím,ale vžně si myslím že mi něco tají" ,,Zkusím to zjistit " ,,Jak? " ,,Řeknu ti to pak" ,,Ne hned" ,,Dneska spolu jdeme ven" Znovu jsem se na něj otočila. V tu chvíli zazvonilo a já začala mluvit nahlas ,,Vážně?" ,,Jo" Objala jsem ho. ,,Tak to hodně štěstí" ,,Budu ho potřebovat,Chci jí říct co k ní cítím" ,,Vážně?!"Vypískla jsem. ,,Jo,a teď už pojď je oběd" Usmála jsem se a popadla jsem batoh. ,,Je to jasný že mi pak všechno řekneš" ,,S tím počítám" ,,to je dobře"Vešli jsme do jídelny kde bylo plno lidí. V tom jsem si všimla jak na mě Mj mává. Chytla jsem Jacka a táhla jsem ho ke stolu. Hned jsem si všimla toho jak Mj kouká na mého bratra ,,A,ahoj ,Posaďte se" Zakoktala Mj.Peter i Ned svraštily pohledy a koukly na Mj. Já i Jack jsme si sedly. ,,Zrovna jsme se bavily o tom že po škole jdem na plaž přidáte se ?" Zeptal se Peter a Jack řekl. ,,Já bych šel" Peter koukl na mě ,,To není dobrý nápad" ,,Proč neumíš plavat?" Ne jen kdybys si viděl jak jsem zjízvěná ptal by ses na otázky a pak by si zjistil že jsem ti včera zachránila zadek.a celá mise by byla k ničemu. ,,Jo,neumím plavat" Jack se na mě otočil. A já mu poslala ,,Jizvy".Jen přikývl. ,,To nevadí,naučím tě to" Už jsem otevírala pusu že něco řeknu ale Peter mě předběhl. ,,Nebo nemusíš plavat" ,,Dobře" Souhlasila jsem nakonec. Mj pořád slintala nad mým bráchou. ,,Mj? půjdeš se mnou?" Chytla jsem jí za ruku a když jsme byli dostatečně daleko od skupinky začala jsem. ,,Tobě se líbí můj bratr ?" Zamračila se. ,,Co ? ne!" ,,Ale noták,vidím jak na něj koukáš" ,,Vážně je to tak..víš nikdy se mi nikdo tolik nelíbil a tak nevím co mám dělat" ,,Buď svá já ti trochu pomůžu" ,,Mám jednu otázku" ,,Jakou?" ,,Nevěřím ti že neumíš plavat" ,,Cože?" ,,Proč si nechtěla na tu pláž" Mám jí to říct? Zatáhla jsem jí na záchody. ,,Slíbíš mi ře to nikomu neřekneš?" ,,Počkej,Já si dělala jen srandu " Já na ní koukla pohledem děláš si srandu! ,,Ale teď mi to už budeš muset říct" ,,Sakra" ,,Fajn" Vyhrnula jsem si triko a ukázala jí jizvy na břichu. ,,Bože",,To není všechno" Ukázala jsem jí i nohy. ,,Ty krávo,Jak se ti to stalo? ,,Když jsem byla menší unesli mě,je to asi týden co mě našli" ,,To je mi líto.Muselo to být těžké" ,,Vlastně mě to posílilo"Doslova.Poté jsme šli zpátky do jídelny kde jsme se najedly.Před školou jsme si řekli kde a kdy bude sraz a pak jsme se rozešli domů...
585 slov.
ČTEŠ
Avengers:Light in the dark
Fiksi PenggemarZdravím mé jméno je Lexia Jay.Dva roky jsem byla vězněna, v té době jsem nevěděla proč. Teď to ale vím. Udělali ze mě zbraň. Zbraň která má vše a všechny zničit...