,,Vidíš,dokážu tě rozesmát jen svým hlasem.." ,,O ano jsi tak úžasný" ,,Pozor,jsem nejen úžasný jsem bůh" Řekl a hrdě zvedl bradu a nakrčil nos. ,,Ale ne , omlouvám se že jsem se vám nepoklonila Thore Odinsone, bohu blesků" Položila jsem si ruku na břicho a hluboce jsem se poklonila. ,,Nedáte si čaj nebo kafe pane Odinsone?" ,,Jen pokuď si dáte se mnou slečno"Oba jsme se rozesmáli. ,,Nabídka boha se přec neodmítá" Společně jsme vyrazily do kuchyně.Jen doufám že po cestě někoho nepotkáme. ,,Slyšel jsem co ti provedli" ,,Myslíš tu hnusnou věc co mám na noze? To není ještě tak hrozný,to že je tu Stark je tisíckrát horší" Thor se uchechtl. Dorazily jsme do kuchyně kde byli jak na potvoru úplně všichni. A všichni si mě prohlížely. Asi jsem si to rozmyslela jdu zpátky do pokoje.Už jsem se otáčela že půjdu pryč Thor mě ale chytil za pas a zastavil mě jako bych byla malá holčička. Odfrkla jsem si. Otočila jsem se k němu ,,Jseš hnusnej" ,,Já vím" Thor mě pustil a já šla postavit konvici na kafe.Ani na jednoho ze skupiny jsem se nekoukala,ale viděla jsem jak mě pozoruje Tony kteréj zrovna něco "vařil" spíš to ale vypadalo jako spálené odpadky. Když jsem měla kafe připravené tak jsem si sedla na linku a dál pozorovala co Tony dělá.Bylo to strašný a tak jsem slezla z linky a odstrčila ho od plotny. ,,Ne že bych ti to chtěla nějak kazit ale hodlám se dneska najíst takže budou lívance" Jeho "oběd" jsem vyhodila ho koše. A začala jsem připravovat těsto na lívance.Když dovařila konvice tak jsem zalila kafe a podala jsem ho Thorovy který ochutnal ale hned na to ho vyplivl. ,,Jak to můžete pít?" Zasmála jsem se a vytáhla jsem pánev na lívance. Tam jsem nalila těsto.Takhle se to opakovalo ještě několikrát než mi došlo těsto.Když jsem měla hotovo vytáhla jsem nutelu zmrzlé maliny a šlehačku.Poté jsem všem podala své lívance. Všichni se do nich s radostí pustily.Musím se pochválit vážně se mi povedly. Všichni mi jídlo pochválily,poté Tony vstal a řekl ,,Jdeme s klukama ven nechceš jít..a jo ty vlastně nemůžeš" Zamračila jsem se na něj a řekla. ,,Vtipný, jo a Tony radši nechoď do dílny" Hned jak jsem to dořekla tak mu úsměv zmizel z tváře a rychle šel pryč. ,,Ty si mi probourala dveře?! Od čeho je tam ten zámek!" ,,To máš za ty hodinky!" ,,Za to si je nechám" ,,To zkusíš plechovko!Radši přestaň jinak ti rozeberu obleky" ,,Heslo znám" To jsem si řekla spíš pro mě ale kluci v kuchyni to slyšeli. ,,Jasně,času máš dost" ,,Ty jseš ale pitomec" ,,Nic jiného tě nenapadlo? Vyhrál jsem" ,,Ani omylem ti naleštěná nádhero" ,,Oo..myslíš si že jsem nádherný? Stejně jako každá žena na téhle planetě" Postavil se mi tváří v tvář. ,,Egoisto" ,,Protivko" ,,Tak jo vy dva to stačí,ty se jdi oblíct! A ty dělej co se ti zlíbí máš celej Tower pro sebe" ,,Ani nevíš jak bych z téhle ponorky ráda odešla" Tony už naštěstí odešel a tak jsem se neměla s kým hádat. Sakra jak to tady mám zvládnout!
600 Slov
No o moc delší to není ale snad stačí @kopencova :D
ČTEŠ
Avengers:Light in the dark
FanficZdravím mé jméno je Lexia Jay.Dva roky jsem byla vězněna, v té době jsem nevěděla proč. Teď to ale vím. Udělali ze mě zbraň. Zbraň která má vše a všechny zničit...