Asi po půl hodině mi začala být zima a tak jsem se pomalu vrátila dolů.U okna stál Jack a s někým volal. Sedla jsem si na schody.Já vím že se cizí rozhovory neposlouchají ale já prostě musím. ,,Je to trochu těžší Mj" ,,Já vím ale vy to zvládnete" ,,To doufám,ale co když ho nechá Lex zase jít?",,Nechápu proč ho nezabila potom co nám provedl,vím že to nedokáže" ,,Jacku,předtím byla mála " ,,Ano ale ona s tím nemusí žít,není to její pravý otec" ,,Ale vychoval jí a.." ,,Ano a koukni na ní,ty nevíš jaká byla předtím" ,,Celá se změnila a já jí..nepoznávám. Mám pocit že moje sestra zmizela.." ,,Já jí sice nevím jaká byla předtím ale.." Dál jsem to už neslyšela protože jsem vyšla do pokoje nad Jackem. A tam jsem se znovu rozbrečela. Jediná osoba která mi vždy věřila mi teď nevěří.Zarila jsem si nehty do stehen. Bolest otupila smutek a tak jsem vstala a vyšla z pokoje.Sešla jsem dolů a šla jsem do svého pokoje ).Když v tom mi skřížil cestu Jack. ,,Ahoj" řekl mile. Já ale nebila schopná mu odpovědět a tak jsem ho obešla a vešla do svého pokoje. Tam jsem se zamkla a přešla ke skříni.Tam jsem vyhrabala jen něco v čem se dá cvičit.
Dala jsem si vlasy do vysokého culíku a šla do tělocvičny kde jsem se poslední dobu zdržovala nejčastěji. Po cestě jsem nikoho na štěstí nepotkala. Když jsem vešla do tělocvičny všimla jsem si Buckyho který něco dělal s jeho kovovou rukou. ,,Ahoj Barnesi" Řekla jsem trochu přešle. ,,Ahoj Lex,Co že tak bez nálady?"Sedla jsem si na kozu která byla nedaleko od Buckyho. ,,To je jedno,jen se musím nějak vybít ",,A co souboj?" Ušklíbla jsem. ,,A nebojíš se staříku ?" ,,A ty?" Usmál se na mě. ,,A co sázka? Když vyhraju ostříhám tě" ,,Platí ale když vyhraju já tak ti vyberu..barvu na vlasy" To se nestane. ,,Dobře" Seskočila jsem z kozy a utáhla jsem si culík. ,,Můžeš dědo?" ,,Neříkejte mi dědo mladá dámo" Oba jsem se zasmáli . ,,Tak začni" Řekla jsem a postavila jsem se do bojové pozice.Prví úder směřoval na mojí hlavu,ale já jsem mu ruku kovovou ruku chytla těsně před obličejem. Chtěl ruku vytáhnout ale to se mu nepovedlo. ,,Už jsem začala přemýšlet o střihu co na plešato?" Šlápl mi na nohu,já to nečekala a tak jsem povolila stisk. Tím mě dostal na zem. ,,Vážně a já myslím že ti bude oranžová hlava moc slušet" Zasmál se. Já mu dala hlavičku a přetočila jsem si ho pod sebe. ,,Nemyslím si "Narovnala jsem ruku. ,,Co to děláš?" Já se jen ušklíbla. Po chvíli mi do ruky přistálo Thorovo kladivo. Které jsem položila na Buckyho.Najednou se ozval hlas Thora ,,Lex, nepoužívej mé kladivo jako těžítko" ,,Za chvíli ti ho vrátím ale teď mi slouží jako těžítko na Barnese" Sehla jsem se k němu. ,,Řekni že se vzdáváš a že tě můžu ostříhat" ,,Asi nemám na výběr co?" já se zakroutila hlavou. ,,Fajn,Vyhrála jsi a můžeš mě ostříhat,spokojená?" ,,Velmi " řekla jsem a zvedla jsem z něho kladivo.
523 Slov
ČTEŠ
Avengers:Light in the dark
FanficZdravím mé jméno je Lexia Jay.Dva roky jsem byla vězněna, v té době jsem nevěděla proč. Teď to ale vím. Udělali ze mě zbraň. Zbraň která má vše a všechny zničit...