Barvení?

169 12 10
                                    


,,Tak jo ale přihlížej k tomu že vypadáš úžasně" On se na mě usmál a řekl ,,Možná"  Šla jsem se převlíknout.  

Sedla jsem si k zrcadlu,vzala jsem si hřeben a začala jsem si česat mé krásné hnědé vlasy

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Sedla jsem si k zrcadlu,vzala jsem si hřeben a začala jsem si česat mé krásné hnědé vlasy.Doufám že mi je Bucky neobarví na oranžovo. Někdo zaklepal. ,,Ano?" Dveře se otevřely. Stála tam Natasha. ,,Volá tě Bucky" Řekla a sedla si na křeslo vedle mě.  ,,Nevíš kdo všechno jde?" ,,Jo Pietro,Tony,Jack a Bucky" Povzdechla jsem si. ,,Co se děje?" ,,Slyšela jsem Jacka jak..Nevěří mi..Nevěří že otce zvládnu zabít" ,,A zvládneš?" ,,Ano..Ne..Já nevím" ,,První musíš uvěřit sobě a pak to dokaž ostatním" ,,Máš pravdu" ,,Jdeme?" ,,Jo už jdu" vyšli jsme z mého pokoje a šli jsme do obýváku kde na nás čekal vysmátý Bucky. ,,Připravená ?" ,,Ani ne" On se jen zasmál a chytl mě kolem ramen. Po chvíli k nám došli i ostatní na všechny..na všechny kromě Jacka. Když si Jack všiml jak mě Bucky drží zamračil se. ,,Víte vy co já tu radši zůstanu" Řekl Jack a rozešel pryč. Já jsem se vymanila z objetí Buckyho a rozešla jsem k výtahu. Hned na to se za mnou objevil Pietro. ,,Co se mezi vámi stalo?" ,,Nic.." Pietro se zamračil ,,To ti nevěřím " ,,Pity.." Povzdechla jsem si ,,Prosím neřeš to" ,,Dobře ale kdyby to bylo vážné jsem na tvojí straně"Usmál se na mě tím jeho okouzlujícím úsměvem. ,,Děkuji ale nechci vám kazit přátelství" Chtěl něco dodat ale přišli ostatní. A tak jsem zavolala výtah ,když se otevřel vešli jsme do něj a sjeli do garáže. Ve výtahu všichni mlčeli ale cítila jsem na sobě občasné pohledy.Dojeli jsme do garáže,vystoupily jsme z něj a Tony si došel pro klíče poté odemkl svůj černý mercedes. Který následně odemkl a my jsme do něj na nastoupili .Vedle mě si sedl Pietro který se na mě koukl a pak se usmál,úsměvem  který mě donutil taky se usmát. 

*Cestu přeskočíme*

Dojeli jsme před Kadeřnictvím.Konečně..Celou cestu jsme všichni mlčely.Vystoupila jsem z auta a nadechla se čerstvého vzduchu. Po chvíli všichni vystoupili a mohli jsme vejít dovnitř.Ale něco mi tu nesedělo.Rychle jsem se otočila něco jsem zahlédla tmavého a rychlého. ,,Lex! Pohni!" Ještě jednou jsem se koukla na místo kde byla ta čmouha,zatřepala jsem hlavu a rozešla jsem se za ostatníma.Bucky mi ukázal čtyři barvy. Byla tam Modrá,Růžová,Zrzavá a Fialová. Ta fialová vypadá nejlíp ,,Fialovou" ,,Fajn ale protože sis mohla vybral dáme do to i modrou" ,,A.. proč ne"  Pokrčila jsem rameny a vzala barvy.Došla jsem k jedné paní která řekla ať si sednu. ,,Jak to chcete?" Koukla jsem se na své vlasy a řekla ,,Mikádo a nabarvit" Jen přikývla a začala míchat barvy.  ,,Chceš si zkrátit vlasy?" ,,Když změna tak velká" Kluci si sedli do vedlejší místnosti aby to bylo "překvápko" Kadeřnice mi udělala culík a ten následně ustřihla. Málem jsem vypískla..Asi jsem si to rozmyslela..Pozdě.

*Po chvíli*

,,Hotovo" Koukla jsem se do zrcadla. ,,Páni"Byla to krása.

,,Děkuji "Vstala jsem a šla do vedlejší místnosti když mě uviděly usmáli se

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

,,Děkuji "Vstala jsem a šla do vedlejší místnosti když mě uviděly usmáli se. ,,Strašně ti to sluší" ,,Děkuju"


530 Slov

Nebojte už to bude akčnější :33

Avengers:Light in the darkKde žijí příběhy. Začni objevovat