Po chvíli mě pustily a já mohla konečně dýchat. ,,Koupili jste mi to kafe?" ,,ne,jedeme?" ,,Fajn,jen se zajdu převlíknout" ,,Máš pět minut" ,,Dobře" Vyšla jsem do pokoje kde byl neskutečný bordel.Rychle jsem něco sebrala ze země a převlíkla jsem se.
Brýle jsem si nakonec nevzala a rozpustila jsem si vlasy.Make-up jsem si nedala a tak jsem se vrátila ke klukům. ,,To nebyly ani dvě minuty" ,,Já vím " ,,Tak jo jedem ?" ,,Jasný". Poté jsme šli do výtahu.
Cestu přeskočíme..
Dojeli jsme před kavárnu. Vešli jsme dovnitř a Sedli jsme si do zadu.Po chvíli za námi přišel barman,který je arogantní blbeček který mě balí vždy když mě vidí. ,,Á Slečna Jay" Protočila jsem nad tím oči a řekla jsem ,,Dáme si 3xCaramelové laté a 2xIrské kafe a pokuď si nepohneš řeknu Suzzy že mě zase obtěžuješ a ta tě vyhodí" z tváře mu zmizel ůsměv za to mě se rozšířil.Otočil se a odešel. Všichni se zasmály.Najednou se ozvalo mé vyzvánění.Vražedně jsem se koukla na Tonyho. ,,vrátíš mi můj mobil?" Tony chvíli váhal ale potom mi ho podal. ,,Ale žádné kontaktování Spider-mana!Nesmí se dozvědět o tom že patříš k Avengers",,No jo,hlavně mi ho vrať"Rychle jsem popadla svůj mobil a zvedla hovor. ,,Ano?" ,,Ahoj Lex " ,,Mj!" ,,Proč mi nezvedáš mobil?" ,,Ehh..Ztratila jsem ho" ,,Aha,já jen že včera měla nehodu Mystic a ty si nepřišla do školy, a taky jsem si všimla toho že má stejnou jizvu přes obočí a myslím že patříš k Avengers.Něco jsem vynechala?"Nebyla jsem schopná slov.Rychle jsem vstala a šla na záchod. ,,Jak si na to přišla?" ,,Otevři dveře a zjistíš to" Nechápavě jsem otevřela dveře a tam stála vysmátá Mj která mi mávala. Rychle jsem típla hovor a zatáhla jí dovnitř. Zkontrolovala jsem kabinky.Nikdo tu naštěstí nebyl. ,,Prosím slib mi že to NIKOMU neřekneš" Rukou naznačila že si zamkla pusu a klíček zahodila. ,,Neboj a kdo všechno to ví?" ,,Avengers a Jack" ,,A co máš za schopnosti?A jak si k nim přišla?" ,,Když jsem byla malá unesli mě a tam mě "vylepšily" měla jsem být nejsilnější zbraň na světě ale můj otec je silnější nevím jak nebo proč.Ale je to tak" ,,Tak to je drsný" ,,Jo to je a ještě k tomu mě neustále hlídá Tony" ,,A jakej je?" ,,Egoistický pitomec ale má i dobré stránky" ,,Aha a Jack má taky nějaké schopnosti?" ,,Telekineze a je Blue Light hlavně mu neříkej že jsem ti to řekla" ,,Jasný, a kdy zase budeš chodit do školy?" ,,Zatím nevím první musím vyřešit otce a potom překopat Tonyho " ,,Tak to hodně štěstí" ,,Díky,no nic musím se vrátit k otrapům hned jak budem v Tower ti zavolám" ,,Dobře" Objali jsme se a já se poté vrátila ke stolu..
463 Slov
ČTEŠ
Avengers:Light in the dark
ФанфикZdravím mé jméno je Lexia Jay.Dva roky jsem byla vězněna, v té době jsem nevěděla proč. Teď to ale vím. Udělali ze mě zbraň. Zbraň která má vše a všechny zničit...