Lex,musím ti něco říct

211 18 0
                                    

,,Tohle mě nebaví" řekl Ned a šel k Mj a Jackovi. ,,Nede!"Snažila jsem se ho zastavit on šel ale dál, a tak jsem vyšli i já a Peter. ,,Máš super bráchu" Řekl Pete a usmál se na mě. ,,Jo to mám,už mě dostal z tolika problému že to ani nespočítám" Došli jsme k nim a pak jsme společně vyrazily na pláž.Já s Jackem jsme byly trochu pozadu. ,,O čem jste se bavily?" ,,O ničem důležitém.Ale je milá",,A hezká"dodala jsem. Jack se na mě usmál a řekl ,,Jo,ale moje srdce bije pro jinou" Jo pro Wandu.Mám mu to říct? ,,Tady je volno" Mj našla místo kde nebylo tolik lidí.Natáhli jsme deku a ostatní se svlíkli do plavek.Peter se na mě otočil a zeptal se ,,Ty nejdeš?" ,,Ne" Peter chtěl něco říct ale Mj na něj zařvala ,,Petere, dáme závod?"Peter se na ní otočil a kývl. Mj se na mě usmála a já jí pusou naznačila ,,Děkuju".Všichni byly ve vodě a tak jsem si vytáhla deník a znovu jsem se pustila do nákresů.Nevím jak dlouho jsem byla mimo,ale najednou si ke mě někdo přisedl.Rychle jsem zaklapla deník a podívala jsem se na osobu vedle mě.Byl to Peter. ,,Co to máš?" ,,Ale nic"Diář jsem si schovala do baťůžku. ,,Dobře"Otočila jsem se na skupinku ,,Mám chuť na zmrzku,chcete taky?" Všichni řekly že jo a tak jsem vstala. ,,Počkej,půjdu s tebou" Mj se usušila a šla za mnou. Když jsme byli dál od skupinky Mj spustila. ,,Hele,já..eh.." ,,Já vím že se ti líbí můj bratr" ,,jo ale já..prostě neumím mlůvit s klukama" ,,To nevadí, Vidím jak na tebe Jack kouká,líbíš se mu"Přišly jsme ke zmrzlině a já zadala objednávku.Poté jsme zaplatily a odnesli zmrzliny.Všichni si zmrzlinu vzaly a sedli si na deku. Najednou mi zavibrovali hodinky.Jediný kdo se otočil byl Peter.Rychle jsem vstala a řekla ,,Půjdu se projít" Když jsem byla dostatečně daleko. Rozklikla jsem hodinky ,,Alice"Volala mi stará známá která pracuje u police v Neměcku. ,,Ano?" ,,Lex,musím ti něco říct,tvůj otec..utekl" ,,Cože?" ,,Je mi to líto" Slzy mi stékaly po tvářích. ,,Jeho poslední stopa vedla do New Yorku,nevíme co tam chce.." ,,Chce mě.." Položila jsem hovor a rychle šla zpátky ke skupině.Když jsem přišla všichni se na mě otočily,Jack vstal a zeptal se ,,Co se stalo?" ,,David,utekl" ,,To ale ni.." ,,Je tady,Jacku" Peter vstal a zeptal se. ,,Děje se něco?" Jack se na něj otočil a řekl ,,Jen malej rodinéj problém" Byl hrozně naštvanej. ,,Jacku.." ,,Ne..to bude.." ,,Ne,ty víš moc dobře proč.."Znovu jsem se rozbrečela. ,,Lj,nikdy si nebyla slaboch" ,,Ne Jacku teď mluvíš o sobě,já slabá byla" Sehla jsem se pro batoh. ,,A ikdyž jsem silnější než předtím,pořád jsem slabá" Poté jsem se otočila a bežela jsem pryč.

Ahoj,příští díl bude Flashback aby jste pochopily o co se tu jednalo :3

456 Slov

Avengers:Light in the darkKde žijí příběhy. Začni objevovat